AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #61 Del Skrevet 2. september 2024 Katten.2.0 skrev (På 31.8.2024 den 20.28): Jeg ville i det minste ventet når jeg vet at personen er på vei og har gitt beskjed - selv om beskjeden kom sent. Det å skulle styre på med fra eller til og barnslige greier her inne vitner jo om noen som er like tafatt bare på et annet område. Du kan ikke være seriøs, mannen var over en time forsinket, og ga ikke beskjed og dro ikke hjemme fra før 10 min etter at han skulle vært på plass, etter at hun hadde sendt melding om at hun var der. Sannsynligvis hadde han enten glemt hele daten, ellers så er han virkelig drittsekk. Siden han ikke klarte å be om unnskyldning på en skikkelig måte (noe som kunne reddet han) så tyder alt på det siste. TS fortjener ikke en mann som det. INGEN fortjener sånn oppførsel. Anonymkode: a701b...665 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #62 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (På 31.8.2024 den 20.56): Hehe, mener å huske at dette var en greie kvinner ble rådet til å gjøre. Gjerne kansellere daten på et veldig ugunstig tidspunkt for å sjekke reaksjonen til mannen. Men se der, det fungerer jo begge veier! Dette har jo allerede gått skjeist. Krigen er i gang før noe i det hele tatt har skjedd Anonymkode: d359d...d20 Det rådet er når man er lengre ute i en relasjon, ikke første date. Anonymkode: a701b...665 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 2. september 2024 #63 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (På 31.8.2024 den 19.43): Ja samme her. Blir stressa av å være forsinket.. hater at folk må vente på meg. Er heller tidlig. Hvis han er en sånn type som ikke klarer å holde en avtale så er dette dødfødt allerede nå 😅 ts Anonymkode: e4830...9a6 Ja, sånn er jeg også. Kunne aldri vært sammen med en som tok så lett på å komme for seint. Han burde i det minste sagt fra da han så at han bommet på tida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #64 Del Skrevet 2. september 2024 Et menneske som er på denne måten kunne jeg aldri ha brukt tid på, uansett type relasjon. Kuttet ut flere venner som var slik. NULL respekt for tiden til andre mennesker, det er så frekt og usosialt. Å vente 5-10 min er ok, men når man ikke hører noe...da er det maksimalt for min del. Du har de som ikke gidder å sifra om de er forsinket. Anonymkode: b1e0a...379 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #65 Del Skrevet 2. september 2024 Det kan alltids skje uforutsette ting, også på spesielt ugunstige tidspunkter. Da bør man likevel kunne forvente tre ting: At man gir beskjed så fort det praktisk lar seg gjøre. At man forteller hvordan man ligger an og hvor stor forsinkelsen trolig blir, så man ikke "lurer" den andre til å sitte der i troen på at du kommer tidligere enn du gjør. At man med en gang beklager ordentlig, så det er tydelig at man selv synes det er kjipt å kaste bort den andres tid fremfor bare å beklage fordi den andre blir skuffet/oppgitt. Denne fyren var ikke i nærheten av å håndtere dette på en okay måte, og jeg skjønner godt at du dro. Jeg hadde gjort det samme om en dame jeg skulle møte oppførte seg på den måten her. Anonymkode: fbec6...d77 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #66 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (På 31.8.2024 den 19.37): I følge snap kartet så var han 1 time unna ja.. ts Anonymkode: e4830...9a6 Da gjorde du det rette. ❤️ Anonymkode: 219af...ba5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #67 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det kan alltids skje uforutsette ting, også på spesielt ugunstige tidspunkter. Da bør man likevel kunne forvente tre ting: At man gir beskjed så fort det praktisk lar seg gjøre. At man forteller hvordan man ligger an og hvor stor forsinkelsen trolig blir, så man ikke "lurer" den andre til å sitte der i troen på at du kommer tidligere enn du gjør. At man med en gang beklager ordentlig, så det er tydelig at man selv synes det er kjipt å kaste bort den andres tid fremfor bare å beklage fordi den andre blir skuffet/oppgitt. Denne fyren var ikke i nærheten av å håndtere dette på en okay måte, og jeg skjønner godt at du dro. Jeg hadde gjort det samme om en dame jeg skulle møte oppførte seg på den måten her. Anonymkode: fbec6...d77 Påstan̈d. Bare hvis dama var under gjennomsnittet pen. Anonymkode: 219af...ba5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #68 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Påstan̈d. Bare hvis dama var under gjennomsnittet pen. Anonymkode: 219af...ba5 At jeg hadde giddet å vente i halvannen times tid på en dame bare hun var pen nok, tenker du? Nei, faktisk ikke. Nå er jeg i et fast forhold (med en som både er pen og presis), men jeg gikk også hjem da hun jeg hadde siklet etter i et halvt år som student sa "rett rundt hjørnet" i bortimot en time. Hun kom til slutt, ville jeg skulle komme tilbake og jeg sa nei. En som føler så lite ansvar for å ikke bry andre unødig hadde jeg aldri orket å forholde meg til over tid uansett. Anonymkode: fbec6...d77 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #69 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (På 31.8.2024 den 20.13): Han venter på meg nå. Mens jeg sitter hjemme. Han lovet å gjøre det godt igjen og at jeg ikke kom til å angre på det. Han ville gi meg en date jeg ikke kom til å glemme. Jeg svarte at jeg ikke ville starte daten med å være sur. Det er ikke et godt utgangspunkt. Spurte han hvorfor jeg skulle gi han en ny sjanse. Han lovet at daten kom til å bli bra. jeg er skeptisk og redd for å bli utnyttet og tatt for gitt. ts Anonymkode: e4830...9a6 Jeg er i utgangspunktet raus, og har forsøkt å gi sånne tilfeller en sjanse. Spoiler alert: Det har aldri blitt noe bedre, det er akkurat sånn de er. Er det ikke dette du vil ha, spar deg turen. Anonymkode: 89e55...890 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #70 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (På 31.8.2024 den 20.34): Ja, og det sier i hvert fall at daten ikke var viktig. Anonymkode: 35938...3bb Dere har enkle liv. Jeg er forsinket, men årsaken er ofte ocd. Anonymkode: bece0...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #71 Del Skrevet 2. september 2024 Sånne mennesker som ikke holder avtalene sine pr tid mener at deres tid er viktigere enn alle andres . Det er nogenlunde korrekt sitert av selveste kong Harald 🇳🇴 Anonymkode: 4eccb...b59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #72 Del Skrevet 2. september 2024 Tipper han er en tosk som kun vil ha sex. minner meg om en fyr jeg har møtt tidligere…. Anonymkode: dc3c8...0aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå