AnonymBruker Skrevet 31. august #1 Del Skrevet 31. august Jeg tok en dna test via myheritage, men vurderer å kjøpe en til. Har hørt en kan få ulike resultater fra de ulike selskapene. Men det er mye penger og lang ventetid, har noen erfaring med dette? Anonymkode: b8df9...ed7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august #2 Del Skrevet 31. august Rettelse.. jeg vil kjøpe dna test fra annet selskap etc: ancestry, 23andme elns. Anonymkode: b8df9...ed7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august #3 Del Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg tok en dna test via myheritage, men vurderer å kjøpe en til. Har hørt en kan få ulike resultater fra de ulike selskapene. Men det er mye penger og lang ventetid, har noen erfaring med dette? Anonymkode: b8df9...ed7 Hva skal du oppnå med å selge ikke bare ditt eget DNA men ale dine slektningers arvemateriale til et selskap der du i fremtiden ikke har verken kontroll på hvor arvematerialet ditt havner eller hva ditt og dine slektningers DNAblir brukt til? Slike hodeløse ting man gjør uten å forstå eller sette seg inn i hva man egentlig gjør og konsekvensene for mange andre av det en person gjør. Anonymkode: 1c504...510 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august #4 Del Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva skal du oppnå med å selge ikke bare ditt eget DNA men ale dine slektningers arvemateriale til et selskap der du i fremtiden ikke har verken kontroll på hvor arvematerialet ditt havner eller hva ditt og dine slektningers DNAblir brukt til? Slike hodeløse ting man gjør uten å forstå eller sette seg inn i hva man egentlig gjør og konsekvensene for mange andre av det en person gjør. Anonymkode: 1c504...510 Wow.. hva har jeg gjort... Forteller du meg at jeg kan ha utløst det som i fremtiden kan bli en kopi av meg selv, som i star wars med all min personlighet, dna og utseende? Verdens undergang! Hvordan skal jeg leve? Ånei jeg ser det, det kommer mot meg Æææ!!! *utløs ordre 66* Anonymkode: b8df9...ed7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå