AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #1 Del Skrevet 1. september 2024 Skal ha denne kjolen i bryllup, men lurer på hva slags negler jeg skal gå for. Tenker selv en mørk lillaaktig farge kanskje kan bli finest og komplimentere kjolen best? Evt coral eller hvit/lys rosa/lys beige? Hva tror dere? Anonymkode: ce495...dac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #2 Del Skrevet 1. september 2024 Jeg ville valgt en av de mørke fargene, evt fransk manikyr som er mye mer stilrent og ikke så oppmerksomhetssøkende ettersom kjolen i seg selv viser mye og kan være upassende, spesielt om du har store bryster. Når er bryllupet? Anonymkode: 468dc...e63 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #3 Del Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg ville valgt en av de mørke fargene, evt fransk manikyr som er mye mer stilrent og ikke så oppmerksomhetssøkende ettersom kjolen i seg selv viser mye og kan være upassende, spesielt om du har store bryster. Når er bryllupet? Anonymkode: 468dc...e63 Jeg synes ikke kjolen er upassende. Har ikke spesielt store bryster. Bryllupet er neste helg. Takk for innspill Anonymkode: ce495...dac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #4 Del Skrevet 1. september 2024 Fransk manikyr Anonymkode: 09f90...a52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #5 Del Skrevet 1. september 2024 Er ikke den kjolen mer passende for en som er på sjekker'n på en fest enn i et bryllup? Anonymkode: 20eef...1b6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #6 Del Skrevet 1. september 2024 Jeg ville ha valgt en nøytral og elegant farge. Kjolen er jo mer sommer enn høst, så jeg personlig syntes ikke at en mørk lilla passer, men det er jo opp til deg. Anonymkode: b7287...c87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bruker_K Skrevet 1. september 2024 #7 Del Skrevet 1. september 2024 Fin kjole, helt i orden til bryllup syns jeg! Ville valgt en av de lysere fargene, passer best. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest watt Skrevet 1. september 2024 #8 Del Skrevet 1. september 2024 Fransk manikyr. Råd fra en ekspert.😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkSolsikke Skrevet 1. september 2024 #9 Del Skrevet 1. september 2024 Jeg ville valgt en av de to lyse fersken fargene. Antrekket virker Lyst og sommerlig med en av de to lyse fersken fargene, synes det blir veldig dramatisk med mørke negler mot en så fin og sommerlig kjole. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #10 Del Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skal ha denne kjolen i bryllup, men lurer på hva slags negler jeg skal gå for. Tenker selv en mørk lillaaktig farge kanskje kan bli finest og komplimentere kjolen best? Evt coral eller hvit/lys rosa/lys beige? Hva tror dere? Anonymkode: ce495...dac Hvilken anledning skal du bruke kjolen til? Anonymkode: 851a7...91a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #11 Del Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvilken anledning skal du bruke kjolen til? Anonymkode: 851a7...91a Bryllup Anonymkode: b7287...c87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #12 Del Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bryllup Anonymkode: b7287...c87 Da ville ikke jeg brukt noen av de mørke, markerte neglelakkene men noe lysere. Hvilken farge har veske og skoene? Neglelakk i samme Tone som sko/veske.? Anonymkode: 851a7...91a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #13 Del Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da ville ikke jeg brukt noen av de mørke, markerte neglelakkene men noe lysere. Hvilken farge har veske og skoene? Neglelakk i samme Tone som sko/veske.? Anonymkode: 851a7...91a Beige sko og veske Anonymkode: ce495...dac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #14 Del Skrevet 1. september 2024 FrkSolsikke skrev (5 timer siden): Jeg ville valgt en av de to lyse fersken fargene. Antrekket virker Lyst og sommerlig med en av de to lyse fersken fargene, synes det blir veldig dramatisk med mørke negler mot en så fin og sommerlig kjole. Etter å ha fått tenkt meg om, er jeg helt enig. Blir nok å gå for en lys rosa/fersken farge Anonymkode: ce495...dac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #15 Del Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er ikke den kjolen mer passende for en som er på sjekker'n på en fest enn i et bryllup? Anonymkode: 20eef...1b6 Hehe, nei. Hvertfall ikke i min verden. Vet ikke om det er generasjonen deres dere som synes den er upassende, men den er helt innafor for noen rundt 30 år i min krets. Anonymkode: ce495...dac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #16 Del Skrevet 1. september 2024 Sjekk Jamina Blipp, for eksempel, hun brukte den nylig i et bryllup Anonymkode: ce495...dac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 3. september 2024 #17 Del Skrevet 3. september 2024 Fransk manikyr eller bare 2-3 lag med Ballerina Slippers fra Essie ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå