Katten.2.0 Skrevet 31. august 2024 #41 Del Skrevet 31. august 2024 5 minutter siden, AnonymBruker said: Man skal være mer enn storsinnet for å tenke at en time og 10 minutter forsinkelse uten noen god grunn er ok. Anonymkode: 35938...3bb Jeg ville i det minste ventet når jeg vet at personen er på vei og har gitt beskjed - selv om beskjeden kom sent. Det å skulle styre på med fra eller til og barnslige greier her inne vitner jo om noen som er like tafatt bare på et annet område. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #42 Del Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Han beklaget seg og ønsket å gjøre det godt igjen. Skal jeg gidde å møte han? ts Anonymkode: e4830...9a6 Du har altså behov for at noen andre skal vurdere om du bør møte han basert på dine latterliggjørende innlegg? Jeg synes også han burde sendt en melding før han begynte kjøre, men oppførselen du viser her er egentlig ikke stort bedre etter min mening. Anonymkode: 8eafb...663 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #43 Del Skrevet 31. august 2024 Katten.2.0 skrev (10 minutter siden): At du er såpass lite storsinnet og barnslig at det passer perfekt med en som ikke klarer å kommunisere ordentlig. Takk, men jeg er ikke ts, bare lurte på hva du mente. Ts har visst bestemt seg for ikke å dra, synes det er klokt jeg. Anonymkode: fdef4...888 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #44 Del Skrevet 31. august 2024 3 minutter siden, Katten.2.0 said: Jeg ville i det minste ventet når jeg vet at personen er på vei og har gitt beskjed - selv om beskjeden kom sent. Det å skulle styre på med fra eller til og barnslige greier her inne vitner jo om noen som er like tafatt bare på et annet område. Men min erfaring er altså at de som synes det er helt greit å komme over en time forsinket, aldri vil forbedre seg. Spesielt ikke når de ikke har noen spesielt god grunn, eller sier fra i god tid. Anonymkode: 35938...3bb 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #45 Del Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men min erfaring er altså at de som synes det er helt greit å komme over en time forsinket, aldri vil forbedre seg. Spesielt ikke når de ikke har noen spesielt god grunn, eller sier fra i god tid. Anonymkode: 35938...3bb Enig, dette sier ganske mye om en person. Anonymkode: fdef4...888 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #46 Del Skrevet 31. august 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Enig, dette sier ganske mye om en person. Anonymkode: fdef4...888 Ja, og det sier i hvert fall at daten ikke var viktig. Anonymkode: 35938...3bb 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #47 Del Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, og det sier i hvert fall at daten ikke var viktig. Anonymkode: 35938...3bb Ja og måten han handterer det på, prøver å presse ts med å love henne den beste daten osv.. nei bullet dodged Anonymkode: fdef4...888 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 31. august 2024 #48 Del Skrevet 31. august 2024 5 minutter siden, AnonymBruker said: Men min erfaring er altså at de som synes det er helt greit å komme over en time forsinket, aldri vil forbedre seg. Spesielt ikke når de ikke har noen spesielt god grunn, eller sier fra i god tid. Anonymkode: 35938...3bb Er en fordel at man møtes så vedkommende får forklart. Eneste jeg selv er sent til er å legge meg, og synes det er irriterende med mennesker som ikke kan tidsnok eller gi beskjed i tid. Det å dra rett hjem på kg for så å la kg påvirke hvorvidt man vil møte vedkommende igjen gjør at jeg setter vedkommende på samme nivå som de som er kronisk sent ute. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #49 Del Skrevet 31. august 2024 7 minutter siden, Katten.2.0 said: Er en fordel at man møtes så vedkommende får forklart. Eneste jeg selv er sent til er å legge meg, og synes det er irriterende med mennesker som ikke kan tidsnok eller gi beskjed i tid. Det å dra rett hjem på kg for så å la kg påvirke hvorvidt man vil møte vedkommende igjen gjør at jeg setter vedkommende på samme nivå som de som er kronisk sent ute. Enig i at man aldri bør la sine valg styres av kg. Men her har jo vedkommende muligheten til å forklare seg uten å møtes. Og siden han ikke allerede har gjort det, har han neppe noen plausibel forklaring. Anonymkode: 35938...3bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 31. august 2024 #50 Del Skrevet 31. august 2024 Noen av oss er ikke god på tid. Min mann inviterte seg selv til meg to uker etter vi møttes. Han spøker fremdeles om det at der kom ham, og INGEN møtte ham. Alle de reisende forsvant og han sto der alene. Ingen ivrig kvinne sto på kaia og møtte ham, og han hadde begynt å planlegge hvordan han skulle tilbringe helga alene i min by da jeg omsider møtte opp. Det skal sies at jeg var ganske stresset angående at han hadde invitert seg selv nærmest, og jeg følte det ganske vanskelig. Det medvirket nok til at jeg var treg, og på en måte fryktelig usikker på dette totalt sett. Vi ble likevel gift, dette er nå en historie han drar frem for å erte meg litt. Kvinnen som ikke møtte etter avtale det er meg det. Han måtte vente ganske lenge, men det er egentlig vann under broen for lenge siden. Noen av oss er trege, uten at vi er håpløse. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #51 Del Skrevet 31. august 2024 Bli hjemme du ts. Han er kun ute etter å pule. Hadde han vært seriøs hadde dette aldri skjedd. Anonymkode: 4a1b9...444 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #52 Del Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Men min erfaring er altså at de som synes det er helt greit å komme over en time forsinket, aldri vil forbedre seg. Spesielt ikke når de ikke har noen spesielt god grunn, eller sier fra i god tid. Anonymkode: 35938...3bb Men syns han det var helt greit ? Sa gan ikke at det var noe med ungene og beklaget at han kom for seint? Anonymkode: 3a0a8...460 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #53 Del Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): En fyr spurte meg ut på date og vi avtalte tidspunkt. Jeg er ganske punktlig av meg. Parkerte bilen og fortalte at jeg var framme. Han svarte 10 minutter etterpå at han var påvei og han bor 1 time unna. Jeg kjørte bare hjem og sa at jeg ikke orket å sitte i byen å vente en hel time på han. Ikke fått noe svar enda. Skal jeg gidde å møte han? Hva mener dere? Anonymkode: e4830...9a6 Hehe, mener å huske at dette var en greie kvinner ble rådet til å gjøre. Gjerne kansellere daten på et veldig ugunstig tidspunkt for å sjekke reaksjonen til mannen. Men se der, det fungerer jo begge veier! Dette har jo allerede gått skjeist. Krigen er i gang før noe i det hele tatt har skjedd Anonymkode: d359d...d20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #54 Del Skrevet 31. august 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Men syns han det var helt greit ? Sa gan ikke at det var noe med ungene og beklaget at han kom for seint? Anonymkode: 3a0a8...460 TS skriver at han bare svarte etter ti minutter og at han da fortsatt var en time unna. Man sier jo åpenbart fra før man blir etterlyst hvis man blir så forsinket som dette. Man kan jo ikke forvente at den andre fortsatt står der og venter over en time etter avtalt tid. Anonymkode: 35938...3bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #55 Del Skrevet 31. august 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Hehe, mener å huske at dette var en greie kvinner ble rådet til å gjøre. Gjerne kansellere daten på et veldig ugunstig tidspunkt for å sjekke reaksjonen til mannen. Men se der, det fungerer jo begge veier! Dette har jo allerede gått skjeist. Krigen er i gang før noe i det hele tatt har skjedd Anonymkode: d359d...d20 Det høres jo teit ut å spille spill, men det kan faktisk være en god måte å få frem kjipe sider av en person. Alle kan jo bli irritert på noen som kommer sent til første date f.eks., men en med antisosial personlighetsforstyrrelse vil ofte reagere på en kjip, spydig måte, om de ikke har lært seg å fake en mer normal reaksjon (det skinner likevel ofte igjennom). Om de er faktisk psyk, eller bare har en ufin måte å reagere på, de er uansett ikke for meg. Jeg er en veldig rolig type som hater aggresjon, jeg er høflig selv om jeg er sur 😄 Anonymkode: c55a7...c81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #56 Del Skrevet 31. august 2024 Dere passer ikke sammen, ikke gjør det Anonymkode: bece0...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #57 Del Skrevet 31. august 2024 Trolltunge skrev (2 timer siden): Noen av oss er ikke god på tid. Min mann inviterte seg selv til meg to uker etter vi møttes. Han spøker fremdeles om det at der kom ham, og INGEN møtte ham. Alle de reisende forsvant og han sto der alene. Ingen ivrig kvinne sto på kaia og møtte ham, og han hadde begynt å planlegge hvordan han skulle tilbringe helga alene i min by da jeg omsider møtte opp. Det skal sies at jeg var ganske stresset angående at han hadde invitert seg selv nærmest, og jeg følte det ganske vanskelig. Det medvirket nok til at jeg var treg, og på en måte fryktelig usikker på dette totalt sett. Vi ble likevel gift, dette er nå en historie han drar frem for å erte meg litt. Kvinnen som ikke møtte etter avtale det er meg det. Han måtte vente ganske lenge, men det er egentlig vann under broen for lenge siden. Noen av oss er trege, uten at vi er håpløse. 😉 😂💖 Morsomt. Samme her 😅 Men tror ikke ts og en forsinket mann vil komme seg til alters. Anonymkode: bece0...d05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 1. september 2024 #58 Del Skrevet 1. september 2024 Jeg mener at sånn oppførsel er respektløst, og at det er sløsing av andre sin tid. Hvis man har avtalt å møte til et bestemt tidspunkt, da møter man til det tidspunktet. Eneste unntaket er hvis det kommer noe veldig akutt i veien, sånn at man blir forsinket. MEN det er ikke greit å komme en time etter tiden nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #59 Del Skrevet 1. september 2024 19 hours ago, AnonymBruker said: 😂💖 Morsomt. Samme her 😅 Men tror ikke ts og en forsinket mann vil komme seg til alters. Anonymkode: bece0...d05 Kanskje hun kommer seg dit, mens han kommer en time etter hun har reist hjem. Anonymkode: 35938...3bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #60 Del Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Kanskje hun kommer seg dit, mens han kommer en time etter hun har reist hjem. Anonymkode: 35938...3bb 😂 Anonymkode: bece0...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå