Cid Skrevet 16. september 2025 #21 Skrevet 16. september 2025 Lur Venn skrev (1 minutt siden): Det var nettopp det som skjedde, ble ikke kimset Ingen kimse ingen kose.
Lur Venn Skrevet 16. september 2025 Forfatter #22 Skrevet 16. september 2025 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Fotmassasje i dybden? Det er i såfall helt himmelsk! Det ble massert på det berømte F- punktet ja, den frekke storebroren til G- punktet. F- punktet sitter under foten, der det har navnet sitt fra. Har fått mang en rusten kvinne til å synge rent som en sangfugl..
Lur Venn Skrevet 16. september 2025 Forfatter #23 Skrevet 16. september 2025 Cid skrev (Akkurat nå): Ingen kimse ingen kose. Det stemmer
Cid Skrevet 16. september 2025 #24 Skrevet 16. september 2025 Lur Venn skrev (3 minutter siden): Det ble massert på det berømte F- punktet ja, den frekke storebroren til G- punktet. F- punktet sitter under foten, der det har navnet sitt fra. Har fått mang en rusten kvinne til å synge rent som en sangfugl.. Eller en @Svartfugl.
Lur Venn Skrevet 16. september 2025 Forfatter #25 Skrevet 16. september 2025 Cid skrev (2 minutter siden): Eller en @Svartfugl. @sangfugl
Cid Skrevet 16. september 2025 #26 Skrevet 16. september 2025 Lur Venn skrev (Akkurat nå): @sangfugl @fugl fønix.
Lur Venn Skrevet 16. september 2025 Forfatter #27 Skrevet 16. september 2025 Her er en video av meg og @Cid Under hot chicken and butter festivalen i New Orleans i 2003. Vi sang om vår store felles kjærlighet @maria abbas
Cid Skrevet 16. september 2025 #28 Skrevet 16. september 2025 Lur Venn skrev (2 minutter siden): Her er en video av meg og @Cid Under hot chicken and butter festivalen i New Orleans i 2003. Vi sang om vår store felles kjærlighet @maria abbas Jeg så moden ut som 12 åring lol.
Lur Venn Skrevet 16. september 2025 Forfatter #29 Skrevet 16. september 2025 Cid skrev (3 timer siden): Jeg så moden ut som 12 åring lol. Du hadde lånt både bart og bukse av din far mener jeg å huske
Frøkenfryden Skrevet 16. september 2025 #30 Skrevet 16. september 2025 Lur Venn skrev (5 timer siden): Her er en video av meg og @Cid Under hot chicken and butter festivalen i New Orleans i 2003. Vi sang om vår store felles kjærlighet @maria abbas Denne var🤩
Cid Skrevet 16. september 2025 #31 Skrevet 16. september 2025 Lur Venn skrev (2 timer siden): Du hadde lånt både bart og bukse av din far mener jeg å huske Og kredittkortet hans.
Lur Venn Skrevet 16. september 2025 Forfatter #32 Skrevet 16. september 2025 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Denne var🤩 Den var smooth
Lur Venn Skrevet 16. september 2025 Forfatter #33 Skrevet 16. september 2025 Cid skrev (3 timer siden): Og kredittkortet hans. Ja, det brukte vi til å kjøpe oss kentucky fried chicken og groupies, det var fint🙂
Lur Venn Skrevet 19. september 2025 Forfatter #34 Skrevet 19. september 2025 På videoen kan man se @Frøkenfryden, @Boetica, @Sola de, @Hydrium, @Titania, @Stacy__ , @Fighter83, @Hoppetaujenta og @lolitsme danse under greshoppeloppe festivalen i øvre Eiker i 2019. De danset så fint til sangen om Bestefaren til Putin. meg selv og @Cid var Disk jockeys, senere den kvelden ble vi ridd inn i solnedgangen 1 2
Hoppetaujenta Skrevet 19. september 2025 #35 Skrevet 19. september 2025 Lur Venn skrev (29 minutter siden): På videoen kan man se bl.a. @Hoppetaujenta danse under greshoppeloppe festivalen i øvre Eiker i 2019. meg selv og @Cid var Disk jockeys, senere den kvelden ble vi ridd inn i solnedgangen Her må det være litt usannheter på gang gitt, for jeg danser aldri pent og synkront med noen...jeg er en urfolks gråsteinsdanser og gir aldri folk det de vil ha. . .og den siste setningen din der bør tilføyes at det var villmenn fra Heddalskogen som bisto 100% med den intense ridningen og annet fælt som oppsto i forbifarten. Å Huttemegtu for et gruvekkende syn med smerteskrik og skrål!
Fighter83 Skrevet 19. september 2025 #36 Skrevet 19. september 2025 Lur Venn skrev (2 timer siden): På videoen kan man se @Frøkenfryden, @Boetica, @Sola de, @Hydrium, @Titania, @Stacy__ , @Fighter83, @Hoppetaujenta og @lolitsme danse under greshoppeloppe festivalen i øvre Eiker i 2019. De danset så fint til sangen om Bestefaren til Putin. meg selv og @Cid var Disk jockeys, senere den kvelden ble vi ridd inn i solnedgangen Litt av en heftig aften😋
Gjest Boetica Skrevet 19. september 2025 #37 Skrevet 19. september 2025 Lur Venn skrev (3 timer siden): På videoen kan man se @Frøkenfryden, @Boetica, @Sola de, @Hydrium, @Titania, @Stacy__ , @Fighter83, @Hoppetaujenta og @lolitsme danse under greshoppeloppe festivalen i øvre Eiker i 2019. De danset så fint til sangen om Bestefaren til Putin. meg selv og @Cid var Disk jockeys, senere den kvelden ble vi ridd inn i solnedgangen Å, så fin ☺️ 70-tallsdisko i ny drakt 😍 Jeg sa ja takk til å bli med og danse i den tekkelige kjolen min fordi denne nye versjonen handler jo om at vi har fått vår egen Rasputin i det norske kongehuset 😃
Gjest Boetica Skrevet 19. september 2025 #38 Skrevet 19. september 2025 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Her må det være litt usannheter på gang gitt, for jeg danser aldri pent og synkront med noen...jeg er en urfolks gråsteinsdanser og gir aldri folk det de vil ha. . .og den siste setningen din der bør tilføyes at det var villmenn fra Heddalskogen som bisto 100% med den intense ridningen og annet fælt som oppsto i forbifarten. Å Huttemegtu for et gruvekkende syn med smerteskrik og skrål! Her danser @Hoppetaujenta:
Hydrium Skrevet 19. september 2025 #39 Skrevet 19. september 2025 Lur Venn skrev (4 timer siden): På videoen kan man se @Frøkenfryden, @Boetica, @Sola de, @Hydrium, @Titania, @Stacy__ , @Fighter83, @Hoppetaujenta og @lolitsme danse under greshoppeloppe festivalen i øvre Eiker i 2019. De danset så fint til sangen om Bestefaren til Putin. meg selv og @Cid var Disk jockeys, senere den kvelden ble vi ridd inn i solnedgangen Russere og hokksundværinger kan feste, det er hvertfall sikkert Nå har jeg ikke et godt forhold til russisk politikk, men vodkaen vil alltid ha et stort rom i mitt hjerte. Visste du at man kan se Rasputin si penis på museum? Han red inn i alle mulige solnedganger, for å si det sånn. 1
Hoppetaujenta Skrevet 19. september 2025 #40 Skrevet 19. september 2025 Å huffameg, det der var ikke i nærheten av mine mere økologiske og kortreiste, men sammenhengende spasmer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå