Motelvibes Skrevet 4. oktober 2024 #81 Del Skrevet 4. oktober 2024 Perine skrev (6 timer siden): Nei, denne tråden handler om grønnsaker og oss som forbrukere, samt matpriser. Hva vi liker, hva vi kjøper, betaler og bruker dem til. Et lite forsøk på å friste folk til å handle på tilbud, preppe og inspirere , benytte seg av sesong. Økonomi og grønnsaksglede, rett og slett 😍 En tråd med lav terskel for å delta. Jeg håper at du også vil komme innom i blant 😀 Ok skjønner☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 9. oktober 2024 Forfatter #82 Del Skrevet 9. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 4.10.2024 den 11.45): Hm, jeg så 39,90kr her om dagen på Kiwi. Anonymkode: 299cd...38c Jeg fant hokkaidogresskar på en Kiwi i Arendalsområdet i dag, også til 39,90 pr kg. Jeg har aldri brukt disse før. spennende 😀 Jeg spiser veldig masse grønnsaker for tiden, og mest i supper, så det var fullt handlenett og full grønnsaksskuff i kjøleskapet etterpå. Fortsatt gode priser. Endret 9. oktober 2024 av Perine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #83 Del Skrevet 9. oktober 2024 Betalte 34.- for en purre og 37.- for en persillerot. Var ikke akkurat billig. Anonymkode: df4a3...6d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 10. oktober 2024 Forfatter #84 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Betalte 34.- for en purre og 37.- for en persillerot. Var ikke akkurat billig. Anonymkode: df4a3...6d2 Nei fy, hvilken butikk/ kjede var dette? Jeg har ikke lagt merke til purreprisene nå, for jeg kjøpte så mange da det kostet 30 kr for bunter med 3 på Kiwi for noen uker siden. Det stiger nok fort igjen. Persillerøtter har vært dyrt lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 10. oktober 2024 Forfatter #85 Del Skrevet 10. oktober 2024 Det er åpenbart sesong for gresskar nå i oktober, både til pynt og til mat. Jeg kjenner ikke til hva som er normale priser på slikt, men jeg betalte kilopris 39,90 for hokkaidogresskar hos Kiwi i går. Hvilke typer gresskar handler dere andre, hvor og pris? Mitt gresskar laget jeg bare en enkel suppe av i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå