AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #21 Del Skrevet 5. september 2024 Du ser ut som du vet bedre, derfor er de overrasket. Røyking er harry. Anonymkode: 9e742...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #22 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): I dag er det både unormalt og harry å røyke om man er under en viss alder. De aller fleste skjønner dette. Min første tanke når jeg ser noen under 50 som røyker er «hva gikk galt i oppveksten din som gjorde deg så lite oppegående?». Og ser man blant annet i tråden her finnes det knapt en annen gruppe enn røykere som lar seg krenke så lett. Snøflak. Anonymkode: dde89...0e2 Harry å bruke ordet Harry! Kanskje faren til naboen din heter Harry😂 hvis en ikke- røyker får kritikk for fedme eller vin drikking lar dem seg krenke LETT dem åsså 🤣 Anonymkode: ff8ea...c48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #23 Del Skrevet 5. september 2024 LøkkaLine skrev (2 timer siden): Chips og sjokolade kan forøvrig på INGEN måte sammenlignes med røyk. Les deg litt opp (eller ikke, om du ønsker å fortsette som du sier) 😅 Ikke? Hva med diabetes ? Hva med hjerte ? Hva med huden ? Blir ikke så bra av chips akkurat… jeg er ikke ts. Anonymkode: ff8ea...c48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #24 Del Skrevet 5. september 2024 Så Harry alle er. Nesten mindre Harry å ta seg en røyk🤣 Anonymkode: ff8ea...c48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LøkkaLine Skrevet 5. september 2024 #25 Del Skrevet 5. september 2024 (endret) AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Ikke? Hva med diabetes ? Hva med hjerte ? Hva med huden ? Blir ikke så bra av chips akkurat… jeg er ikke ts. Anonymkode: ff8ea...c48 Du må ikke blande å spise chips og sjokolade iblant med ekstrem overvekt. Snop handler alltid om moderasjoner. Røyk ikke. Røyk skader deg uansett. Hver eneste sigarett. Endret 5. september 2024 av LøkkaLine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #26 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (På 31.8.2024 den 21.54): Alle blir sjokkert når jeg røyker😂 Noen andre som opplever det samme? Ja jeg trener nok over gjennomsnittet, ja jeg ser nok både sporty og ok+ ut, og ja jeg liker veldig godt å ta meg en røyk😄 Røyker ikke mer enn sånn 5-7 om dagen i snitt. Hver gang jeg er med nye folk blir de helt forfjamset når jeg tar opp røykpakka. Er det slik at en må se sånn og sånn ut for st det skal være normalt å røyke litt? Anonymkode: 835de...807 Ja når jeg tenker "røyker" så tenker jeg på de som står på røykehjørnet på jobb, de er stort sett eldre garde, VELDIG sjelden attraktive av utseende, og jeg ser ikke for meg at ei ung og vakker kvinne ville "meldt seg inn i gjengen" og stått sammen med slitne gubber på 50+ og dampet i vei... Anonymkode: 7c61b...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bigote Skrevet 9. september 2024 #27 Del Skrevet 9. september 2024 Tenker selv at de som bruker energi på å irritere seg over at det eksisterer røykere projiserer egen dumhet over på folk de selv hevder er dumme.. De fleste jeg har vært bort i som røyker har selvinnsikt nok til å anerkjenne at uvanen ikke representer den intelligente delen ved deres egen karakter.. Dette er nok mer enn hva man kan forvente over de som lar seg irritere og prakker negativitet over på seg selv og andre ved å kontinuerlig kritisere denne gruppen. De mest oppegående personene jeg vet om passer sine egne saker.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #28 Del Skrevet 13. september 2024 Nå er jeg en godt voksen mann som har røyka i alle år. Dog ikke noen stor-røyker, kanskje 3-5 om dagen de siste åra. Men så i våres fikk jeg en hudkreft-svulst. Ikke den verste typen, og den er operert bort og kreftfri nå. Tror kanskje ikke denne kom av røykinga, men jeg brukte kreften til å motivere meg for å slutte. Har nå vert røykfri i et halvt år. Fristelsen av røyk kan fortsatt forekomme, men mye sjeldnere. Jeg sier dette for å be deg innstendig om å prøve å slutte. De sier det aldri er for sent, og tenk på alle pengene du sparer! (Og helsa blir enda bedre). Anonymkode: 4a179...84c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #29 Del Skrevet 13. september 2024 LøkkaLine skrev (På 5.9.2024 den 13.59): Jeg ble tilsvarende overrasket av ei venninne som jeg oppdaget røyker, like før sommeren. Hun har tydeligvis alltid gjort det på fest, men nå mer i hverdagen også. Jeg var ei av de «hæ?! Røyker du? DU?»-menneskene da hun viste/sa dette. Det har med å gjøre at det blir en krasj i forestillingen man har om en person og (godt begrunnelse og forskningsbaserte) «fordommer» mot røykere. Oppegående og ellers sunne og trente mennesker, som venninna mi, forventer man bare vet bedre. Det er jo derfor. Jeg tenker (inni meg), hva i all verden er vits for hennes del å trene 5-6 ganger i uka, når hun likevel bevisst kutter 15-20 år av livet sitt og svært sannsynlig gir seg selv en død av kreft? Bare fatter det ikke. Man vet bedre i dag. Og du burde vite bedre i dag. Derfor kommer kommentarene. Jøss det må ha vært et sjokk? Hvor gamle er dere og går dere mye sammen og plutselig røyker hun bare? Anonymkode: 835de...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå