AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #61 Del Skrevet 19. september 2024 Perine skrev (På 7.9.2024 den 19.47): 2 bunter = 6 purrer = 1750 gram ferdig renset. vasket, kuttet og pakket ned for fryseboksen Så flink du er 👏🏼👏🏼 Hvor har du kjøpt de glidelås posene? Anonymkode: 299cd...38c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 19. september 2024 Forfatter #62 Del Skrevet 19. september 2024 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så flink du er 👏🏼👏🏼 Hvor har du kjøpt de glidelås posene? Anonymkode: 299cd...38c De kjøper jeg på Kiwi. Merke er Unik. Det er 1 liters poser og koster 12,90 for en pakke med 20. De er helt utrolig greie å bruke 😊 Endret 19. september 2024 av Perine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 20. september 2024 Forfatter #63 Del Skrevet 20. september 2024 Oi.. i går ble jeg litt sjokkert. Jeg var innom Kiwi og handlet en god del pga trippeltrumf og gode tilbud på grønnsaker. Jeg oppdaget at kålrot var senket til ca 20 kr kg, så jeg fant en passe stor. Jeg pleier å takke ja til kvittering og skumme gjennom den før jeg forlater butikken. Jeg handlet full handlevogn og hadde ikke summert det i hodet før jeg betalte. På kvitteringen sto det Sellerirot 1,6 kg og 127 kr. Jeg gikk tilbake i kassen og fortalte om feilen, og den unge ansatte påsto at det var en sellerirot. Jeg ventet til hun hadde tilkalt sin kollega og da fikk jeg tilbake 95 kr. Ingen beklagelse, men ok. Sikkert ikke så lett å være ny, uerfaren kassemedarbeider sent på kvelden. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2024 #64 Del Skrevet 20. september 2024 Perine skrev (22 timer siden): De kjøper jeg på Kiwi. Merke er Unik. Det er 1 liters poser og koster 12,90 for en pakke med 20. De er helt utrolig greie å bruke 😊 Tusen takk 🩷 Da har jeg kjøpt 8 stk purre (litt gikk amok kanskje🥴) og disse posene så da blir det kuttings i helgen😍😅 Anonymkode: 299cd...38c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 20. september 2024 Forfatter #65 Del Skrevet 20. september 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Tusen takk 🩷 Da har jeg kjøpt 8 stk purre (litt gikk amok kanskje🥴) og disse posene så da blir det kuttings i helgen😍😅 Anonymkode: 299cd...38c Fantastisk! Det får du nok mye glede av utover høsten og vinteren 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 24. september 2024 Forfatter #66 Del Skrevet 24. september 2024 (endret) Hodekål koster nå 8,90 pr kg hos Kiwi og antakelig noe av det samme hos de andre kjedene. Jeg kjøpte 7 kålhoder med meg hjem i dag. Det så sikkert rart ut å gå amok i kålen. Jeg måtte også kjøpe inn mer poteter, og prisen lå på drøyt 17 kr kg akkurat nå, for de posene med 2 og 2,5 kg. Jeg skal lage ei gryte med fårikål, men i dag koker jeg surkål. Har nettopp satt den på kok, og den faller fort sammen. Den pleier å bli veldig god, iallfall bedre enn de pakkene med ferdig surkål. Jeg bruker 10-liters gryta, men den er ikke full. Det er 3 kålhoder (5-6kg) som er kuttet/snittet med foodprocessor, 1 pakke karvekrydder (andre ønsker minst dobbelt så mye karve). og jeg koker den i en drøy liter eplejuice. Lar den småputre i ca 1,5 - 2 timer, smaker til med sukker og eddik, prøver med 1,5 -2 dl av hver og justerer litt om nødvendig. Avkjøler og fryser i glidelåsposer. Holder seg veldig lenge når den fryses. Ikke så mange penger å spare på hjemmelaget, kanskje, men den blir jo god. Og kjekt å ha i hus til kjøttkaker, medisterpølse osv. På min egen meny i dag står det kremet kålsuppe. Det er så mange gleder ved grønnsakssesongen 😊❤️ Endret 24. september 2024 av Perine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 24. september 2024 Forfatter #67 Del Skrevet 24. september 2024 Jeg ser at det virkelig lønner seg å ta turen innom Rema1000 denne uka, pga disse to gode tilbudene: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #68 Del Skrevet 24. september 2024 Leste i morges at prisjegerne blir kastet ut fra kiwi og rema1000. Hvordan skal man da konkurere om prisen? Anonymkode: bb1d6...4d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #69 Del Skrevet 24. september 2024 De får nilese på all reklame i reklame-bladene og på nett/tv hehe Anonymkode: bb1d6...4d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 24. september 2024 Forfatter #70 Del Skrevet 24. september 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Leste i morges at prisjegerne blir kastet ut fra kiwi og rema1000. Hvordan skal man da konkurere om prisen? Anonymkode: bb1d6...4d6 Det er nok derfor Kiwi og Rema har så forskjellig tilbud på grønnsaker og poteter denne uka. Hurra, det liker jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #71 Del Skrevet 4. oktober 2024 Noen som vet hvor de har god tilbud på Hokkaido? Kjøpte en i Sverige til 29,90kr, da jeg aldri har smakt det og visste ikke om jeg skulle like, så kjøpte bare en. Lagde suppe av den og den var himla god.😍 Anonymkode: 299cd...38c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 4. oktober 2024 Forfatter #72 Del Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Noen som vet hvor de har god tilbud på Hokkaido? Kjøpte en i Sverige til 29,90kr, da jeg aldri har smakt det og visste ikke om jeg skulle like, så kjøpte bare en. Lagde suppe av den og den var himla god.😍 Anonymkode: 299cd...38c Å, det fikk jeg lyst til å prøve 😀 skal se etter det når jeg går innom en butikk senere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 4. oktober 2024 #73 Del Skrevet 4. oktober 2024 (endret) Laget suppe på hokkaidogresskar 24kr pr kilo på kiwi og rekker til flere porsjoner suppe 😋 Endret 4. oktober 2024 av Laraa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #74 Del Skrevet 4. oktober 2024 Laraa skrev (5 minutter siden): Laget suppe på hokkaidogresskar 24kr pr kilo på kiwi og rekker til flere porsjoner suppe 😋 Hm, jeg så 39,90kr her om dagen på Kiwi. Anonymkode: 299cd...38c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 4. oktober 2024 #75 Del Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hm, jeg så 39,90kr her om dagen på Kiwi. Anonymkode: 299cd...38c Ja, prisene på frukt og grønnsaker svinger noe voldsomt . Noen ganger fra dag til dag, så jeg er ikke overrasket 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 4. oktober 2024 #76 Del Skrevet 4. oktober 2024 Burde ikke denne tråden ligge under mat&drikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 4. oktober 2024 Forfatter #77 Del Skrevet 4. oktober 2024 (endret) Motelvibes skrev (1 time siden): Burde ikke denne tråden ligge under mat&drikke? Nei, denne tråden handler om grønnsaker og oss som forbrukere, samt matpriser. Hva vi liker, hva vi kjøper, betaler og bruker dem til. Et lite forsøk på å friste folk til å handle på tilbud, preppe og inspirere , benytte seg av sesong. Økonomi og grønnsaksglede, rett og slett 😍 En tråd med lav terskel for å delta. Jeg håper at du også vil komme innom i blant 😀 Endret 4. oktober 2024 av Perine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 4. oktober 2024 Forfatter #78 Del Skrevet 4. oktober 2024 Laraa skrev (2 timer siden): Laget suppe på hokkaidogresskar 24kr pr kilo på kiwi og rekker til flere porsjoner suppe 😋 I dag var jeg innom både Meny og Kiwi, men ikke et eneste gresskar å finne i de butikkene. Kanskje bare uheldig tidspunkt eller feil område akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 4. oktober 2024 #79 Del Skrevet 4. oktober 2024 Perine skrev (1 time siden): I dag var jeg innom både Meny og Kiwi, men ikke et eneste gresskar å finne i de butikkene. Kanskje bare uheldig tidspunkt eller feil område akkurat nå. Det kan være lokalt. Det bugnet av gresskar for en billig penge der jeg var ( I Stavanger) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #80 Del Skrevet 4. oktober 2024 På Spar så jeg Hokkaido til 49,90,- i dag. Dét synes jeg var dyrt as, men det er Spar da.🙄 Anonymkode: 299cd...38c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå