Ella Skrevet 14. november 2002 #1 Del Skrevet 14. november 2002 Hei på dere! Jeg lurte på om dere kunne hjelpe meg med en ting. Jeg har en kamerat som skal søke på jobber i utlandet. I den forbindelse må han få oversatt eksamenspapirer og attester etc. til engelsk. Han må mao. få offentlig godkjente engelskspråklige attester/eksamenspapirer. Har dere noen anelse om hvor han kan henvende seg for å få dette til? Håper på svar! Hilsen na Ella :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 15. november 2002 #2 Del Skrevet 15. november 2002 Det skal da ikke være noe problem. Kontakt skolen / arbeidsgiver og be om engelske attester. Jeg har selv skrevet ut attester på engelsk - og hadde ikke noe imot det. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 15. november 2002 #3 Del Skrevet 15. november 2002 Du kan også lete på gule sider etter autoriserte oversettere og translatører. Jeg var så heldig at sekretæren på gymnaset jeg gikk på, var autorisert oversetter i en hel rekke språk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå