AnonymBruker Skrevet 1. september #21 Del Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Mannen kom ravende dritings inn dørene i kveld, når jeg spør om kvelden hans kommer det frem at ene yngre kollegaen hans hadde kysset han. Han sier det var et kjapt tullekyss, men jeg vet ikke jeg. Nå er jeg bare sint og skuffa. Vi har vært i en lang vond periode, og vi hadde akkurat begynt å få bedre dager nå, så jeg kjenner jeg blir såret.. hans reaksjon var « skulle aldri sagt det til deg sånn som du reagerer» men jeg tenker : dette skulle jo aldri skjedd…. Det skulle ikke vært noe å fortelle( eller holde skjult) trøster meg litt med at han i det minste var ærlig, men ja.. måtte bare få dette ut en plass, kan jo ikke akkurat dele dette med noen andre Anonymkode: 5a44c...ee1 Jaja, neste helg er det din tur da. Burde virkelig ikke by på problemer at du drikker deg dritings og får en kjapp nuss. Jeg hadde dratt i dag. Vært borte når han våknet og ikke svart før jeg kom ravende inn døra. Så hadde jeg startet prosessen med å bli singel. Det at han i en en dårlig periode ikke sørget for at det ikke skjedde, sier sitt. Anonymkode: 5834a...cdf 5 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #22 Del Skrevet 1. september Hvis det var noen andre som kysset ham, så tenker jeg at skyld ikke er hos ham. Så fint at han sa det til deg ❤️ Stoler du ikke på ham, at det er som han sier.... så er tillit vekke og det er like greit å avslutte. Vil han virkelig lyve til deg? Anonymkode: 89298...805 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #23 Del Skrevet 1. september Jeg hadde vært glad han sa det selv men såret og lei eg. Og brukt det som et påskudd at han må drikke mindre. Og 1 gang til så er det slutt. Anonymkode: 5ee5c...83e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #24 Del Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Skjønner ham godt. Dere hadde dårlig periode, du lot dette skje. Tenker ansvaret ligger på deg at mannen ikke går etter noen andre. Anonymkode: adbe3...b19 Hæ?😂😂 Anonymkode: 5a44c...ee1 13 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #25 Del Skrevet 1. september Her er det nulltoleranse for sånr! Tullekyss? Hva betyr det? Hva med tullesex? Er det greit og? Mannen min skal ikke være så nær andre kvinner at det er mulig å kysse han. Anonymkode: 3bb14...abb 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #26 Del Skrevet 1. september Hadde kjæresten min kommet hjem etter noe sånt og sagt det rett ut så hadde jeg nok ikke reagert veldig. At hun kysset han er jo ikke hans feil. Reaksjonen hans, som jeg vet han ville gjort, hadde vært å trekke seg bort og sagt klart i fra ar han er i et forhold. Og han hadde tatt en samtale med henne om det i edru tilstand om hvordan de kunne gå videre som kollegaer, om de hele tatt kunne det, om hun hadde utviklet følelser for han. Han er ekstremt beskyttende over det vi har sammen og ville aldri satt det i fare. Anonymkode: 7d394...231 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #27 Del Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Her er det nulltoleranse for sånr! Tullekyss? Hva betyr det? Hva med tullesex? Er det greit og? Mannen min skal ikke være så nær andre kvinner at det er mulig å kysse han. Anonymkode: 3bb14...abb Helt enig. Hvor nær er man om noen brått kan kysse deg på munnen uten at du rekker å reagere? Hvorfor var du så nær at du ikke så det komme? Det har hendt at jeg har forsøkt å kysse kjæresten når vi står nær hverandre å lager mat. Om han av en eller annen grunn ikke ønsker å kysse akkurat da så får jeg det ikke til. Uansett om jeg strekker meg langt opp på tærne, bøyer meg frem og presser meg på. Nei, at noen liksom skal ha kysset en annen som ikke rakk å reagere er bare tull. Anonymkode: ef46b...182 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #28 Del Skrevet 1. september 11 hours ago, AnonymBruker said: kommer det frem at ene yngre kollegaen hans hadde kysset han. Så hvis et random menneske (eller en kollega) kommer bort og kysser meg så er jeg en slem person og kan forvente at kjæresten min slår opp? Litt av et damokles sverd å ha hengende over seg. Anonymkode: e8837...69f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #29 Del Skrevet 1. september 1 minutt siden, AnonymBruker said: Så hvis et random menneske (eller en kollega) kommer bort og kysser meg så er jeg en slem person og kan forvente at kjæresten min slår opp? Litt av et damokles sverd å ha hengende over seg. Anonymkode: e8837...69f Hvis jeg ble seksuelt antastet hadde jeg nok lagt det frem på en annen måte enn hvis en kollega var pådriveren for et kyss... Å skylde på den andre er tidenes mest brukte unnskyldning ved utroskap. Anonymkode: 323f7...1e7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #30 Del Skrevet 1. september 3 hours ago, AnonymBruker said: Mannen min skal ikke være så nær andre kvinner at det er mulig å kysse han Da er du en smått psycho og kontrollerende person. Glad dama mi ikke er som deg. Jeg praktiserer ikke 2-meteren nå som pandemien er over. På jobben hos oss kan vi gjerne gi hverandre en klem når det feires el. Når man er full har man tregere reaksjonsevne og dårligere vurderingsevne. I tillegg står man tettere og snakker og man kan tulle og tøyse.. Det betyr ikke at man ønsker å være utro eller kommer til å være utro. At en tar tak i deg og kysser deg kan fort skje. Det betyr ingenting og at denne mannen var ærlig og åpen om det er er godt tegn. Btw. Når ne mann kysser en dame på den måten kalles det overgrep. Når en dame kysser en mann på den måten, er det tydeligvis mannen sin skyld. Som lot det skje... Kan vi for moro skyld snu rundt på den logikken og kjenne på hvordan det smaker. Anonymkode: e8837...69f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #31 Del Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt enig. Hvor nær er man om noen brått kan kysse deg på munnen uten at du rekker å reagere? Hvorfor var du så nær at du ikke så det komme? Det har hendt at jeg har forsøkt å kysse kjæresten når vi står nær hverandre å lager mat. Om han av en eller annen grunn ikke ønsker å kysse akkurat da så får jeg det ikke til. Uansett om jeg strekker meg langt opp på tærne, bøyer meg frem og presser meg på. Nei, at noen liksom skal ha kysset en annen som ikke rakk å reagere er bare tull. Anonymkode: ef46b...182 Jeg opplevde det på julebord. Stolene stod ganske tett sammen, og jeg var full og satt og pratet med min kollega som og var full, ikke noe flørting, bare hyggelig prat. Men vi sitter jo ganske nærme. Og plutselig så kysser han meg, jeg er full så min reaksjonsevne er treig. Derfor rekker det å bli et kyss før jeg får trukket meg unna. Sa til kollegaen at det ikke var greit. Og fortalte det til mannen min med en gang. Og han tilga meg med en gang, brydde seg ikke om det. Syntes bare det var fint jeg fortalte det. Anonymkode: d1110...bf6 4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #32 Del Skrevet 1. september Det var et frivillig kyss, ikke noe overgrep her. Hun bøyde seg frem og han gjorde det samme sier han, men at det «kun» var et smask. Anonymkode: 5a44c...ee1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havspeil Skrevet 1. september #33 Del Skrevet 1. september (endret) AnonymBruker skrev (12 timer siden): Mannen kom ravende dritings inn dørene i kveld, når jeg spør om kvelden hans kommer det frem at ene yngre kollegaen hans hadde kysset han. Han sier det var et kjapt tullekyss, men jeg vet ikke jeg. Nå er jeg bare sint og skuffa. Vi har vært i en lang vond periode, og vi hadde akkurat begynt å få bedre dager nå, så jeg kjenner jeg blir såret.. hans reaksjon var « skulle aldri sagt det til deg sånn som du reagerer» men jeg tenker : dette skulle jo aldri skjedd…. Det skulle ikke vært noe å fortelle( eller holde skjult) trøster meg litt med at han i det minste var ærlig, men ja.. måtte bare få dette ut en plass, kan jo ikke akkurat dele dette med noen andre Anonymkode: 5a44c...ee1 Jøss..har de julebord til inngangen av september ? Hva slags arbeidsplass er dette ?Helgefylla liksom 🤪,,,hvor kollegaer setter seg på fanget mellom slaga før mandag ? Vet du hva ? " skulle aldri fortalt deg det,slik som du reagerer " BLAME SHIFTING !! - du skal liksom føle deg glad for at du i det hele tatt opplyses om drittsekkoppførsel...og ikke gir high five... Det er kun hersketeknikk for å minimere hendelsen ( som garantert ikke er gjengitt slik den egentlig var ) og ikke ta ansvar. En slik teknikk holder også DEG på plass i forhold( et) til ham. Du blir den urimelige. Han er den rimelige som " fortalte" deg om den urimelige hendelsen 😎 Så yngre kollega : et supert objekt å holde deg usikker med. Tviler på at dette er første gang du har satt spørsmål...ved mye og mangt. Skal sies : ingen unge damer i dag setter inn i støtet med kollegaer på den måten uten forhistorie eller intensjon. Til det er de for opplyste. Så dette er ikke ut av det blå. Han respekterer deg ikke. - han har flirtet med vedkommende og gått over streken. - han blir fornærmet og blame shifter etter han selv tilstår...🤪 Dette er ikke kjærlighet. Snu bordet om du oppfører deg slik på jobb og med ham med andre menn. ? Think not... Dette er hans mønster. Å skylde på deg. Ikke bare med dette. Vil du ha det sånn ? Slikt endrer seg sjeldent. Dersom det var slik han " sa " ...en kvinne som plutselig kysset ham, så burde han vært mere ydmyk ifht din reaksjon. Kun forsvarsstilling + angrep. Han burde også si...når han blir edru ..: unnskyld og jeg skal sette vedkommende kollega på plass,så du føler deg trygg. Evrntuelt be sjefen sette henne på plass for uakseptabel adferd. Dette er tilfelle hvor jeg tror mye skjer i kulissene. Hvordan forholder han seg til mobilen sin...eller har han 2 ..en til jobb og en privat. ? Er dere åpne der ? Ser bare 🚩🚩🚩 Endret 1. september av Havspeil 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #34 Del Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det var et frivillig kyss, ikke noe overgrep her. Hun bøyde seg frem og han gjorde det samme sier han, men at det «kun» var et smask. Anonymkode: 5a44c...ee1 Da har han jo vært med på det selv. Og så får du ikke lov til å reagere. Jeg gjorde dette med en kompis en gang, som jeg har null seksuelle følelser for og han ingen for meg. Men jeg var full av dårlig samvittighet etterpå. En forutsetning for å bli tilgitt for at man kysser andre er jo at man angrer og legger seg flat. Og i det minste at man HØRER på kjæresten og ikke skylder på at kjæresten reagerer når man aktivt har kysset en annen. Han har og takket nei til parterapi fordi han ikke vil. Synes egentlig ikke han høres så ålreit ut. Anonymkode: 6f187...f2e 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havspeil Skrevet 1. september #35 Del Skrevet 1. september TS : " smasker du eller andre du kjenner kollegaer når stemningen blir god " ? Bare et smask....ja det ville jeg tatt med ei klype salt. Særlig om mannen var full med behov for syndenes forlatelse ved hjemkomst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havspeil Skrevet 1. september #36 Del Skrevet 1. september Dersom de er venner på sosiale medier,privat / jobb,-så kan du undersøke tonen der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #37 Del Skrevet 1. september Havspeil skrev (22 minutter siden): Dersom de er venner på sosiale medier,privat / jobb,-så kan du undersøke tonen der. Hvordan da mener du? Anonymkode: 5a44c...ee1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havspeil Skrevet 1. september #38 Del Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan da mener du? Anonymkode: 5a44c...ee1 Nå vet jo ikke jeg aldersgruppe eller arena her....men Facebook er et sted å starte ? Bruker han( dere) eller jobben det ? De unge under 30 bruker knapt FB lengre.. så kun et forslag 😅 Dersom dere bruker det....ville jeg søkt henne opp..for å se om han gir henne likes . Ville også sjekket Messenger. Dersom du kan. Vet ikke om han gir deg tilgang eller hvor mye du er villig til å snoke . Det er noe som heter Micro cheating : når man i et forhold gir oppmerksomhet til andre enn partner- på nett. Snakker ikke om normal " liking ",- men " liking " utover hva som er innafor. Som i ofte - og hva....ja du kjenner til følelsen av hva som ikke er greit og ute av mønster til hva,hvem,hvor ofte ellers.. Dersom Trine og Tor ifra regnskap mottar samme differanse så er balansen i orden. Dersom unge kollegaer legger ut " se på meg"- bilder...så trenger ikke voksne mannfolk i forhold trykke Like..3 ganger i uka😎,,simple as that. Er de på den arenaen og sier de kun vil være hyggelige...her er spørsmålet : Når la han ut noe hyggelig på feeden ifht opplevelser med deg og han ? Med bilder.. Og ja : alle er ikke opptatt av slikt. Og det er greit. Men om dette virker skurrende ,så ville hvertfall jeg sjekket det ut. Ellers er det mange andre apper som gir muligheter . Har ikke innsikt i dem. Men det er bekymringsverdig dersom han er protective ifht tlf.sin....legger den face ned, tar meldinger på do eller andre steder du ikke er...varsler om natta... Ja. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havspeil Skrevet 1. september #39 Del Skrevet 1. september Du får vurdere selv TS. Vi vil bare ikke du skal tro blindt på hva du serveres. Ettersom jeg har forstått ønsker han ikke parterapi ...? Vi aner ingenting om bakteppet her. Dvs ifht familie,arbeid,alder og tidligere hendelser. Og det er forståelig. Det er godt karaktertrekk at du ikke utleverer uten videre. Det forteller meg at du har grenser og integritet. Det kan man ha,og fortsatt være i et mangeårig forhold/ ekteskap som er problematisk. Nøkkelen til det er : man må være 2 som vil og gjør likeverdig innsats uten tvil og stengsler. Tilliten er helt nødvendig.❤ Det samme gjelder gjensidig respekt. Har man ikke det...så bør man snakke sammen . Helt ærlig. Energi lyver aldri. Og handling trumfer ord. Det er en grunn til at du skrev innlegget i går natt. Det var rå reaksjon og magefølelse. Ikke bare ifht hendelsen..men hvordan den ble lagt frem. Det siste er mest bekymringsverdig. Ta vare 🌹 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #40 Del Skrevet 1. september Tullekyss liksom Fru Blom. Dettte har han lagt opp til selv ved tone og flørt på jobb og antagelig klaget over at ekteskapet er kjørt og at han ikke får sex. Med andre ord lagt på endel usannheter. Hele oppførselen hans viser jo at han bryr seg null og niks om deg. Hadde min kommet hjem og lagt skyld på en annen dame og vi hadde en slik periode, så hadde det vært over og ut. Og spør deg selv, kan det tenkes at han gjør alle disse tingene nettopp for at du skal dumpe han slik at han kan bruke det også imot deg overfor andre? Anonymkode: 1b00f...4a9 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå