Lur Venn Skrevet 31. august 2024 #1 Skrevet 31. august 2024 Jeg @Cid , @CAPS LOCK og @Hoppetaujenta vil gjerne vite hva kjærlighet er 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 1. september 2024 #2 Skrevet 1. september 2024 Lur Venn skrev (9 timer siden): Jeg @Cid , @CAPS LOCK og @Hoppetaujenta vil gjerne vite hva kjærlighet er Wow....så bra det ble! Så flinke vi er.....jeg blir....rørt.... ( ) 1
Cid Skrevet 1. september 2024 #3 Skrevet 1. september 2024 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Wow....så bra det ble! Så flinke vi er.....jeg blir....rørt.... ( ) Bra du har friere til å trøste deg
Cid Skrevet 20. august #5 Skrevet 20. august Lur Venn skrev (På 8.9.2024 den 20.31): Det kommer mer Når?
Lur Venn Skrevet 20. august Forfatter #6 Skrevet 20. august Cid skrev (2 timer siden): Når? 8 september 1
Lur Venn Skrevet 29. august Forfatter #7 Skrevet 29. august Fant akkurat ut at denne sangen egentlig er litt genial. Hvorfor har ikke jeg fått det med meg før nå 1
Lur Venn Skrevet 21 timer siden Forfatter #8 Skrevet 21 timer siden Her ser du meg og @Hydrium fremføre en finsk folkevise under kjøttkakefestivalen på vinstra i fjor. 1
Hydrium Skrevet 11 timer siden #9 Skrevet 11 timer siden Lur Venn skrev (9 timer siden): Her ser du meg og @Hydrium fremføre en finsk folkevise under kjøttkakefestivalen på vinstra i fjor. Og det er den eneste måten jeg kan bearbeide traumene etter gammeldans gruppa foreldrene mine tvang meg til å gå på som barn. Men denne gangen er det jeg som spiller på toraderen og ser folk danse. Gruppa vår heter forresten "tiurleik" 1
Lur Venn Skrevet 11 timer siden Forfatter #10 Skrevet 11 timer siden (endret) Hydrium skrev (25 minutter siden): Og det er den eneste måten jeg kan bearbeide traumene etter gammeldans gruppa foreldrene mine tvang meg til å gå på som barn. Men denne gangen er det jeg som spiller på toraderen og ser folk danse. Gruppa vår heter forresten "tiurleik" Ja, og sangen handler jo nettopp om barndomstraumene dine, de er så vonde at det kun kan utrykkes på finsk. Navnet tiurleik ble forresten til og som en direkte konsekvens av onkel Kjell spydde på utedassen på Jevnaker etter at de lokale casanovaene hadde vært litt for raus med rødspriten Endret 11 timer siden av Lur Venn 2
Lur Venn Skrevet 10 timer siden Forfatter #11 Skrevet 10 timer siden På videoen ser vi @Hoppetaujenta sin meget følsomme versjon av en kjærlighetssang fra sent 70 tall. En tid da @Boetica sto i full blomst.(mer om det senere)
Hydrium Skrevet 10 timer siden #12 Skrevet 10 timer siden Lur Venn skrev (19 minutter siden): Ja, og sangen handler jo nettopp om barndomstraumene dine, de er så vonde at det kun kan utrykkes på finsk. Navnet tiurleik ble forresten til og som en direkte konsekvens av onkel Kjell spydde på utedassen på Jevnaker etter at de lokale casanovaene hadde vært litt for raus med rødspriten Det sier seg selv at med en så lang og rik kultur historie, er inngangbilettene her er dyre, men for alle på sosial prat og humor er det gratis * Uventede gebyr og omkostninger kan finne sted, alkoholmissbruk oppfordres.
Lur Venn Skrevet 10 timer siden Forfatter #13 Skrevet 10 timer siden Hydrium skrev (1 minutt siden): Det sier seg selv at med en så lang og rik kultur historie, er inngangbilettene her er dyre, men for alle på sosial prat og humor er det gratis * Uventede gebyr og omkostninger kan finne sted, alkoholmissbruk oppfordres. De som vil være groupies foreksempel eller få autografen vår tatovert på rumpeballa må betale gebyr og månedsleie.
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #14 Skrevet 2 timer siden Lur Venn skrev (8 timer siden): På videoen ser vi @Hoppetaujenta sin meget følsomme versjon av en kjærlighetssang fra sent 70 tall. En tid da @Boetica sto i full blomst.(mer om det senere) Det der er så rystende at jeg er helt sikker på at jeg er kunstig stimulert på en datamaskin. SÅ rent synger ikke jeg!
Boetica Skrevet 2 timer siden #15 Skrevet 2 timer siden Lur Venn skrev (8 timer siden): På videoen ser vi @Hoppetaujenta sin meget følsomme versjon av en kjærlighetssang fra sent 70 tall. En tid da @Boetica sto i full blomst.(mer om det senere) He he, var bare en pinne på 12 år da jeg så Grease på kino asså
Lur Venn Skrevet 2 timer siden Forfatter #16 Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (21 minutter siden): Det der er så rystende at jeg er helt sikker på at jeg er kunstig stimulert på en datamaskin. SÅ rent synger ikke jeg! Du ble stimulert under fremførelsen ja, det er riktig, 1
Lur Venn Skrevet 1 time siden Forfatter #17 Skrevet 1 time siden Boetica skrev (Akkurat nå): He he, var bare en pinne på 12 år da jeg så Grease på kino asså Jeg fikk aldri sett den på kino, var jo en encellet organisme på den tiden. Måtte se den på VHS
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #18 Skrevet 1 time siden Lur Venn skrev (9 minutter siden): Du ble stimulert under fremførelsen ja, det er riktig, Fotmassasje i dybden? Det er i såfall helt himmelsk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå