Gå til innhold

Avlivning hund

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det sånn at man ikke avliver en hund om den har glede i å gå tur eller glede i mat? Selv om hunden har jursvulst. Har vært hos vetrinær.

Anonymkode: 21b6a...463

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min hund har jursvulster. Hun leker, spiser å oppfører seg helt vanlig. Hun er ni år å dyrlegen sier at det ikke er grunn til å tro at hun har noen plager av dette. Hun har hatt jursvulster i ca 3 år og de har vokst bare litt iløpet av årene.

Anonymkode: 5d8f9...6aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste jursvulster er godartede og hunden kan leve mange år med dem uten å plages. 

Anonymkode: 1afb8...ccb

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 12 år gamle tispe har jursvulster som hun har hatt i over 3 år, og plager henne ikke i fet hele tatt. Den har gått opp og ned i størrelse de årene. Jeg har bestemt at hun ikke skal opereres nå som hun er så gammel (rase med gjennomsnitt levealder på 12-14år)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vasker mye på jursvulstene da. Plages de veldig når de gjør det?

Anonymkode: 21b6a...463

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg avlivet min forrige hund, da hun ikke ville spise noe som helst, begynte å røyte mye (hun var en røytefri hunderase) og generelt virket uinteressert i det meste. Hun var ikke særlig interessert i å gå tur heller. Hun var da 12 år. 

Gikk mange runder med meg selv, før jeg tok den tlf til dyrlegen 💔 Det er aldri lett å ta den avgjørelsen på vegne av hunden sin, men noen ganger må man tenke på hva som er best for hunden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...