AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #1 Del Skrevet 30. august 2024 Hei! Noen med ortopediske fotsenger som har gode tips til sko dere synes fungerer godt med fotsengene i? Jeg har til nå prøvd meg gjennom forskjellige sko med varierende hell, noen har fungert kjempebra mens andre er litt for lite støtte i - nå trenger jeg nye og vil helst finne noe billigere enn på ortopedisk verksted til to og en halv tusenlapp. Og ja, vet det er veldig inviduelt, men greit å kunne dele erfaringer Anonymkode: ba29e...f45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #2 Del Skrevet 31. august 2024 Bruker i Hoka Joggesko. Men de er ikke så billige da. Anonymkode: cb769...16e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #3 Del Skrevet 31. august 2024 New balance har plass til fotsenger Anonymkode: c539f...ea6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #4 Del Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): New balance har plass til fotsenger Anonymkode: c539f...ea6 Jeg må ha brede sko pga smerter i føttene fra ryggen og new balance er veldig bra på det ja Anonymkode: 78059...c31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #5 Del Skrevet 31. august 2024 Jeg har fotswnger i Asics joggesko Anonymkode: d5747...273 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #6 Del Skrevet 31. august 2024 Takk for tips! Hoka er litt for lite støttende for meg, men ortopedisk verksted skrøt av New Balance for bredde og hælkappe (dog i spesialskoutgave men antar resten også er anstendige), kanskje jeg må gå for det. Anonymkode: ba29e...f45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #7 Del Skrevet 31. august 2024 New Balance har en type som heter wide 😊 Anonymkode: 0514e...549 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #8 Del Skrevet 31. august 2024 Og når jeg nå har dere her, enn gode vintersko med grei såleplass? Må ha noe som er egnet til et småbarnsliv i nord. Anonymkode: ba29e...f45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #9 Del Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Og når jeg nå har dere her, enn gode vintersko med grei såleplass? Må ha noe som er egnet til et småbarnsliv i nord. Anonymkode: ba29e...f45 Aner ikke ift sålene du skal ha, men jeg er veldig fornøyd med Topaz Selskinnstøvler! De finnes i grå, svart, hvit, brun😍 God plass, og eneste vintersko som holder meg varm når det bikker ned på -30🥶 Myke og gode når man skal være i aktivitet med barna. Anonymkode: 7b416...67c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå