AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #41 Del Skrevet 3. september 2024 Jobb, ditt treningssenter eller din nærbutikk. Anonymkode: a7cd6...593 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #42 Del Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (På 1.9.2024 den 15.19): Hvordan reagerer de på at du er ufør? Spørr for en venn.. Anonymkode: e9e5c...ddf Jeg er tidlig åpen om det fordi formen min kan svinge fort og det hender jeg må avlyse i siste liten eller flytte avtalen hjem til meg. Har faktisk ikke opplevd at noen har vært negativ til det, og det har overrasket meg! Jeg var veldig engstelig for akkurat det når jeg ble singel, men det var virkelig ikke noe å bekymre seg for. Jeg har inntrykk av at mange ser det som positivt at man er mye hjemme og ledig og de fleste menn kaller meg konemne tidlig. Jeg er heller ikke negativ til å date andre uføre, såfremt det er ikke noe alvorlig psykisk som øker risikoen for vold i forholdet. Anonymkode: 1086a...a79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #43 Del Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg er tidlig åpen om det fordi formen min kan svinge fort og det hender jeg må avlyse i siste liten eller flytte avtalen hjem til meg. Har faktisk ikke opplevd at noen har vært negativ til det, og det har overrasket meg! Jeg var veldig engstelig for akkurat det når jeg ble singel, men det var virkelig ikke noe å bekymre seg for. Jeg har inntrykk av at mange ser det som positivt at man er mye hjemme og ledig og de fleste menn kaller meg konemne tidlig. Jeg er heller ikke negativ til å date andre uføre, såfremt det er ikke noe alvorlig psykisk som øker risikoen for vold i forholdet. Anonymkode: 1086a...a79 Men er du veldig pen? Jeg vet ikke om jeg er pen nok til at livet mitt for øyeblikket er kompenserbart 😅 Anonymkode: e9e5c...ddf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #44 Del Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (På 31.8.2024 den 16.41): dildo- parties. Om man er på dildo-party og er mann...er det greit å prøve noen av dem i rompa før man evt. kjøper? Anonymkode: 7c336...9fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 3. september 2024 #45 Del Skrevet 3. september 2024 Säkraste kortet är helt klart genom vänner eller på fester/festivaler/partyställen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #46 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Men er du veldig pen? Jeg vet ikke om jeg er pen nok til at livet mitt for øyeblikket er kompenserbart 😅 Anonymkode: e9e5c...ddf Nei, det vil jeg ikke si at jeg er, litt søt kanskje. Det er ikke sånn at menn snur seg etter meg på gata akkurat 😅 Anonymkode: 1086a...a79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #47 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (På 2.9.2024 den 8.38): singleandmingle.no har startet opp med treff i Oslo nå, de har mange ulike aktiviteter man kan delta på. Og de fleste der er fra 40 år og oppover. Der møtes man og er sosiale, ikke noe datingpress, men en fin måte å utvide nettverket på. Å bli kjent med flere single på egen alder kan jo ikke være negativt. Selv har jeg fått en god del nye venner gjennom treff der, og har litt tro på at det er mulig å finne kjærligheten også, enten på treffene, eller via de man blir kjent med. Anonymkode: 9b436...cfd Man bør nok være minst 55-60 år, før det er noen vits i å delta der. Anonymkode: 650c1...f97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #48 Del Skrevet 5. september 2024 Søk opp, sosial, gå, gåtur, tur grupper på Facebook, er endel av de, og ofte flertall av damer i 40-50 årene på arrangementer. Anonymkode: 650c1...f97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #49 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Man bør nok være minst 55-60 år, før det er noen vits i å delta der. Anonymkode: 650c1...f97 Nei, de fleste som er aktive er fra 40-55 faktisk. Dessuten er flere av treffene delt på alder over og under 50 år. Jeg er selv i 40-årene og treffer mange på samme alder. Anonymkode: 9b436...cfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #50 Del Skrevet 5. september 2024 Som mann, er det vits å dra på diverse kultur-arrangementer for damejakt? Anonymkode: 7c336...9fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #51 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Som mann, er det vits å dra på diverse kultur-arrangementer for damejakt? Anonymkode: 7c336...9fe Ikke dersom damejakt er hovedmotivet ditt, stor sjanse for at du da vil sende ut litt feil energi. Dersom du derimot er intressert i dette arrangementet ( selv om det er en ny interesse ), så kan det være en fin plass å tilbringe en kveld. Og dersom du er heldig, komme i prat med nye mennesker der 😊 Ser dere forskjellen? Dersom det er tydelig at du er «på jakt» kan du fort bli (mis)oppfattet som for intens,eller litt creepy. En hyggelig mann som småprater relevant om et bilde på et galleri derimot, normalt og innafor. Anonymkode: 7ff39...934 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #52 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (På 3.9.2024 den 19.56): Har faktisk ikke opplevd at noen har vært negativ til det, og det har overrasket meg Anonymkode: 1086a...a79 menn er ikke like opptatt av status som kvinner Anonymkode: 60a80...aff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #53 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): litt creepy. En hyggelig mann som småprater relevant om et bilde på et galleri derimot, normalt og innafor. Takk. Jeg er litt creepy og liker ikke kunst og kultur. Er derimot totalt desperat. Jeg skal finne meg noen tørre kulturarrangementer og lodde stemninga. Anonymkode: 7c336...9fe 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #54 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk. Jeg er litt creepy og liker ikke kunst og kultur. Er derimot totalt desperat. Jeg skal finne meg noen tørre kulturarrangementer og lodde stemninga. Anonymkode: 7c336...9fe 😂😂 lykke til 👍 Anonymkode: 7ff39...934 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #55 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Takk. Jeg er litt creepy og liker ikke kunst og kultur. Er derimot totalt desperat. Jeg skal finne meg noen tørre kulturarrangementer og lodde stemninga. Anonymkode: 7c336...9fe Heier på deg din creep 😅😋 Anonymkode: e9e5c...ddf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #56 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Takk. Jeg er litt creepy og liker ikke kunst og kultur. Er derimot totalt desperat. Jeg skal finne meg noen tørre kulturarrangementer og lodde stemninga. Anonymkode: 7c336...9fe Mange kulturdamer er ganske creepy under overflaten selv, så dette kan bli intressant 😉 Anonymkode: 7ff39...934 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #57 Del Skrevet 5. september 2024 Takk, ladies. Skal booke meg inn på noen litteraturkvelder og se hvordan det går. Anonymkode: 7c336...9fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #58 Del Skrevet 6. september 2024 Dama mi kunne du ha møtt på kulturarrangementer, på skitur, eller i kirken. Til helga skal vi på swingerstreff. Er folk åpne for å møte noen, så er de det stort sett overalt. Anonymkode: 8133f...3c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #59 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): i kirken. creep-arena nr. 1 🤩 Anonymkode: 7c336...9fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå