Gjest sexysadie Skrevet 14. november 2002 #1 Del Skrevet 14. november 2002 Hei Nå har vi hatt så mange tråder om penisstørrelse og dens betydning for kvinner. Hvordan er d andre veien? Merker guttene forskjell ifra dame til dame?? Er d forskjell på en kvinne som er liten av vekst kontra store damer? Tror panelets kvinnelige halvdel hadde fått dagen sin ødelagt hvis deres kjæreste hadde kommet med en setning a`la: Kjæreste du er både pen og sexy og jeg elsker puppene dine og måten du gir meg oral-sex på men noen ganger drømmer jeg om ei strammere ei....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 14. november 2002 #2 Del Skrevet 14. november 2002 JA, vi merker forskjell..... kanskje ikke fra dame til dame..... men man kan uten tvil si at det er store forskjeller ut og går. Har man først møtt en dame som vet å bruke skjedemusklene vil det for alltid være noe man håper at den neste (hvis man skal ha sex med flere da) også er flink til/har gode muskler hun vet å bruke. Så knip i vei jenter..... Om det er stor forskjell på små og store damer? Nei det har jeg ikke merket noe til.... har hatt begge deler som har vært like fantastisk opplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 15. november 2002 #3 Del Skrevet 15. november 2002 Meget stor forskjell fra dame til dame (kan være)... Og det har lite med størresle og vekt å gjøre... MYE å gjøre med hvor "flinke" de har vært med å gjøre øvekser etter å ha født... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blackie Skrevet 15. november 2002 #4 Del Skrevet 15. november 2002 Takk for påminnelsen! Sitter og kniper på harde livet her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå