AnonymBruker Skrevet 1. september #41 Del Skrevet 1. september Fy f for en drittsekk!! Null respekt for deg ts. Null respekt for forholdet deres. Og tilogmed blame shifting etter du har en reaksjon 🤨 Han har vært utro ts!!! Kysse en annen dame kalles utroskap. Og han er ikke engang angrende. Nei fy faen! Jeg hadde helt klart dratt fra han. Sånn oppførsel skal ikke en mann ha Du fortjener bedre!! ❤️ Anonymkode: 968db...6e9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #42 Del Skrevet 1. september Litt tilleggsinfo: vi er gift, vært sammen i 15 år og har tre barn (små) han har ikke gjort noe sånt som dette som jeg vet om tidligere, vi er heller ikke de som går spesielt ofte ut på noe, mest pga livssituasjonen vår med små barn og lite barnepass. Anonymkode: 5a44c...ee1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #43 Del Skrevet 1. september Ville kontaktet henne og andre på jobben hans for å høre hva som skjedde. Hadde også bedt han om å finne en ny arbeidsplass. Anonymkode: 85f2d...458 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goodbeforelong Skrevet 1. september #44 Del Skrevet 1. september Tror ikke du skal lage denne episoden større enn den der. På ingen måte greit, men er dette egentlig det reelle problemet deres? Hadde fokusert på forholdet deres, hva som eventuelt mangler og om dere begge vil jobbe for det. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #45 Del Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (18 timer siden): Vi har hatt to avtaler der som han har avlyst rett før fordi han ikke orker å snakke med noen utenforstående.. ikke spesielt lett denne situasjonen om dagen. Og tålmodigheten min får kjørt seg Anonymkode: 5a44c...ee1 Hvis han virkelig var helt uskyldig i det kysset selv (slikt kan skje), og han umiddelbart trakk seg bort og ikke gjengjeldte kysset - da hadde kysset i seg selv ikke vært noe jeg hisset meg opp over. Men, jeg hadde forventet at han selv innså at det at han drakk seg dritings mest trolig har bidra til å skape situasjonen og at han hadde beklaget dette. Jeg hadde også forventet at han selv sa han ikke skal drikke alkohol, eller på annen måte ruse seg, på jobbtilstelninger heretter, i hvert fall ikke før denne episoden er lagt langt nok bak dere. Men det at han både blir sint på deg når du blir lei deg fordi han drikker seg dritings og dermed har satt seg selv i denne situasjone - og han avlyser to avtaler dere har hatt for å prate med parterapeut, det hadde vært grunner til at jeg hadde forstått at vi har helt ulike forventninger til god kommunikasjon i et forhold, og også at det er mangler på både respekt i forholdet og vilje til å reparere hva enn det er dere sliter med utenom dette også. Og dette hadde gjort at jeg hadde sagt at hvis han ønsker å beholde forholdet og familien, da får han én siste sjanse til å være 100 % ærlig med meg om kysset, og også at jeg forventet at han blir med i parterapi fremover. Vil han ikke dette siste, da hadde jeg nok tvilt veldig på om han var riktig for meg. Anonymkode: 730cb...578 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #46 Del Skrevet 1. september Ikke noe å bry seg om. Var vel bare et kyss som ikke har noen stor betydning? Må slutte å "eie" hverandre selvom dere er i et forhold. Vær glad for at han var ærlig og ikke legg så mye mer i dette. Anonymkode: 2636a...4cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #47 Del Skrevet 1. september Alkohol er så rart. Tenk at masse mennesker drikker noe så de mangler kontroll, raser rundt og spyr for gøy, våkner opp fra de døde dagen derpå og dette er liksom høyest over morsomme aktiviteter vi som art har. Er sikkert knyttet opp mot sikkert 60 prosent av problemene våre i samfunnet også. Anonymkode: 11652...fae 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #48 Del Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ikke noe å bry seg om. Var vel bare et kyss som ikke har noen stor betydning? Må slutte å "eie" hverandre selvom dere er i et forhold. Vær glad for at han var ærlig og ikke legg så mye mer i dette. Anonymkode: 2636a...4cf Det er dumt å være lojal med noen som er ulojal. De mener ikke å eie, men å vite hvor de har den andre part, for å vurdere å slå opp. Samhold med noen som sårer deg er ikke et godt liv. Anonymkode: 11652...fae 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #49 Del Skrevet 1. september En mann som kommer hjem dritings hadde vært en dealbreaker i seg selv. Men vi er alle forskjellige. Anonymkode: d55d3...a5f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #50 Del Skrevet 1. september goodbeforelong skrev (2 timer siden): Tror ikke du skal lage denne episoden større enn den der. På ingen måte greit, men er dette egentlig det reelle problemet deres? Hadde fokusert på forholdet deres, hva som eventuelt mangler og om dere begge vil jobbe for det. Synes du en mann som nekter parterapi og som kysser en annen i fylla og ikke sier unnskyld en gang eller legger seg flat eller har dårlig samvittighet, men heller skylder på at dama reagerer, virker som han jobber for forholdet. I mine øyne er dette dårlig oppførsel, faktisk oppfører han seg dårlig og ufint. Hadde ikke orket å leve med en sånn mann. Handler ikke om kysset heller, men hvordan han takler det etterpå. Anonymkode: 6f187...f2e 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 1. september #51 Del Skrevet 1. september Jeg hadde nok blir forbanna der og da. Blitt lei meg siden. Og sannsynligvis aldri greid å stole 100% på han igjen. Det skal MYE til å reparere noe slikt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #52 Del Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Litt tilleggsinfo: vi er gift, vært sammen i 15 år og har tre barn (små) han har ikke gjort noe sånt som dette som jeg vet om tidligere, vi er heller ikke de som går spesielt ofte ut på noe, mest pga livssituasjonen vår med små barn og lite barnepass. Anonymkode: 5a44c...ee1 Hvordan har stemningen i dag vært, har han vært ydmyk og lagt seg flat? Tenker at om han har vært uvillig til parterapi tidligere så bør han forstå nå at det kan være nyttig. Jeg forstår at det ikke var noen hyggelig opplevelse for deg i natt, men personlig ville jeg valgt å kjempe for forholdet når det tross alt er snakk om 3 små barn involvert. Anonymkode: f5222...58b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #53 Del Skrevet 1. september Typisk oppførsel fra han sin side... Han ser etter en reaksjon og oppmerksomhet. Snu den rundt på han (omvendt situasjon), eneste gangene sånne folk da skjønner det. Jeg er petty og hadde "mobbet" han lenge med det til han skjønner hvor dum han er. "*** Kyssa meg, regner med det er greit? Er jo helt innafor det så lenge det ikke er jeg som tar initiativ, ikke sant??" 🙄🙄🙄 Må være passe dum å si sånt og tro at partneren din skal ta det helt med ro... Hvis de gjør det så har du større problemer i forholdet. Anonymkode: ea069...fb3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #54 Del Skrevet 2. september Er det virkelig så stor krise at en kvinne har «tullekysset» mannen din? Mest sannsynlig har de sikkert kysset/rota litt før han fikk panikk og dro hjem. Men hva så? Dere har vært sammen i 15 år og har tre barn, og så er dette krise? Du skriver at dere har hatt en dårlig periode forut dette. Kan den dårlige perioden være grunnen til dette kysset? At din mann behøvde bekreftelse og var mottagelig og åpen for oppmerksomhet fra denne kollegaen? Jeg ville tatt tak i årsaken til problemene dere hadde forut denne kysse-episoden og jobbet med dette. Får dere forholdet på rett kjøl behøver du kanskje ikke være redd for at slike ting skal gjenta seg. Min personlige mening er at et kyss uansett ikke er noe å ta på vei for. Jeg har vært sammen med min mann i noen år, og vi har da vel både flørtet og kysset litt på andre i festlige lag gjennom årene begge to. Jeg vil da ikke bytte ut han selv om jeg har flørtet, danset og kysset litt med en annen mann på en fest. Om noe så er jeg vel ekstra oppmerksom mot min mann etterpå, og i godt humør fordi jeg har kjent både på oppmerksomhet og det å føle meg attraktiv. Og det samme gjelder mannen min. Anonymkode: 33ac8...9e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #55 Del Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ville kontaktet henne og andre på jobben hans for å høre hva som skjedde. Hadde også bedt han om å finne en ny arbeidsplass. Anonymkode: 85f2d...458 Det hadde jeg ikke gjort. Det fjerner ikke problemet når det finnes fine damer overalt. Det er som de som tror at konstant overvåking vil gjøre at en person ikke er utro. Personen vil jo bare skjule det bedre da. Anonymkode: ef46b...182 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 2. september #56 Del Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det hadde jeg ikke gjort. Det fjerner ikke problemet når det finnes fine damer overalt. Det er som de som tror at konstant overvåking vil gjøre at en person ikke er utro. Personen vil jo bare skjule det bedre da. Anonymkode: ef46b...182 For ikke å snakke om at det er drama å gjøre noe sånt. Hadde en eller annen partner av en kollega kontaktet meg for å høre hva han eller hun hadde gjort, ville jeg syntes det var fryktelig ubehagelig og tenkt at vedkommende hadde et sterkt kontrollbehov. Jeg har ingen problemer med å si ifra dersom jeg hadde sett utroskap, og har ingenting til overs for utro folk. Men vil ikke bli kontaktet av smågale partnere. Generelt i denne settingen ville jeg latt det fare. Han har trolig vært ærlig og har sagt fra selv. Det innbyr til tillit. Det er viktigere med 15 år sammen og tre barn enn det tullet her. Samtidig er det jo veldig viktig at dere tar tak i de underliggende problemene i forholdet før dere skyver hverandre bort. Det må dere være to om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirstrimmel Skrevet 2. september #57 Del Skrevet 2. september Lite tiltalende at han velger å bli sint på deg fordi du reagerer på det som blir sagt. Hva slags jobb har han egentlig, der det er naturlig å drikke seg dritings? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #58 Del Skrevet 2. september Hadde blitt forbannet på både mannen å denne tispa av en kollega, iom de er kollegaer regner jeg med at hun vet han er en opptatt gift mann, hvorfor i hellvette kysset hun han?! Jeg hadde kontaktet hun å spurt om hvorfor i all verden hun gjorde som hun gjorde mot mannen min! Det svada snakket om at hun ikke har gjort noe galt ettersom han er den gifte og har fullt ansvar er bare bullshit.. Anonymkode: e83a8...4ba 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #59 Del Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde blitt forbannet på både mannen å denne tispa av en kollega, iom de er kollegaer regner jeg med at hun vet han er en opptatt gift mann, hvorfor i hellvette kysset hun han?! Jeg hadde kontaktet hun å spurt om hvorfor i all verden hun gjorde som hun gjorde mot mannen min! Det svada snakket om at hun ikke har gjort noe galt ettersom han er den gifte og har fullt ansvar er bare bullshit.. Anonymkode: e83a8...4ba Jeg er enig. Når hun tydeligvis er ute etter mannen til TS, og synes det er ok å kysse med en mann som har kone og flere barn, så må hun også tåle ubehageligheten det er å bli konfrontert og spurt hva hun holder på med. Det at den som blir utsatt for sånt bare skal liste seg rundt for ikke å støte noen, det er tøv. Folk som gjør sånt fortjener motvind og å bli stilt til veggs og bedt om forklaring. Skjer det ingenting, kan vi være sikre på at både denne idiotiske kvinnen og mannen til TS vil fortsette flørtingen sin på jobb, og i neste omgang, utenfor jobb. Anonymkode: 0c7fd...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #60 Del Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg ville tatt tak i årsaken til problemene dere hadde forut denne kysse-episoden og jobbet med dette. Får dere forholdet på rett kjøl behøver du kanskje ikke være redd for at slike ting skal gjenta seg. Anonymkode: 33ac8...9e3 Klippet bort en del av innlegget ditt. Hvordan mener du de kan "ta tak i" årsaken til problemene de har, når mannen nekter å bli med i parterapi, og han blir sint og gaslighter Ts når hun tar opp ting? Ts kan ikke få forholdet på rett kjøl alene, de er to i det forholdet... Anonymkode: 730cb...578 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå