Gå til innhold

Far tok meg med på horehus som 12 åring

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser behov for å få hjelp, hvor kan jeg få det?

Jeg har blitt voksen i dag, og har egen familie. Men sitter med utfordringer i mitt hode, som jeg føler kommer fra omsorgsvikt i barndommen.

Jeg har en far, som i barndommen hadde meg annen hver helg. Jeg kunne våkne om natten, så var han ikke hjemme (sikkert ute å drakk). Min bestefar hadde problemer med alkohol og vold, som gikk utover min far.

Min far tok meg med på ferie når jeg var 12 år, og han tok meg til horehus, hvor jeg debuterte seksuelt.

Når jeg som voksen ser tilbake nå på denne tiden, så føler jeg at en far skulle aldri utsatt meg for dette.

Jeg har utfordringer i dag knyttet til prostituerte, avhengighet (jeg kan lett bli avhengig), medlemmer i familien som er dødende og andre har problemer med rus.

Jeg er per dags dato ikke avhengig av alkohol eller narkotika, men føler på trangen noen gang å drikk mye.

Jeg har familie, partner og barn. Trygg jobb, god økonomi og god helse.

Anonymkode: 8f235...c46

• Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er psykolog du kan få hjelp fra. Hør med legen din om du kan henvises der. Det finnes nok også lavterskel psykologtjeneste i kommunen du bor i, hvis du googler, men det er ikke langvarig samtaler og evt behandling man får der. 

Anonymkode: 692cc...cad

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ble voldtatt i en alder av 12 år, så ikke rart du bærer preg av det. For en forferdelig far du hadde som utsatte deg for dette! 💔

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten kan du søke opp SMISO eller Nok-senter og se om dette tilbudet også kan være noe for deg, mtp at du ble utsatt for overgrep.

Anonymkode: 692cc...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...