Gå til innhold

Han kom dritings hjem, sa han hadde kysset en kollega

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Er det virkelig så stor krise at en kvinne har «tullekysset» mannen din? Mest sannsynlig har de sikkert kysset/rota litt før han fikk panikk og dro hjem. Men hva så? Dere har vært sammen i 15 år og har tre barn, og så er dette krise? 
Du skriver at dere har hatt en dårlig periode forut dette. Kan den dårlige perioden være grunnen til dette kysset? At din mann behøvde bekreftelse og var mottagelig og åpen for oppmerksomhet fra denne kollegaen? 

Jeg ville tatt tak i årsaken til problemene dere hadde forut denne kysse-episoden og jobbet med dette. Får dere forholdet på rett kjøl behøver du kanskje ikke være redd for at slike ting skal gjenta seg. 

Min personlige mening er at et kyss uansett ikke er noe å ta på vei for. Jeg har vært sammen med min mann i noen år, og vi har da vel både flørtet og kysset litt på andre i festlige lag gjennom årene begge to. Jeg vil da ikke bytte ut han selv om jeg har flørtet, danset og kysset litt med en annen mann på en fest. Om noe så er jeg vel ekstra oppmerksom mot min mann etterpå, og i godt humør fordi jeg har kjent både på oppmerksomhet og det å føle meg attraktiv. Og det samme gjelder mannen min. 

Anonymkode: 33ac8...9e3

Så bra at to likesinnede har funnet hverandre.

Jeg hadde blitt lei meg. Både fordi at han hadde lyst på noen andre, men også for signalene han samtidig sender til omverdenen. At han er useriøs om meg, at jeg er uvitende, at han er en respektløs søppelmann.

Menn som din mann prøver seg jevnt og trutt på meg. Jeg synes det er slitsomt og ekkelt, og jeg tenker alltid på hun som sitter hjemme. 

Anonymkode: a0ea1...104

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 1.9.2024 den 16.20):

Tullekyss liksom Fru Blom.

Dettte har han lagt opp til selv ved tone og flørt på jobb og antagelig klaget over at ekteskapet er kjørt og at han ikke får sex. Med andre ord lagt på endel usannheter. Hele oppførselen hans viser jo at han bryr seg null og niks om deg.

Hadde min kommet hjem og lagt skyld på en annen dame og vi hadde en slik periode, så hadde det vært over og ut. Og spør deg selv, kan det tenkes at han gjør alle disse tingene nettopp for at du skal dumpe han slik at han kan bruke det også imot deg overfor andre?

Anonymkode: 1b00f...4a9

Her var det mange antagelser, og «værst tenkelig»-tankegang.

Hun skriver jo faktisk at hun kysset han. Er ikke så lett når man er dritings å bare skubbe en person unna. Syntes derfor hele overskriften er feil, han kysset ikke en kollega men hun kysset han.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollegaen kysset jo HAM, og han sa hva som hadde skjedd. Da bør det være mulig å legge bak seg. Kan ikke ha vært veldig alvorlig. Om han forteller det, betyr det at han ikke gjorde noe galt i egne øyne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.9.2024 den 10.25):

Er det virkelig så stor krise at en kvinne har «tullekysset» mannen din? Mest sannsynlig har de sikkert kysset/rota litt før han fikk panikk og dro hjem. Men hva så? Dere har vært sammen i 15 år og har tre barn, og så er dette krise? 
Du skriver at dere har hatt en dårlig periode forut dette. Kan den dårlige perioden være grunnen til dette kysset? At din mann behøvde bekreftelse og var mottagelig og åpen for oppmerksomhet fra denne kollegaen? 

Jeg ville tatt tak i årsaken til problemene dere hadde forut denne kysse-episoden og jobbet med dette. Får dere forholdet på rett kjøl behøver du kanskje ikke være redd for at slike ting skal gjenta seg. 

Min personlige mening er at et kyss uansett ikke er noe å ta på vei for. Jeg har vært sammen med min mann i noen år, og vi har da vel både flørtet og kysset litt på andre i festlige lag gjennom årene begge to. Jeg vil da ikke bytte ut han selv om jeg har flørtet, danset og kysset litt med en annen mann på en fest. Om noe så er jeg vel ekstra oppmerksom mot min mann etterpå, og i godt humør fordi jeg har kjent både på oppmerksomhet og det å føle meg attraktiv. Og det samme gjelder mannen min. 

Anonymkode: 33ac8...9e3

Men dette er jo hva som er innafor i deres relasjon, for andre er det utroskap.

Min mann og jeg kan til og med ligge med andre, men vi gjør INGENTING BAK RYGGEN til den andre, eller i fylla. 

Hvis vi har en dårlig periode, jobber vi oss gjennom de m uten å involvere andre, det er kun for stabile åpne forhold. Ikke andre 🤦

Ser du virkelig ikke forskjellen?

Anonymkode: 5834a...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem kysset hvem? Du sier han ene øyeblikket, og hun andre 

Anonymkode: c18fd...c5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvem kysset hvem? Du sier han ene øyeblikket, og hun andre 

Anonymkode: c18fd...c5b

Etter litt prat kom det frem at hun bøyde seg mot han og han gjorde det samme, men han mener det var veldig fjasete og ikke noe seriøst i det.

hadde vært verre for meg om han ikke sa det, tenker at når han sier hva som har skjedd er det nok fordi det ikke ligger følelser i kysset.. 

men som sagt, vi har hatt en tung periode nå, og dette var en dråpe til der jeg føler meg svikter, dårlig behandlet og at han ikke respekterer meg… 

livet altså… ikke en dans på roser 

Anonymkode: 5a44c...ee1

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AllahBallah skrev (14 timer siden):

Her var det mange antagelser, og «værst tenkelig»-tankegang.

Hun skriver jo faktisk at hun kysset han. Er ikke så lett når man er dritings å bare skubbe en person unna. Syntes derfor hele overskriften er feil, han kysset ikke en kollega men hun kysset han.

Tror du virkelig at menn som han vil innrømme at han la opp til det selv? Du har tydeligvis ikke observert mye av hva mennesker kan få seg til å gjøre mot partnere. Ts skriver hva mannen sa, men det betyr ikke at det er sannheten han fortalte. Og gitt det hun skriver om problemene i forholdet så er det veldig vanlig at menn gjør ting (kvinner også) og lyver for å komme unna det. Type "Hun la an på meg!" "Hun dro buksen av meg!" og utelater det faktum at han ble med fra første stund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Tror du virkelig at menn som han vil innrømme at han la opp til det selv? Du har tydeligvis ikke observert mye av hva mennesker kan få seg til å gjøre mot partnere. Ts skriver hva mannen sa, men det betyr ikke at det er sannheten han fortalte. Og gitt det hun skriver om problemene i forholdet så er det veldig vanlig at menn gjør ting (kvinner også) og lyver for å komme unna det. Type "Hun la an på meg!" "Hun dro buksen av meg!" og utelater det faktum at han ble med fra første stund. 

Aha, «tror du»..

Så man skal altså gå ut ifra at det en mann sier alltid er feil?

Skyldig inntil han er bevist uskyldig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...