Gå til innhold

Det er NÅ vi bør kjøpe grønnsaker 👍 💰

Perine

Anbefalte innlegg

Perine skrev (6 timer siden):

Nei, denne tråden handler om grønnsaker og oss som forbrukere, samt matpriser.   Hva vi liker, hva vi kjøper, betaler og bruker dem til. Et lite forsøk på å friste folk til å handle på tilbud, preppe og inspirere , benytte seg av sesong.  Økonomi og grønnsaksglede, rett og slett 😍  En tråd med lav terskel for å delta.  Jeg håper at du også vil komme innom i blant 😀

Ok skjønner☺️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 4.10.2024 den 11.45):

Hm, jeg så 39,90kr her om dagen på Kiwi.

Anonymkode: 299cd...38c

Jeg fant hokkaidogresskar på en Kiwi i Arendalsområdet i dag, også til 39,90 pr kg. Jeg har aldri brukt disse før. spennende  😀

Jeg spiser veldig masse grønnsaker for tiden, og mest i supper, så det var fullt handlenett og full grønnsaksskuff i kjøleskapet etterpå.  Fortsatt gode priser.

Endret av Perine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte 34.- for en purre og 37.- for en persillerot.

Var ikke akkurat billig. 

Anonymkode: df4a3...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Betalte 34.- for en purre og 37.- for en persillerot.

Var ikke akkurat billig. 

Anonymkode: df4a3...6d2

Nei fy, hvilken butikk/ kjede var dette?  Jeg har ikke lagt merke til purreprisene nå, for jeg kjøpte så mange da det kostet 30 kr for bunter med 3 på Kiwi for noen uker siden. Det stiger nok fort igjen.  Persillerøtter har vært dyrt lenge :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er åpenbart sesong for gresskar nå i oktober, både til pynt og til mat.  Jeg kjenner ikke til hva som er normale priser på slikt, men jeg betalte kilopris 39,90 for hokkaidogresskar hos Kiwi i går.  Hvilke typer gresskar handler dere andre, hvor og pris?  

Mitt gresskar laget jeg bare en enkel suppe av i dag.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...