AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #1 Del Skrevet 31. august 2024 I går kom jeg i snakk med en dame i en kiosk. Hun hadde så rare utsagn. Hun uttalte plutselig at jeg var heldig som var singel, også ved at jeg ikke hadde funnet meg noen i stemme/taklandet. Jeg spurte henne hva hun mente med det. Da sa hun at det er noen som trenger å ha andre å fokusere på, som en mestringstrategi i livet, de kaller det inspirasjon, men at det handler om å henge livet sitt på andres knagger. Det er det rareste jeg har hørt noen gang. Så jeg spurte henne om hun mente at andre tar eierskap på andre i andres sfære. Og hvis det var sånn, ville vel det være et overtramp mot andre. Hun lyttet ikke, men fortsatte med å si at hvis mannen din plutselig kommer fra fremmed sted, og plutselig står foran deg, så passer vedkommende, du skal kun være opptatt av de som er ekte interessert i deg, de som ikke har fotfeste i det. Og så gikk hun ut av kiosken. Kanskje hun var psykiatrisk pasient eller noe? Anonymkode: e9002...210 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #2 Del Skrevet 31. august 2024 Ååå hun er rasist Anonymkode: ad75a...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #3 Del Skrevet 31. august 2024 Fikk du tlf nr slik at dere evt kan holde kontakten? Anonymkode: 79f21...63f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #4 Del Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): I går kom jeg i snakk med en dame i en kiosk. Hun hadde så rare utsagn. Hun uttalte plutselig at jeg var heldig som var singel, også ved at jeg ikke hadde funnet meg noen i stemme/taklandet. Jeg spurte henne hva hun mente med det. Da sa hun at det er noen som trenger å ha andre å fokusere på, som en mestringstrategi i livet, de kaller det inspirasjon, men at det handler om å henge livet sitt på andres knagger. Det er det rareste jeg har hørt noen gang. Så jeg spurte henne om hun mente at andre tar eierskap på andre i andres sfære. Og hvis det var sånn, ville vel det være et overtramp mot andre. Hun lyttet ikke, men fortsatte med å si at hvis mannen din plutselig kommer fra fremmed sted, og plutselig står foran deg, så passer vedkommende, du skal kun være opptatt av de som er ekte interessert i deg, de som ikke har fotfeste i det. Og så gikk hun ut av kiosken. Kanskje hun var psykiatrisk pasient eller noe? Anonymkode: e9002...210 Det i bold stemmer jo, altfor mange slike Anonymkode: 420a2...b2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #5 Del Skrevet 31. august 2024 Mye klokt i det hun sa. Det dreier seg om å ta vare på seg selv og ikke bli codependent. Anonymkode: 22805...818 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #6 Del Skrevet 31. august 2024 Flott dame Anonymkode: 86e9e...a0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 31. august 2024 #7 Del Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det i bold stemmer jo, altfor mange slike Anonymkode: 420a2...b2a Newsflash: Mennesket er et flokkdyr. Det er menneskelig å ikke føle seg "hel" uten å ha noen andre mennesker som sine nærmeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #8 Del Skrevet 31. august 2024 jabx skrev (5 minutter siden): Newsflash: Mennesket er et flokkdyr. Det er menneskelig å ikke føle seg "hel" uten å ha noen andre mennesker som sine nærmeste. Hvorfor så ufin? Problemet er ikke at mennesker har behov for sosial omgang, problemet er de menneskene som ikke evner å leve selvstendige liv, men som er avhengig av å leve gjennom andre. For å bruke dine egne ord: newsflash - det er en forskjell Anonymkode: 420a2...b2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #9 Del Skrevet 31. august 2024 Hva er stemme/taklandet? Anonymkode: c98fe...7dc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #10 Del Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): I går kom jeg i snakk med en dame i en kiosk. Hun hadde så rare utsagn. Hun uttalte plutselig at jeg var heldig som var singel, også ved at jeg ikke hadde funnet meg noen i stemme/taklandet. Jeg spurte henne hva hun mente med det. Da sa hun at det er noen som trenger å ha andre å fokusere på, som en mestringstrategi i livet, de kaller det inspirasjon, men at det handler om å henge livet sitt på andres knagger. Det er det rareste jeg har hørt noen gang. Så jeg spurte henne om hun mente at andre tar eierskap på andre i andres sfære. Og hvis det var sånn, ville vel det være et overtramp mot andre. Hun lyttet ikke, men fortsatte med å si at hvis mannen din plutselig kommer fra fremmed sted, og plutselig står foran deg, så passer vedkommende, du skal kun være opptatt av de som er ekte interessert i deg, de som ikke har fotfeste i det. Og så gikk hun ut av kiosken. Kanskje hun var psykiatrisk pasient eller noe? Anonymkode: e9002...210 Høres sut som psyk ja, sikkert i en psykose Anonymkode: 25e59...0b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #11 Del Skrevet 1. september 2024 Folk som ikke trives "alene"er på feil kurs i livet sitt. Anonymkode: a1f8b...3c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå