Gå til innhold

Dna test, vurderer ny

Anbefalte innlegg

Jeg tok en dna test via myheritage, men vurderer å kjøpe en til. Har hørt en kan få ulike resultater fra de ulike selskapene. Men det er mye penger og lang ventetid, har noen erfaring med dette?

Anonymkode: b8df9...ed7

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rettelse.. jeg vil kjøpe dna test fra annet selskap etc: ancestry, 23andme elns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg tok en dna test via myheritage, men vurderer å kjøpe en til. Har hørt en kan få ulike resultater fra de ulike selskapene. Men det er mye penger og lang ventetid, har noen erfaring med dette?

Hva skal du oppnå med å selge ikke bare ditt eget DNA men ale dine slektningers arvemateriale til et selskap der du i fremtiden ikke har verken kontroll på hvor arvematerialet ditt havner eller hva ditt og dine slektningers DNAblir brukt til? 

Slike hodeløse ting man gjør uten å forstå eller sette seg inn i hva man egentlig gjør og konsekvensene for mange andre av det en person gjør. 

Anonymkode: 1c504...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva skal du oppnå med å selge ikke bare ditt eget DNA men ale dine slektningers arvemateriale til et selskap der du i fremtiden ikke har verken kontroll på hvor arvematerialet ditt havner eller hva ditt og dine slektningers DNAblir brukt til? 

Slike hodeløse ting man gjør uten å forstå eller sette seg inn i hva man egentlig gjør og konsekvensene for mange andre av det en person gjør. 

Anonymkode: 1c504...510

Wow.. hva har jeg gjort...

Forteller du meg at jeg kan ha utløst det som i fremtiden kan bli en kopi av meg selv, som i star wars med all min personlighet, dna og utseende? Verdens undergang! Hvordan skal jeg leve? Ånei jeg ser det, det kommer mot meg Æææ!!! *utløs ordre 66* 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...