AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #1 Del Skrevet 1. september 2024 Datet en som var rett over 30 i 2 mnd. Viste seg at han ikke var keen på noe mer enn et Ff forhold - som er greit, men burde vært klarer i talen. Siden vi har snakket hver dag og jeg har sendt mye intime bilder, møtt kompis av han etc. Greit nok!! Fast forward; jeg får vite at han har vært med 1 i perioden vi har holdt på og skal være med en ny mens vi snakker i tlf. Hun kommer på «date» til han i 2 dager. Mens vi prater i tlf oppfordrer han meg til å være med andre siden jeg skulle på festival. Han sender meg snap at hun er med han fordi jeg spør om det var kjekt at hun var der, for å være hyggelig. Han svarer osv.. Så snakker vi ikke på noen dager, og jeg sender en snap fra festivalen der jeg går ut døren og skriver haha, neste gang må du gi meg en vanskeligere challenge. Fyren åpner, men svarer ikke på den. Noen dager senere spør jeg han et spørsmål om noe annet, der jeg kom inn på snappen og sa den kanskje var litt unødvendig. Da spilte han dum og sa han ikke husket, så jeg fortalte han. Han ler og skriver gøy, men når jeg skriver.. Når du er nedgradert Til Ff og du ga meg en challenge så syntes jeg det var gøyt å sende. Da klikket fyren vinkel. Han påpekte at jeg hadde et sykelig bekreftelsesbehov, at jeg sendte så mye rart, reklamerte for hele livet mitt «har priv story». Der jeg bruker den istedenfor å felles snappe og det vet han. Han gikk inn for å prøve å latterliggjøre meg. I tillegg sendte han meg et bilde av noen kompiser som hadde screenet at jeg hadde spurt om å følge en på ig, og der han hadde skrevet «nysingel og snart 30».. ?? Og der han fyren jeg snakker med lo av det. Åpenbart snakker de mye om meg i vennegjengen, og han har tatt mye snapper at vi har hengt. Men greien er at hvorfor ble han så sur og prøvde å angripe meg når jeg sa han var nedgradert til Ff og at jeg hadde vært med noen. Han sa også at han reagerte fordi han hadde aldri sendt slik Til en jente, men jo, han sendte jo at han var med en annen 😂 Jeg sa jo at jeg ikke brydde meg, for det gjorde jeg ikke. Og i dette tilfelle oppfordret jo fyren meg og sa nærmest at jeg måtte dokumentere det??? Har kuttet han ut på some. Har han kun på vanlig melding nå. Men igjen, hvorfor tror dere han ble så sur ?? Anonymkode: 2ff17...f0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #2 Del Skrevet 1. september 2024 Noen menn er bare idioter, gå videre. Anonymkode: aafdc...452 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #3 Del Skrevet 1. september 2024 Alder har null å si, er 39 selv (og tenker på 30 som veldig ungt nå, haha) og møter flere useriøse på appene. Move on. Idioter vil ofte være idioter livet gjennom. Anonymkode: fe003...90f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #4 Del Skrevet 1. september 2024 Er du veldig ung? Anonymkode: 9397d...830 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #5 Del Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er du veldig ung? Anonymkode: 9397d...830 Nei, er rett under 30 Anonymkode: 2ff17...f0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #6 Del Skrevet 1. september 2024 Veldig rart Men tror ikke det har noe med alder å gjøre, bare hvordan de er som personer. Men det er sannt at vi ikke på magisk vis blir fri fra å oppleve drama av å bli 30. Anonymkode: 74941...4a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #7 Del Skrevet 1. september 2024 Ironisk at han håner deg av å snart bli 30 og være singel, når han er over 30 og er singel. Hadde blitt sinnt jeg. Anonymkode: 74941...4a6 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #8 Del Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ironisk at han håner deg av å snart bli 30 og være singel, når han er over 30 og er singel. Hadde blitt sinnt jeg. Anonymkode: 74941...4a6 Gjett om jeg ble. Skrev at jeg ser hva dere prøver på - ydmyke og latterliggjøre meg, mens dere selv sitter der over 30 og singel. Ironien, men jeg biter ikke på sa jeg Jeg har allerede vunnet denne diskusjonen fordi han ble sjalu. For hadde han ikke brydd seg så hadde han bare ledd av det hele tenker jeg ☺️ Anonymkode: 2ff17...f0d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #9 Del Skrevet 1. september 2024 Han høres ut som en ordentlig drittsekk som garantert ikke er verdt en tanke. Gå videre og finn deg en ordentlig mann som faktisk er ålreit og ikke er avhengig av kompiser for å kunne være mann. Anonymkode: a1090...20e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #10 Del Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Gjett om jeg ble. Skrev at jeg ser hva dere prøver på - ydmyke og latterliggjøre meg, mens dere selv sitter der over 30 og singel. Ironien, men jeg biter ikke på sa jeg Jeg har allerede vunnet denne diskusjonen fordi han ble sjalu. For hadde han ikke brydd seg så hadde han bare ledd av det hele tenker jeg ☺️ Anonymkode: 2ff17...f0d Veldig sannt, det var en bitter handling av han. Anonymkode: 74941...4a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #11 Del Skrevet 2. september 2024 Kjenner en som er 42 som har sjonglert tre stk i sommer. Antar det har med modenhet å gjøre, men Kansje også egoisme. Han mener han har det best når han kan ligge med tre forskjellige. Ikke når han har en eller er ærlig og åpen. Han vil snuske til seg mest mulig sex og bruker så mange han kan. Nå sitter han igjen alene.. Ironisk nok er det det han er aller mest redd for. Men han kunne i det minste skryte til kompiser om at han hadde tre. Anonymkode: f87ca...92c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #12 Del Skrevet 2. september 2024 Helt ærlig, forstod ikke helt historien din. Men jeg kan være enig i at han ikke hørtes så moden ut, men det synes jeg ikke du heller høres ut som. Forstår ikke helt hvorfor du ikke trakk deg ut fra det røret for lenge siden men fortsatte å snappe han. Så begge høres umodne ut Anonymkode: 2e096...0e7 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #13 Del Skrevet 2. september 2024 Nope, ingen menn blir noen gang voksen. Vi er som tenåringer hele livet. Dere har lurt på det så lenge nå, så like greit å komme med fasiten. Derfor er det så bra at alle damer blir så raskt voksen. Vi takker dere Anonymkode: ff51c...64d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #14 Del Skrevet 2. september 2024 Dere er begge umodne. Neste gang så gå heller videre enn å la deg rive med i alt rotet. Anonymkode: 2654b...0b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #15 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dere er begge umodne. Neste gang så gå heller videre enn å la deg rive med i alt rotet. Anonymkode: 2654b...0b9 Du vet, å klare å se seg selv er ekstremt vanskelig for de som bare ser feil og mangler, og ikke minst umodenhet i andre. Anonymkode: ff51c...64d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #16 Del Skrevet 2. september 2024 Jeg syns du er ganske umoden selv også må jeg si. Det er mange mennesker som er umodne, av begge kjønn og i alle aldere, og det er mange som ikke er det. Du går etter eller tiltrekker deg disse menneskene ser det ut for, så jeg tenker du bør vurdere en annen type menn. Og kanskje se litt på din egen oppførsel også, om du virkelig ønsker deg mer modne menn. Anonymkode: 3b759...3f8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #17 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg syns du er ganske umoden selv også må jeg si. Det er mange mennesker som er umodne, av begge kjønn og i alle aldere, og det er mange som ikke er det. Du går etter eller tiltrekker deg disse menneskene ser det ut for, så jeg tenker du bør vurdere en annen type menn. Og kanskje se litt på din egen oppførsel også, om du virkelig ønsker deg mer modne menn. Anonymkode: 3b759...3f8 Jeg tenker at hun har en del å jobbe med før hun er moden nok for modne menn. Så enten kan hun fortsette å tiltrekke seg disse mennene som hun er på samme utviklingsnivå med. Eller kan hun ta en pause fra menn, jobbe med seg selv, til hun er klar for noe mer seriøst Anonymkode: ff51c...64d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #18 Del Skrevet 2. september 2024 Du virker jo akkurat like lite voksen selv Anonymkode: fe9ce...b75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #19 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Nei, er rett under 30 Anonymkode: 2ff17...f0d Du høres veldig umoden ut. Anonymkode: 9397d...830 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #20 Del Skrevet 2. september 2024 Dere som sier ts er umoden, overdriver. Hun har det gøy og virker åpen, men umoden er ikke riktig i mine øyne. Om dere tror noen må være en stiv pinne personlighetsmessig for å være moden, da blir det noe annet. Anonymkode: 74941...4a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå