AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #1 Del Skrevet 1. september 2024 Hvis du kommer i kontakt med noen på en dating app, hvor lenge kommuniserer dere før dere eventuelt møtes? Anonymkode: 35bb9...aac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 1. september 2024 #2 Del Skrevet 1. september 2024 Et par uker, ikke mer. Men igjen, folk er jo så forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 1. september 2024 #3 Del Skrevet 1. september 2024 Jeg holdt en på pinebenken i tre uker, da greide jeg ikke mer. Men han ventet til jeg var klar.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 1. september 2024 #4 Del Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du kommer i kontakt med noen på en dating app, hvor lenge kommuniserer dere før dere eventuelt møtes? Anonymkode: 35bb9...aac Det er lenge det 😂. Har ikke møtt noen via datingapp. Tør ikke sånt jeg. Har bare skrevet med et par mennesker som jeg var interessante bare. Alltid gøy å lære noen å kjenne. Så sender jeg aldri bilder til mennesker jeg ikke kjenner. Det syns jeg er skummelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #5 Del Skrevet 1. september 2024 Vanligvis i 14 dager, det lengste et halvt år (men da var vi på motsatt side av kloden...) Anonymkode: 30ee1...82e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #6 Del Skrevet 2. september 2024 Jeg bruker mange uker. Siste jeg møttes så chattet vi i va 4 uker. Da chattet vi også nesten daglig. Jeg har hatt noen negative opplevelser. Møtte noen etter å ha chattet 1 uke. Personen var ikke så snill som han fremstod. Klok av skade så er jeg mye mer forsiktig med hvem jeg møter og de må vise at de klarer å være tolmodige for å kunne møte meg. Det vil si jeg tester dem ikke, men de trenger å respektere behovet jeg har for tid Anonymkode: 1941e...9ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #7 Del Skrevet 2. september 2024 Det er mest avhengig av når man kan få til å møtes. Jeg chatter lenge nok til at jeg har en formening om vi er på samme sted i livet og har like verdier og interesser, og at personen virker oppegående før jeg ønsker å møtes. Sjeldent det tar mer enn en uke å vite det. Å vente lenge med å møtes har jeg bare dårlig erfaring med. Da begynner man gjerne å forestille seg hvordan den andre er, og ofte stemmer det dårlig med hva som faktisk møter deg. Om man møtes og det er null tiltrekning så er det kjedelig å ha bygd opp forventningene i mange uker. Anonymkode: 3a67f...9b4 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #8 Del Skrevet 2. september 2024 Jeg og mannen chattet mye i to dager før vi møttes. De jeg møtte før han chattet jeg lengre med, men husker ikke hvor lenge. Anonymkode: a8f3a...9ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #9 Del Skrevet 2. september 2024 Noen dager, men jeg må ha skrevet ganske mye med en person før jeg velger å møte han. Jeg er introvert og kresen, så de som nærmest åpner med å skrive "skal vi ta en kaffe?" svarer jeg ikke. Kvinne, 38 Anonymkode: 51f0f...506 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 2. september 2024 #10 Del Skrevet 2. september 2024 Hvis man bor i samme by og ikke kan avtale møte etter 3-4uker med chatting, så er man vel for travel til å date/ikke interessert i date med den personen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lt.Dan Skrevet 2. september 2024 #11 Del Skrevet 2. september 2024 #kanskje jeg liker vedkommende bare vi blir kjent nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #12 Del Skrevet 2. september 2024 Noen uker. Gidder ikke møte alle som vil møtes uten å ha avklart om man vil det samme etc Anonymkode: 4ecea...b7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #13 Del Skrevet 2. september 2024 2-3 uker Anonymkode: 57c27...52a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå