AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #1 Del Skrevet 31. august 2024 En fyr spurte meg ut på date og vi avtalte tidspunkt. Jeg er ganske punktlig av meg. Parkerte bilen og fortalte at jeg var framme. Han svarte 10 minutter etterpå at han var påvei og han bor 1 time unna. Jeg kjørte bare hjem og sa at jeg ikke orket å sitte i byen å vente en hel time på han. Ikke fått noe svar enda. Skal jeg gidde å møte han? Hva mener dere? Anonymkode: e4830...9a6 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 31. august 2024 #2 Del Skrevet 31. august 2024 Men han mente vel at han var noen minutter unna? På vei betyr vel ikke at han startet hjemmefra da han skrev? Om det var det han mente, så hadde jeg ikke møtt han nei. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #3 Del Skrevet 31. august 2024 visp skrev (Akkurat nå): Men han mente vel at han var noen minutter unna? På vei betyr vel ikke at han startet hjemmefra da han skrev? Om det var det han mente, så hadde jeg ikke møtt han nei. I følge snap kartet så var han 1 time unna ja.. ts Anonymkode: e4830...9a6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #4 Del Skrevet 31. august 2024 Noe forsinket er ok, typ 15 minutter. Mer enn det, nei. Da måtte forklaringen være god. Anonymkode: 9963d...a53 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #5 Del Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Noe forsinket er ok, typ 15 minutter. Mer enn det, nei. Da måtte forklaringen være god. Anonymkode: 9963d...a53 Han skrev kort bare at han måtte hjelpe ungene sine med noe. Skrev at han var «på tur». I følge snap kartet så var han hjemme da 😅 som er 1 time unna meg ts Anonymkode: e4830...9a6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 31. august 2024 #6 Del Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I følge snap kartet så var han 1 time unna ja.. ts Anonymkode: e4830...9a6 Har ikke erfaring med sånne kart, så man får jo håpe de kan avvike endel. Hadde noen vært en time forsinket til å møte meg, så bør melding begynne med "Herregud, unnskyld..." etc. Hadde aldri godtatt å bli så tatt for gitt. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #7 Del Skrevet 31. august 2024 Hadde ikke giddet det, nei. Skjønner deg godt. Anonymkode: 9c4d0...cb2 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 31. august 2024 #8 Del Skrevet 31. august 2024 Jeg tenker at han fikk sin sjanse, men møtte ikke opp. Du er en punktlig person som er før eller på tiden, mens han er en upålitelig person som ikke er så nøye med klokkeslett osv. Når han ikke er mer nøye i en tidlig datingfase så blir det neppe bedre om dere skulle innlede et forhold og bli etablerte sammen. Og ja, slikt er respektløst, og irriterende i lengden. 2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #9 Del Skrevet 31. august 2024 visp skrev (2 minutter siden): Har ikke erfaring med sånne kart, så man får jo håpe de kan avvike endel. Hadde noen vært en time forsinket til å møte meg, så bør melding begynne med "Herregud, unnskyld..." etc. Hadde aldri godtatt å bli så tatt for gitt. Ja samme her. Blir stressa av å være forsinket.. hater at folk må vente på meg. Er heller tidlig. Hvis han er en sånn type som ikke klarer å holde en avtale så er dette dødfødt allerede nå 😅 ts Anonymkode: e4830...9a6 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet 31. august 2024 #10 Del Skrevet 31. august 2024 Det skal være en steike god grunn til å være en time forsinket. Altså seriøst, her ble du nedprioritert og fikk ikke ordentlig forklaring engang. Jeg hadde også gått hjem. Det er respektløst overfor deg og verdsetter ikke din tid å være en time sent uten en god grunn. Rødt flagg. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #11 Del Skrevet 31. august 2024 Bombasi skrev (1 minutt siden): Jeg tenker at han fikk sin sjanse, men møtte ikke opp. Du er en punktlig person som er før eller på tiden, mens han er en upålitelig person som ikke er så nøye med klokkeslett osv. Når han ikke er mer nøye i en tidlig datingfase så blir det neppe bedre om dere skulle innlede et forhold og bli etablerte sammen. Og ja, slikt er respektløst, og irriterende i lengden. Var han som spurte meg ut på middag. Vi avtalte tidspunkt. Da forventer jeg at han er på plass til det tidspunktet. Hadde han gitt meg beskjed om å endre tidspunkt tidligere så hadde det vært greit. Tar meg en stund å kjøre også trossalt. Så det gidder jeg ikke. ts Anonymkode: e4830...9a6 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 31. august 2024 #12 Del Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja samme her. Blir stressa av å være forsinket.. hater at folk må vente på meg. Er heller tidlig. Hvis han er en sånn type som ikke klarer å holde en avtale så er dette dødfødt allerede nå 😅 ts Anonymkode: e4830...9a6 En ting er at han er avslappet til avtaler, men syns egentlig det er enda verre at han ikke finner opp noe saftig unnskyldning. Veldig respektløst. Ja, jeg er akkurat som deg, og klarer ikke se annet enn egoisme hos folk som driter i avtaler. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #13 Del Skrevet 31. august 2024 Du gjorde det eneste riktige. Ikke se deg tilbake! Anonymkode: 928dd...93f 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #14 Del Skrevet 31. august 2024 luxifine skrev (1 minutt siden): Det skal være en steike god grunn til å være en time forsinket. Altså seriøst, her ble du nedprioritert og fikk ikke ordentlig forklaring engang. Jeg hadde også gått hjem. Det er respektløst overfor deg og verdsetter ikke din tid å være en time sent uten en god grunn. Rødt flagg. Ja veldig respektløst. Hadde han spurt om å endre tidspunkt tidligere så hadde det vært greit. Men ikke når jeg står å venter på han som en idiot. ts Anonymkode: e4830...9a6 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #15 Del Skrevet 31. august 2024 Sånne er det bare å styre unna. Har venner som er sånn, og hadde aldri orket det av en partner. For dette går aldri over. Har selv stresset for å ikke komme for sent, og så tikker det inn melding om "snart på vei" eller "hopper i dusjen nå", når den avtalte tiden allerede er passert. En gang prøvde jeg å kurere en venninne for sånt, ved å bevege meg videre. Når hun skriv "snart på vei", svarte jeg feks med "ok går videre til kinoen". Men hun ble bare kjempesur av at jeg satt i kinosalen med popcorn da filmen startet, og ikke ventet på henne som kom 20 minutter inn i handlingen. Anonymkode: 35938...3bb 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #16 Del Skrevet 31. august 2024 Snapkartet oppdaterer seg jo ikke live, men sist du brukte snap. Han kan jo ha vært «like rundt hjørnet». Spurte du ikke hva «på vei» betyr før du svarte surt og dro hjem? Anonymkode: 2b83e...485 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #17 Del Skrevet 31. august 2024 Han svarte meg nå at han var 20 minutter unna. 50 minutter etter avtalt tid 😂 Anonymkode: e4830...9a6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 31. august 2024 #18 Del Skrevet 31. august 2024 Å kaste bort andres tid er respektløst. Å avtale ei tid, men la andre vente er å holde dem for narr. Jeg ville ha ignorert alle forsøk på kontakt fra ham etterpå, og bare dratt hjem. 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 31. august 2024 #19 Del Skrevet 31. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han svarte meg nå at han var 20 minutter unna. 50 minutter etter avtalt tid 😂 Anonymkode: e4830...9a6 Men sa han ikke noe om at du skrev at du drar igjen? Endret 31. august 2024 av visp 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #20 Del Skrevet 31. august 2024 Og alt jeg fikk var sorry 😂 Anonymkode: e4830...9a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå