Gå til innhold

Avtalt date og han kom ikke til avtalt tid

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

visp skrev (1 minutt siden):

Men sa han ikke noe om at du skrev at du drar igjen? 

Nope. Han regner sikkert med at jeg drar tilbake igjen.. tar jo meg trossalt 20 minutter å kjøre inn til byen. Pluss finne parkering.

ts

Anonymkode: e4830...9a6

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Var han som spurte meg ut på middag. Vi avtalte tidspunkt. Da forventer jeg at han er på plass til det tidspunktet. Hadde han gitt meg beskjed om å endre tidspunkt tidligere så hadde det vært greit. Tar meg en stund å kjøre også trossalt. Så det gidder jeg ikke. 

ts

Bra at du ikke gidder. Jeg hadde heller ikke giddet. At man er punktlig eller ikke setter standarden for et førsteinntrykk som gjerne er mer enn kun førsteinntrykk. 

Synes han har vært respektløs ovenfor deg. Og det finnes ingen unnskyldning i verden for at han ikke kunne sendt deg en melding på forhånd og sagt at han kom for sent eller avtalt ny tid.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (Akkurat nå):

Bra at du ikke gidder. Jeg hadde heller ikke giddet. At man er punktlig eller ikke setter standarden for et førsteinntrykk som gjerne er mer enn kun førsteinntrykk. 

Synes han har vært respektløs ovenfor deg. Og det finnes ingen unnskyldning i verden for at han ikke kunne sendt deg en melding på forhånd og sagt at han kom for sent eller avtalt ny tid.

Tatt han 2 sekunder å sende den meldingen. Jeg har barn selv og jeg gir alltid beskjed om jeg blir forsinket. Hater å la andre vente på meg. 

ts

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nope. Han regner sikkert med at jeg drar tilbake igjen.. tar jo meg trossalt 20 minutter å kjøre inn til byen. Pluss finne parkering.

ts

Ja, altså.... det hadde ikke jeg gjort om jeg var deg. Ville svart at jeg hadde mista piffen. Men det hadde faktisk vært litt interessant å vite hva han sier i neste omgang; om han prøver å fikse dette eller ei (for oss:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han beklaget seg og ønsket å gjøre det godt igjen. 

Skal jeg gidde å møte han? 

ts

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

I følge snap kartet så var han 1 time unna ja.. 

ts

Hadde dratt selv og ikke møttes igjen. Jeg kom for sent til date én gang, dvs jeg så at jeg kom til å komme for sent pga kø og liten ulykke, da ringte jeg og beklaget, ikke bare sa at jeg er på vei. Respektløst å ikke en gang beklage. 

Anonymkode: fdef4...888

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ts

Nei. Han skulle beklaget før i såfall. 

• Liker 4
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

ts

Det kan jo selvfølgelig hende han har stresset og ikke klart å sende meldinger underveis mens han kjører og sånn. Det spørs jo på hvor mye du vil treffe han:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (2 minutter siden):

Det kan jo selvfølgelig hende han har stresset og ikke klart å sende meldinger underveis mens han kjører og sånn. Det spørs jo på hvor mye du vil treffe han:)

Han venter på meg nå. Mens jeg sitter hjemme. Han lovet å gjøre det godt igjen og at jeg ikke kom til å angre på det. Han ville gi meg en date jeg ikke kom til å glemme. Jeg svarte at jeg ikke ville starte daten med å være sur. Det er ikke et godt utgangspunkt. Spurte han hvorfor jeg skulle gi han en ny sjanse. Han lovet at daten kom til å bli bra. 

jeg er skeptisk og redd for å bli utnyttet og tatt for gitt. 

ts

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville gi meg en date jeg ikke kom til å glemme

Du kan si at det har han allerede, ikke ofte en blir ditcha sånn.

Spøk til alvor, han lover ganske mye han der. Jeg hadde sagt nei, hvis du vil si ja, si det får bli en annen dag, at du er sliten etter i dag og ikke i humør.  Se hvordan han reagerer på det. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (1 minutt siden):

Virker som dere fortjener hverandre. Kjør på.

Hva mener du med det? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han venter på meg nå. Mens jeg sitter hjemme. Han lovet å gjøre det godt igjen og at jeg ikke kom til å angre på det. Han ville gi meg en date jeg ikke kom til å glemme. Jeg svarte at jeg ikke ville starte daten med å være sur. Det er ikke et godt utgangspunkt. Spurte han hvorfor jeg skulle gi han en ny sjanse. Han lovet at daten kom til å bli bra. 

ts

Holder med deg, og synes du skal bli hjemme. Har møtt nok menn som skal gjøre opp for et eller annet med å gi meg "den beste daten ever", men det blir aldri i nærheten av det de har lovet. Han mener vel at HAN i seg selv er nok for å gjøre alt magisk og fint🙄 Jeg har angret sterkt hver gang jeg har latt meg overbevise om at "alt skal gjøres opp for". Man dukker opp likevel, og så sitter fyren der bare og er helt...vanlig. 

Anonymkode: a0262...4b7

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Holder med deg, og synes du skal bli hjemme. Har møtt nok menn som skal gjøre opp for et eller annet med å gi meg "den beste daten ever", men det blir aldri i nærheten av det de har lovet. Han mener vel at HAN i seg selv er nok for å gjøre alt magisk og fint🙄 Jeg har angret sterkt hver gang jeg har latt meg overbevise om at "alt skal gjøres opp for". Man dukker opp likevel, og så sitter fyren der bare og er helt...vanlig. 

Haha ja sitter der som en kjempepremie, tada liksom 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal han gi deg den beste daten ever sånn helt på sparket? Hahaha, særlig😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker said:

Han svarte meg nå at han var 20 minutter unna. 50 minutter etter avtalt tid 😂

Håper du svarte "ok, jeg er 45 minutter inn i neste date 😅

Anonymkode: 35938...3bb

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva mener du med det? 

At du er såpass lite storsinnet og barnslig at det passer perfekt med en som ikke klarer å kommunisere ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Katten.2.0 said:

At du er såpass lite storsinnet og barnslig at det passer perfekt med en som ikke klarer å kommunisere ordentlig.

Man skal være mer enn storsinnet for å tenke at en time og 10 minutter forsinkelse uten noen god grunn er ok.

Anonymkode: 35938...3bb

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han burde altså vært på vei for lengs.. det er vel mulig at den forsinkelsen pga ungene dro ut såpass lenge, og at han ikke fikk tid til å svare før. Men hvis han faktisk svarte relativt kjapt etter at han fikk beskjed om at du var på plass, så virker det nesten mer som at han ventet på at du skulle være på plass først. Kanskje han fikk kalde føtter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

ts

POV: Han lover deg den beste daten i verden, du gir han en sjanse til, møter han… og blir møtt med spørsmålet «Så, hva vil du gjøre..?» 🫠 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...