Gå til innhold

Hvor se MYE av paraolympics? NRK legger jo bare ut litt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes paraolympics er like spennende og stort å se som OL. OL ble jo sendt av max. Der ble alt lagt ut på max, selv det som ikke ble sendt på tv Norge fysisk. 

Jeg finner ikke paraolympics på Max . Måtte til NRK for å finne. Og de legger kun ut det de får sendt på tv. Ikke andre grener . Skuffende. 

så hvor kan man se alt det nrk ikke sender? Hvorfor sender ikke Max paraolympics?

Anonymkode: 56442...f7a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det brukes betraktelig mindre penger på Paralympics, og jeg antar det er relativt liten interesse for det, så da taper strømmetjenestene på å kjøpe rettighetene til det.

Anonymkode: 33a04...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på det samme som TS. 

Anonymkode: 4b5fc...5ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det brukes betraktelig mindre penger på Paralympics, og jeg antar det er relativt liten interesse for det, så da taper strømmetjenestene på å kjøpe rettighetene til det.

Anonymkode: 33a04...190

dette har jeg vanskelig å forstå, at det er mindre penger og interesse for paraolympics. Er det mindre imponertende det en funksjonsnedsatt person har fått til som en funksjonsfrisk ? 

I så fall er det media selv sin skyld og ikke oss seere. Om jeg vil se hele kvalifiseringen eller matchen i en idrett , men ingen strømmer den, er det en mood killer. 
på nrk sine sendinger viser de bare små deler av hver sport og match. Irriterer med grønt . Jeg vil så gjerne se alt start til slutt 

ts

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble jævlig irritert når jeg beinka meg ned med Max for å se paralympics, så viser de ikke en dritt?

Paralympics er noe av det største innen sport, mennesker med begrensinger og langt mer utfordrende vei til målet som ikke lar seg stoppe og følger drømmen uansett. 

Leste om byeskytteren som var fitnessmodell, ble angrepet og utsatt for vold av en eks, sitter i dag i rullestol og har flere store problemer med kroppen som følge av angrepet. Hun fant livsglede i bueskyting og er med i Paralympics. Den styrken det tar å reise seg ette noe sånt kan nesten ikke måles, og det er det jeg vil se, ikke folk som voldtar 12-13åringer og spiller volleyball. 

Anonymkode: 39c0c...2e0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg ble jævlig irritert når jeg beinka meg ned med Max for å se paralympics, så viser de ikke en dritt?

Paralympics er noe av det største innen sport, mennesker med begrensinger og langt mer utfordrende vei til målet som ikke lar seg stoppe og følger drømmen uansett. 

Leste om byeskytteren som var fitnessmodell, ble angrepet og utsatt for vold av en eks, sitter i dag i rullestol og har flere store problemer med kroppen som følge av angrepet. Hun fant livsglede i bueskyting og er med i Paralympics. Den styrken det tar å reise seg ette noe sånt kan nesten ikke måles, og det er det jeg vil se, ikke folk som voldtar 12-13åringer og spiller volleyball. 

Jeg også. Har max og så masse olympics der , kjekt å se hva jeg ville innad OL når jeg ville . ALT lå der.

så logget jet meg på max etter åpningssermonien til para. INGENTING? for en skam og diskriminerende. Man vil sende OL eller funksjonsfriske, men og ønsker å strømme par Olympic gjør man ikke det hele tatt. Hvorfor kunne ikke NRK i så fall gjort det samme som Max. Lagt ut alt det ikke sendte på TV, på NRK appen. De har liksom ting i NRK appen fra syttitallet, hvorfor ikke få til en litt bedre dekning av litt paraolympics 

dette er fantastiske mennesker som har overkommet sitt handikap og gjør det bra jeg er i en sport. For eksempel de blinde løperne. De kan ikke se, men klarer likevel å løpe så bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg også. Har max og så masse olympics der , kjekt å se hva jeg ville innad OL når jeg ville . ALT lå der.

så logget jet meg på max etter åpningssermonien til para. INGENTING? for en skam og diskriminerende. Man vil sende OL eller funksjonsfriske, men og ønsker å strømme par Olympic gjør man ikke det hele tatt. Hvorfor kunne ikke NRK i så fall gjort det samme som Max. Lagt ut alt det ikke sendte på TV, på NRK appen. De har liksom ting i NRK appen fra syttitallet, hvorfor ikke få til en litt bedre dekning av litt paraolympics 

dette er fantastiske mennesker som har overkommet sitt handikap og gjør det bra jeg er i en sport. For eksempel de blinde løperne. De kan ikke se, men klarer likevel å løpe så bra

Ja det er utrolig trist, jeg hadde gledet meg til å se denne presentasjonen av styrke og mot. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...