Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (11 timer siden):

Her må det være litt usannheter på gang gitt, for jeg danser aldri pent og synkront med noen...jeg er en urfolks gråsteinsdanser og gir aldri folk det de vil ha. . .og den siste setningen din der bør tilføyes at det var villmenn fra Heddalskogen som bisto 100% med den intense ridningen og annet fælt som oppsto i forbifarten. Å Huttemegtu for et gruvekkende syn med smerteskrik og skrål!  :sjokk:

Alltid skal du drive å snakke deg selv ned, uskikkelige pike

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lur Venn skrev (Akkurat nå):

Hun var eskortepike i sine yngre dager 💃🏼

Skrevet
Boetica skrev (7 timer siden):

Å, så fin ☺️ 70-tallsdisko i ny drakt 😍 Jeg sa ja takk til å bli med og danse i den tekkelige kjolen min fordi denne nye versjonen handler jo om at vi har fått vår egen Rasputin i det norske kongehuset 😃 

Han er vel hakket galere enn rasputin

Skrevet
Hydrium skrev (6 timer siden):

Russere og hokksundværinger kan feste, det er hvertfall sikkert :knegg: Nå har jeg ikke et godt forhold til russisk politikk, men vodkaen vil alltid ha et stort rom i mitt hjerte. Visste du at man kan se Rasputin si penis på museum? Han red inn i alle mulige solnedganger, for å si det sånn. 

Fy flate

Skrevet
Lur Venn skrev (6 timer siden):

Der antyder du vel noe i retning ned du også, så da er jeg ikke alene om det. :nigo: Morn-Morn! 

Cid skrev (6 timer siden):

Hun var eskortepike i sine yngre dager 💃🏼

Tror du har misforstått noe, Cid; jeg fulgte småbarn og gamle folk over veien så de kom seg dit de skulle i trygghet. 
Du tenker ikke på annet en det temaet der du. :jolie: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Der antyder du vel noe i retning ned du også, så da er jeg ikke alene om det. :nigo: Morn-Morn! 

Tror du har misforstått noe, Cid; jeg fulgte småbarn og gamle folk over veien så de kom seg dit de skulle i trygghet. 
Du tenker ikke på annet en det temaet der du. :jolie: 

Var ikke jeg som skrev det, var ordet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...