AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #21 Del Skrevet 31. august 2024 Og dersom du går litt turer i skog og mark på egenhånd, så ta på deg en grønn lue 😊 er du heldig tar en passende dame kontakt med deg 👍 Anonymkode: 7ff39...934 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 31. august 2024 #22 Del Skrevet 31. august 2024 Om du kunne valgt aktivitet, hva hadde du valgt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #23 Del Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og dersom du går litt turer i skog og mark på egenhånd, så ta på deg en grønn lue 😊 er du heldig tar en passende dame kontakt med deg 👍 Anonymkode: 7ff39...934 Går ofte tur alene i marka. Er grønn lue signal om at man er singel? Det visste jeg ikke. Anonymkode: f23e0...869 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 31. august 2024 #24 Del Skrevet 31. august 2024 Bdsm-klubb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #25 Del Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Går ofte tur alene i marka. Er grønn lue signal om at man er singel? Det visste jeg ikke. Anonymkode: f23e0...869 Ja, men det er nok ikke helt innarbeida ennå 😊 Det var en gimmick i påskefjellet for noen år siden, grønn lue betyr ledig og åpen for kontakt, oransje betyr ledig men litt skeptisk, og rød betydde ikke intressert. 😊 og den grønne lua har visstnok blitt forsøkt videreført, men som sagt er nok ikke alle med på dette. Anonymkode: 7ff39...934 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #26 Del Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja, har tenkt på litt slike dnt-turer, men føler ofte at aktivitetene det legges opp til er litt for krevende for meg, og er redd jeg bare skal være sinken i gruppen. Men, kanskje jeg bare må ta mot til meg og prøve noe en gang og se hvordan det går. Anonymkode: f23e0...869 Jeg er selv turleder for mindre krevende turer. Hovedsaklig tur som ikke er på sti. Idag gikk vi i underkant av 5 km, og laget mat og koste oss 😊 Helt lavterskel. Jeg følger deg likevel, og det tipset jeg har er å se at turen er merket «enkel». Er det tur på sti og du aldri har, eller gått veldig lite på sti, så kan det likevel oppleves raskt tempo. Her lokalt er det noen åpne turer som er på lavt nivå både søndag og på en ukedag på dagtid. Søndag kan være en tøffere tur, om en ikke er vant med sti. Det er også ulike kurs som «mat på tur», og «ferskingkurs i friluftsliv/overnatting ute» (to ulike). De tilbys mange steder i landet, og er tilrettelagt for helt ferske. De har egne grupper for padling også, som normalt ikke er så tøffe. Er så mye som ligger på Dnt sine hjemmesider. Jeg har ikke funnet meg noen mann, men fått mange nye bekjentskaper og venner igjennom å være aktiv, og være sammen med andre som er glad i å være ute. Jeg er også med på ulike temakvelder, lunsj, og diverse som er for frivillige, som igjen gir enda flere muligheter. Jeg tror jeg hadde prøvd å hive meg med på en tur og se om det kan være noe for deg 😊 Ikke sikkert du treffer på første forsøk, men jeg hadde prøvd. 😊 Anonymkode: ebb39...25d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #27 Del Skrevet 31. august 2024 Når du finner deg dame, hvilke aktiviteter har du lyst til å ta henne med på? Hvilke aktiviteter vil du foreslå? Både for date og når dere eventuelt er ett par? Anonymkode: 182cf...0aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 31. august 2024 #28 Del Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): På biblioteket, museer/utstillinger, kafeer, konserter etc. Anonymkode: bbe60...462 Er vel større sjanse for å møte likesinnede og lettere å interagere med mennesker f.eks i en brettspillklubb, idrettslag, turgruppe eller hva som helst der man er sammen som en gruppe og ikke bare tilfeldige folk som sitter ved hvert sitt bord som på en kafè. På bibliotek og konserter vil det være rart å innlede en samtale med andre mennesker med det formål å skape en relasjon... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maikos Skrevet 31. august 2024 #29 Del Skrevet 31. august 2024 Hva med å melde seg inn i et politisk parti, eller Røde Kors, Norsk folkehjelp eller lignende, bli natteravn, eller lignende? Man møter mye engasjerte folk i slike typer organisasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #30 Del Skrevet 31. august 2024 Meld deg på et dansekurs Anonymkode: eaed7...987 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 31. august 2024 #31 Del Skrevet 31. august 2024 Hm. Hva med å melde deg inn i en slags klubb? Dansekurs (slow dance - om du ikke er så sprek)? Eller en opplevelses-reise hvor man reiser med med ukjente? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #32 Del Skrevet 31. august 2024 Vær der ute, hvor som helst, så vil damene gi deg hint om at du er velkommen bort for en prat, evt vil de komme til deg. Så med «vær der ute», mener jeg at du bør gjøre akkurat det du har lyst til. Gå i fjellet, driv med en idrett, quiz hva som helst, bare du synes det er gøy, og som innebærer at kvinner kan se deg Anonymkode: e4af1...85f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #33 Del Skrevet 31. august 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Noe fysisk er greit, bare ikke noe som krever at man er i veldig god form. Språkkurs er dessverre uaktuelt, er forferdelig dårlig på å lære nye språk. Gruppereiser for single kunne kanskje være noe, takk for tipset. Anonymkode: f23e0...869 Du kan møte en partner hvor som helst. Tror du må være mer åpen. Ikke dømme damer som går med venninna på en vinbar til «ikke å være din type dame». Ikke i form. Dårlig til å lære språk… Virker som du ser begrensninger foran muligheter. DET begrenser iallfall din attraktivitet Anonymkode: e684f...466 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #34 Del Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Synes det er bedre å møte damer irl enn på apper, men jeg har ingen hobbyer/interesser/aktiviteter hvor jeg møter andre mennesker. Har uten hell prøvd å finne aktiviteter hvor jeg kan møte damer rundt min alder (45-55 kanskje). Trenger egentlig ikke være en aktivitet som interesserer meg veldig, det er primært for å komme meg ut og møte nye mennesker (damer altså). Har du noen forslag til aktiviteter (i Oslo), hvor man kan møte damer i denne aldersgruppen? (Jeg er ikke voldsomt sprek, så ikke noe løpegrupper eller denslags. Pub/club er også uaktuelt.) Anonymkode: f23e0...869 Jeg bruker ikke apper, er ufør og ute av arbeidslivet, går ikke på byen, har ingen sosiale hobbyer, men møter massevis av potensielle partnere uansett. Åpne øynene, smil til verden og si hei til folk du møter så kommer du langt. Akkurat nå har jeg flere flørter på gang, en er en nabo der jeg bodde før (jeg la inn et strategisk spørsmål om å låne verktøy ifm flytting, han stilte villig opp og deretter ballet det på deg), en møtte jeg tilfeldig på tur med hunden flere ganger før vi begynte å planlegge turer sammen, en er en venn av en venn (og jeg har flere slike som venner vil spleise meg med så jeg har flere jeg skal møte fremover), en hadde jeg en flørt med under studietiden og tok opp kontakten med i some. Tidligere partnere har jeg møtt på jobb, under utdanning og via venner. Anonymkode: 1086a...a79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #35 Del Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvorfor er pub uaktuelt? Det er jo nummer en stedet, der folk faktisk FORVENTER å bli sjekket opp eller møte noen av det motsatte kjønn på en måte som kan bety fremtidig romantisk forhold. Det gjør man ikke overalt ellers, og det er ikke sånn at kvinner er klar for å bli sjekket opp eller glodd på overalt i alle settinger der de er et sted av en helt annen grunn. Som å fokusere på og kose seg med hobbyen sin. Istedet står det en fyr ved siden av og niglaner og kommer med dumme pick-up-lines og prøver seg hele tiden? Nei. Gå ut på en bar eller en pub med en kamerat eller to. Det er et sted kvinner forventer at de kan bli sjekket opp, og ofte er de ute nettopp fordi de har lyst til å møte noen (ikke alltid, men ofte). Ikke plag kvinner overalt. Skal du prøve så prøv et sted der de forventer det. Anonymkode: a5868...a87 Nå er det veldig mange som verken går på pub for å bli sjekket opp, eller på pub i det hele tatt. Selv hadde jeg vært skeptisk til å innlede noe seriøst med en som går rundt og sjekker opp damer på byen. Du må nesten se til ting som er av interesse ts, da det er på felles arena man møtes. Om du går på et malerkurs og møter drømmedama som tar utgangspunkt i at dere vil stå og male side om side resten av livet, bør du i hvertfall være interessert nok til at du finner noen timer i uka spennende. Selv finner jeg mine på nett, da jeg finner det mest ryddig. Orker ikke dramaet med naboer, venners venner og naboer. Irl har det vært på club, men da fordi vi fant hverandre gjennom felles interesser den klubben representerte (bdsm), og ingen av oss gikk dit for å finne noe annet enn samhold med likesinna 😊 Anonymkode: aecfc...441 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #36 Del Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg bruker ikke apper, er ufør og ute av arbeidslivet, går ikke på byen, har ingen sosiale hobbyer, men møter massevis av potensielle partnere uansett. Åpne øynene, smil til verden og si hei til folk du møter så kommer du langt. Akkurat nå har jeg flere flørter på gang, en er en nabo der jeg bodde før (jeg la inn et strategisk spørsmål om å låne verktøy ifm flytting, han stilte villig opp og deretter ballet det på deg), en møtte jeg tilfeldig på tur med hunden flere ganger før vi begynte å planlegge turer sammen, en er en venn av en venn (og jeg har flere slike som venner vil spleise meg med så jeg har flere jeg skal møte fremover), en hadde jeg en flørt med under studietiden og tok opp kontakten med i some. Tidligere partnere har jeg møtt på jobb, under utdanning og via venner. Anonymkode: 1086a...a79 Hvordan reagerer de på at du er ufør? Spørr for en venn.. Anonymkode: e9e5c...ddf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #37 Del Skrevet 1. september 2024 Hva med reise for single? F.eks; https://www.carpe-diem.no/?gad_source=1&gbraid=0AAAAAD4LPrx9Ru2K85rVqEEvGJVPu6eIR&gclid=CjwKCAjwodC2BhAHEiwAE67hJLKGcqfnmoygGngu1SrI-URpES-DgjKcs82B_-M9dssjL3oMJoHmTxoCOZEQAvD_BwE Anonymkode: bc5b8...d8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #38 Del Skrevet 1. september 2024 Jeg er singel dame i din aldersgruppe. Jeg: - deltar på fellesturer med DNT - trener på treningssenter - jobber frivillig på festivaler - jobber frivillig i Redningsselskapet - hiver meg med på sosiale ting jeg kommer over - har et åpent sinn uansett hvor jeg er, enten det er på butikken eller toget Har ikke lyktes med å treffe noen på disse arenaene ennå, men tenker det bør være mulig. Anonymkode: 0a374...e25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #39 Del Skrevet 2. september 2024 singleandmingle.no har startet opp med treff i Oslo nå, de har mange ulike aktiviteter man kan delta på. Og de fleste der er fra 40 år og oppover. Der møtes man og er sosiale, ikke noe datingpress, men en fin måte å utvide nettverket på. Å bli kjent med flere single på egen alder kan jo ikke være negativt. Selv har jeg fått en god del nye venner gjennom treff der, og har litt tro på at det er mulig å finne kjærligheten også, enten på treffene, eller via de man blir kjent med. Anonymkode: 9b436...cfd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #40 Del Skrevet 3. september 2024 Det har nå blitt par av flere her på KG, også. Da må du selvsagt bruke nick, og vise deg som en ålreit fyr (noe jeg tror du er). Da ser alle hva du står for, og du kan flagge at du er single og ute etter kjæreste gjennom deltakelse i de ulike trådene. Kanskje du kunne funnet deg ei som hadde felles interesser, og der dere ble kjent her inne. Alltid morsomt når sånt skjer! Anonymkode: 1c2f3...08e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå