AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #21 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Kom til å tenke på dette etter noen kommentarer jeg hørte i helgen. Vi er voksne 37 - 43 år. Og det viser seg at veldig mange par har sex sjelden. Jeg og kjæresten har sex hver dag om vi er under samme tak. I feriene er det hver dag, så 4-8 ganger i uka. Gir gjerne en blowjob per dag i tillegg. Jeg kom til å tenke at de mennene som har sex bare èn gang i mnd med konen/kjæresten er kanskje mye mer takknemlig, kåt og giret enn en mann som har sex hver dag? Så til dere menn, blir dere lei? Kan det bli for mye? Anonymkode: 97469...54f Ja, jeg blir lei dersom det blir for mye sex/sexmas med samme partner. For meg er det en viktig balanse å ha sex ofte nok, men ikke for ofte eller for mye. Anonymkode: 01f3e...168 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #22 Del Skrevet 2. september 2024 Vi er på samme alder som dere, TS, og har sex 3-4 ganger i uka. Hver dag blir for mye for mannen min. Vi har vært sammen i 12 år. Anonymkode: 7061a...4c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr X Skrevet 2. september 2024 #23 Del Skrevet 2. september 2024 Nei, dette har aldri vært et problem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #24 Del Skrevet 2. september 2024 T Anonymkode: f0889...ada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #25 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er du mann? Ts rettet spørsmålet til menn Anonymkode: 3bff4...237 Beklager, jeg svarte selv om jeg er en kvinne. Men min mann synes ikke det er for mye, så jeg kan jo svare litt på vegne av han. Anonymkode: 6b89e...103 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #26 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Beklager, jeg svarte selv om jeg er en kvinne. Men min mann synes ikke det er for mye, så jeg kan jo svare litt på vegne av han. Anonymkode: 6b89e...103 Tror om noen spør mannen min foran meg så kan han nesten ikke si ja. Samme om jeg spør han, han vil sikkert ikke si at det kunne vært pirrende med en dags pause i ny og ne, i frykt for at jeg plutselig tar en lengre pause, slik som "alle andre" kvinner 🙊 Ts Anonymkode: 97469...54f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #27 Del Skrevet 2. september 2024 Min mann synes det er for mye. Jeg kan gjerne gjøre det 1-2 ganger hver dag, men han synes hver 2-3 dag er helt ok. Dette skaper splid og stress i forholdet. Så ja, menn kan synes det blir for mye. Desverre møtte jeg en som synes dette. Anonymkode: 19ea9...561 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 2. september 2024 #28 Del Skrevet 2. september 2024 Min man vill bara ha sex en gång i uken 🙄 jag vill ha mer men han är bara inte sexuell av sig lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #29 Del Skrevet 2. september 2024 Dere som har sex flere ganger daglig; dusjer dere hele tiden da? Jeg føler meg uren etter å ha hatt sex, og kan ikke finne på å dra ut blant folk etter å ha hatt sex uten å dusje først. Må bli mye skift av sengetøy også da. Med mindre man har sex alle andre steder enn i senga? Anonymkode: 521f8...5ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #30 Del Skrevet 2. september 2024 Jeg har vært sammen med menn der jeg var heldig dersom jeg fikk sex en gang i uka. Påsto seg riktignok "kåte hele tiden " de også, men orket ikke å faktisk ha sex oftere enn det, og la seg da helst på ryggen. Vært veldig fornøyd med hyppighet i dette forholdet, og traff endelig en mann som ikke bare har det i kjeften, men daglig og flere ganger daglig har vi bare hatt i perioder. Ikke konstant. Har kanskje litt å gjøre med at han er mann som kaller sex under halvtime å "knapt ha hatt sex". Om vi har hatt sex 4- 6 ganger i uka har vi nok hatt mer sex enn mange som har samleie hver dag, i tid. I perioder blir det også flere ganger daglig, men da må det altså være god tid og anledning, for noe unna på 5 minutter skjer ikke her. Normalen ligger på rundt timen. At vi har sex 3- 8 timer i uka antagelig. Ikke så nøye egentlig heller, for viktigste er at vi trives med det samme. Med 1 gang i uka maks- mennene var jeg ofte seksuelt frustrert. Det har jeg aldri vært i dette forholdet. Anonymkode: 4ca21...4ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #31 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Dere som har sex flere ganger daglig; dusjer dere hele tiden da? Jeg føler meg uren etter å ha hatt sex, og kan ikke finne på å dra ut blant folk etter å ha hatt sex uten å dusje først. Må bli mye skift av sengetøy også da. Med mindre man har sex alle andre steder enn i senga? Anonymkode: 521f8...5ac Oi, herlighet, aldri falt meg inn 😅 hvorfor alt dette styret med dusjing og skifting på sengen? Er dere hard på anal lek med mye søl? Vi har helt vanlig sex, oral og penetrering. Ingen søl eller gris 🤷🏼♀️ Når vi har sex under mensen så dusjer vi som regel. Tror aldri jeg har dusjet FØR sex med viten og vilje, i hele mitt snart 40 år lange liv 😅😅 Vi har vare sex, der det passer, når det passer oss. Ts Anonymkode: 97469...54f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 3. september 2024 #32 Del Skrevet 3. september 2024 Ja det kan bli for mye sex.. En kvinne som har behov for nytelse uten å være intim med meg.. kan få onanere så mye hun vil. En kvinne som ikke onanerer og bare vil ha sex.. hører ikke hjemme her. Ei kåtsara som onanerer og knuller alle steder unntatt soverommet, er alltid velkommen🥰 Det er fordi soverommet blir et fristed for god søvn. Men det skjer jo vi sprekker, for kodeordet vårt for sex er et kyss under øret.. da knuller vi😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #33 Del Skrevet 3. september 2024 Det kan selvsagt bli for mye sex for alle parter. Vi har alle ulike behov, også når det gjelder sex. Anonymkode: 7a392...604 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #34 Del Skrevet 3. september 2024 Vet kjæresten min aldri blir lei🤭 Her om dagen sugde jeg han mens han tok oppvasken. Og han elsker at jeg utnytter han på morgenen. Og generelt tar på han overalt uansett hvor vi er. Anonymkode: 55409...d7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #35 Del Skrevet 3. september 2024 Når forholdet til kona er bra, og vi begge er opplagte og ikke har annet som stresser oss, så er det ikke for mye med hver dag.. Hun er 36 jeg 38 , har 3 små barn, så akkuratt nå er søvn og andre ting mer ‘’viktig’’ for oss i perioder. Har vi lyst så får vi det til Vi er begge gode på å vise hverandre nærhet på andre måter og vi er ganske like når det gjelder sexlyst Anonymkode: faaca...58c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå