Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lur Venn skrev (1 minutt siden):

Det var nettopp det som skjedde, ble ikke kimset

Ingen kimse ingen kose.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Fotmassasje i dybden? :nikke:  Det er i såfall helt himmelsk! 

Det ble massert på det berømte F- punktet ja, den frekke storebroren til G- punktet. F- punktet sitter under foten, der det har navnet sitt fra. Har fått mang en rusten kvinne til å synge rent som en sangfugl..

Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Ingen kimse ingen kose.

Det stemmer 

Skrevet
Lur Venn skrev (3 minutter siden):

Det ble massert på det berømte F- punktet ja, den frekke storebroren til G- punktet. F- punktet sitter under foten, der det har navnet sitt fra. Har fått mang en rusten kvinne til å synge rent som en sangfugl..

Eller en @Svartfugl.

Skrevet

Her er en video av meg og @Cid

Under hot chicken and butter festivalen i New Orleans i 2003.

Vi sang om vår store felles kjærlighet @maria abbas

Skrevet
Lur Venn skrev (2 minutter siden):

Jeg så moden ut som 12 åring lol.

Skrevet
Cid skrev (3 timer siden):

Jeg så moden ut som 12 åring lol.

Du hadde lånt både bart og bukse av din far mener jeg å huske

Skrevet
Lur Venn skrev (5 timer siden):

Denne var🤩

Skrevet
Lur Venn skrev (2 timer siden):

Du hadde lånt både bart og bukse av din far mener jeg å huske

Og kredittkortet hans.

Skrevet
Frøkenfryden skrev (5 timer siden):

Denne var🤩

Den var smooth

Skrevet
Cid skrev (3 timer siden):

Og kredittkortet hans.

Ja, det brukte vi til å  kjøpe oss kentucky fried chicken og groupies,  det var fint🙂

Skrevet
Lur Venn skrev (29 minutter siden):

På videoen kan man se bl.a. @Hoppetaujenta danse under greshoppeloppe festivalen i øvre Eiker i 2019. 

meg selv og @Cid var Disk jockeys,  senere den kvelden ble vi ridd inn i solnedgangen 

Her må det være litt usannheter på gang gitt, for jeg danser aldri pent og synkront med noen...jeg er en urfolks gråsteinsdanser og gir aldri folk det de vil ha. . .og den siste setningen din der bør tilføyes at det var villmenn fra Heddalskogen som bisto 100% med den intense ridningen og annet fælt som oppsto i forbifarten. Å Huttemegtu for et gruvekkende syn med smerteskrik og skrål!  :sjokk:

Skrevet
Lur Venn skrev (2 timer siden):

På videoen kan man se @Frøkenfryden, @Boetica, @Sola de, @Hydrium, @Titania, @Stacy__ , @Fighter83, @Hoppetaujenta og @lolitsme danse under greshoppeloppe festivalen i øvre Eiker i 2019. 

De danset så fint til sangen om Bestefaren til Putin. 

meg selv og @Cid var Disk jockeys,  senere den kvelden ble vi ridd inn i solnedgangen 

Litt av en heftig aften😋

Skrevet
Lur Venn skrev (3 timer siden):

På videoen kan man se @Frøkenfryden, @Boetica, @Sola de, @Hydrium, @Titania, @Stacy__ , @Fighter83, @Hoppetaujenta og @lolitsme danse under greshoppeloppe festivalen i øvre Eiker i 2019. 

Å, så fin ☺️ 70-tallsdisko i ny drakt 😍 Jeg sa ja takk til å bli med og danse i den tekkelige kjolen min fordi denne nye versjonen handler jo om at vi har fått vår egen Rasputin i det norske kongehuset 😃 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Her må det være litt usannheter på gang gitt, for jeg danser aldri pent og synkront med noen...jeg er en urfolks gråsteinsdanser og gir aldri folk det de vil ha. . .og den siste setningen din der bør tilføyes at det var villmenn fra Heddalskogen som bisto 100% med den intense ridningen og annet fælt som oppsto i forbifarten. Å Huttemegtu for et gruvekkende syn med smerteskrik og skrål!  :sjokk:

Her danser @Hoppetaujenta

Skrevet
Lur Venn skrev (4 timer siden):

Russere og hokksundværinger kan feste, det er hvertfall sikkert :knegg: Nå har jeg ikke et godt forhold til russisk politikk, men vodkaen vil alltid ha et stort rom i mitt hjerte. Visste du at man kan se Rasputin si penis på museum? Han red inn i alle mulige solnedganger, for å si det sånn. 

• Liker 1
Skrevet

Å huffameg, det der var ikke i nærheten av mine mere økologiske og kortreiste, men sammenhengende spasmer. :sjokkert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...