AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #21 Del Skrevet 2. september 2024 Bigote skrev (12 timer siden): Dårlig selvtillit/ mindreverdighetskomplekser. Det er ikke spesielt uvanlig at folk markerer seg på denne måten for å kompensere på dette. Å sende masse selfies for bekreftelse bare understreker det.. Jeg har iallfall aldri vært bort på noen som er trygg på seg selv som opptrer på denne måten. Det er det jeg tenker også.. ts Anonymkode: cb204...86a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #22 Del Skrevet 2. september 2024 Høres ut som en desperat halvgamling i panikkalderen. Anonymkode: e018d...9c7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #23 Del Skrevet 2. september 2024 Han prøver å skape en frykt i deg om at han har mange muligheter. Om det er sant er en annen sak. hvordan ser instagramen hans ut? Anonymkode: 23998...a1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #24 Del Skrevet 5. september 2024 Synes jeg ser psykopatiske trekk her, ville holdt meg langt unna. Anonymkode: 03c18...f81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #25 Del Skrevet 5. september 2024 I mine øyne så virker både du og han ikke akkuratt så veldig smarte. Ikke ser du det store røde flagget. Dere er sikkert perfect match. Anonymkode: a898b...27e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 5. september 2024 #26 Del Skrevet 5. september 2024 (endret) Det er sånne utsagn som jeg ville ha konfrontert: "Du syns ikke at det høres litt innbilsk ut å framstille seg som så gjev?" eller "Alle nysingle pleier å få mange rare meldinger fra desperate folk som ikke andre ville ha hatt." Jeg fikk også bøttevis av merkelige meldinger da jeg var nysingel, og det de hadde felles var at de kom fra tullinger. Det er ikke noe som man tar som et kompliment om man har litt mellom øra. Det med å være et offer for en tidligere partner som man fortsetter å arbeide sammen med; det ville jeg vel også ha sagt at: "Godt gjort at dere jobber så bra sammen nå da." Med en litt salt tone. Han virker først og fremst manipulerende, litt tom og gjør seg interressant med alt han kan spa opp. Endret 5. september 2024 av Andro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 5. september 2024 #27 Del Skrevet 5. september 2024 Bigote skrev (På 2.9.2024 den 3.14): Dårlig selvtillit/ mindreverdighetskomplekser. Det er ikke spesielt uvanlig at folk markerer seg på denne måten for å kompensere på dette. Å sende masse selfies for bekreftelse bare understreker det.. For noen år siden fikk en av venninnene mine masse meldinger fra en mann i tide og utide, ofte med selfies. Hun begynte å svare med å bare sende profilbildet sitt fra Facebook - samme bilde uten tekst - hver gang og han ble litt mer amper for hver gang 😂 istedet for å bare gi seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 5. september 2024 #28 Del Skrevet 5. september 2024 Det er ikke smart å skryte av sånt og ikke smart å snakke stygt om eksen. Jeg tror det kan henge litt sammen med at han kommer rett ut fra et langvarig, dødt og dårlig forhold. Han er høy på å få bekreftelse fra andre damer og sur på eksen. Det hjertet er fullt av flyter munnen over med. I beste fall er han ikke helt klar for et nytt forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #29 Del Skrevet 6. september 2024 Hei! trådstarter her igjen.. kontakten med fyren har dabbet av litt av, beholde han på snap men stund men blitt litt lei av at det kun sendes treningselfier på morgenen.. hører ingenting resten av dagen.. virker som han prater med flere. uansett så tar jeg til meg alle råd som er gitt her å innser det er en del red flags. han er nok mest intr i bekreftelse( han er snart 50 år, ganske kjekk vil jeg si) men orker ikke å være selvtillitsboost-selskapsdame med en som kanskje vil bare ha et rebound-ligg! Anonymkode: cb204...86a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #30 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei! trådstarter her igjen.. kontakten med fyren har dabbet av litt av, beholde han på snap men stund men blitt litt lei av at det kun sendes treningselfier på morgenen.. hører ingenting resten av dagen.. virker som han prater med flere. uansett så tar jeg til meg alle råd som er gitt her å innser det er en del red flags. han er nok mest intr i bekreftelse( han er snart 50 år, ganske kjekk vil jeg si) men orker ikke å være selvtillitsboost-selskapsdame med en som kanskje vil bare ha et rebound-ligg! Anonymkode: cb204...86a Glemte å si at jeg slettet han fra snap idag, fordi jeg ikke orker å kaste ut komplimenter hver gang han sender selfie. samtalene er ikke så dype så tipper det er kun for å føle seg attraktiv. hilsen trådstarter Anonymkode: cb204...86a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #31 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Glemte å si at jeg slettet han fra snap idag, fordi jeg ikke orker å kaste ut komplimenter hver gang han sender selfie. samtalene er ikke så dype så tipper det er kun for å føle seg attraktiv. hilsen trådstarter Anonymkode: cb204...86a Og han spurte nå hvorfor jeg hadde slettet han 😂 vil ikke være ufin, vil også poengtere at jeg er lei av å få selfies hver morgen av at han er på trening uten å høre noe ellers.. tenker at han kanskje er med xen/andre damer på kvelden.. ts Anonymkode: cb204...86a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #32 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (På 1.9.2024 den 14.30): behov for å poengtere at det er mye tilbud fra damer og mye rare tilbud… men sier han ikke bryr seg og vil ha det beste…. Hvorfor er han sånn? Anonymkode: cb204...86a Jeg driter i hvorfor. Det er et rødt flagg. Da er jeg ute. Anonymkode: c0e2f...76c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #33 Del Skrevet 6. september 2024 Mindreverdighetskompleks. Sånne mannfolka er bare drama. Anonymkode: ecba6...ee6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå