Gå til innhold

Hvordan startet det «forbudte» forholdet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Dette er mitt  største mareritt.

Anonymkode: 77790...bc2

Samme her...😢

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er singel og han har samboer.

Vi var sammen en stund for lenge siden til han ghosta meg.

For 5 år siden la han meg til på Snap og spurte om han kunne gå lov til å besøke meg. Han hadde tenkt mye på meg siste tida. Jeg var akkurat blitt singel etter å ha kommet meg ut av et voldelig forhold. Han støttet meg og trøstet meg -og det ene førte til det andre. Nå, 5 år etter, snakker vi daglig sammen på telefonen og koser oss på alle måter når vi er sammen. Jeg er fortsatt singel - og han samboer…

Anonymkode: 178f4...5a2

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun mistet vel lysten på sex med meg, så fant hun noen andre også ble forholdet åpnet. Da var hun ikke utro lenger. 

Åpne forholdet var bedre enn utroskap.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.8.2024 den 7.50):

Du, og de andre, holder på med dette sviket i årevis, og forsøker å sutre over hvor fælt en har det. Møbel i huset, uffa meg.

Hvorfor i alle dager ikke ha baller nok til å skille dere?!

Helt utrolig åndssvakt å lese.

Anonymkode: cb7f5...4f7

Åndsvakt å lese mener du? vent til du leser dette:

Ikke enkelt å skilles fra en eiersyk partner som nekter nytelse og skilsmisse.. Da er det jo iallefall den eiersyke partnere som er åndsvak, og ikke den utroe som demper sexlysten sin i løpet av ei lita hyrdestund😇

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (På 31.8.2024 den 7.12):

Dette er vel bare et micro-utroskap uten sex? men som oftes vil noen ha den "garanti", før det blir slutt med partneren.
Og utroskap finnes av mange forskjellige årsaker og kombinasjoner:

1. Notorisk utro.. da driter man som regel i partneren, og om at det blir oppdaget..
  2. Brudd utro.. da brukes utroskap for å bli kvitt partneren.. Direkte bevis eller i form av sladder..
  3. Utroskap i fylla.. er som oftes enkelt tilfelle.. Bonanger, men holder likevel klokelig kjeft..
  4. Utroskap for spenning og gøy.. oppleves som adrealinkick..
  5. Utroskap fordi du er nymfomanisk kåt.. Altså sexavhengig
  6. Utroskap med en ny partner, for å ha "garanti" etter trussel om brudd med partner.
  7. Utroskap som hevn.. brukes som redskap for indirekte straff når man gjentatte ganger har blitt krenket av partner.
  8. Utroskap pga eiersyk partner.. der nektelse av sex og onani finnes parforholdet..
  9. Utroskap skjer ofte av løgn av den utroe, eller holde igjen status av forhold..
  10. Utroskap pga. manglende emosjonell kontakt (og interesse) med partner hjemme, der man har prøvd og prøvd men blir behandlet som et møbel i huset.

Hvilke årsak hadde du TS hatt, for et evt. utroskap?

Jeg har aldri vært utro, men har blitt bedratt..
Den nr 9, har jeg opplevd mange ganger som singel, og mange ganger med samme person.. Og det er ikke noe jeg kan gjøre med, for jeg er heller ingen sladderhank til noen som vil meg godt🥰🙈

Jeg har blitt behandlet som et møbel i 4 år, han nekter meg å onanere og mener sterkt at vi skal vente på hverandre for sånt. Likevel faller det meg ikke inn å bygge opp til utroskap på noen måte. Jeg forstår ikke de som klarer å leve med et sånt valg. Samvittigheten min hadde knekt meg. 

Anonymkode: b50ff...cb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har blitt behandlet som et møbel i 4 år, han nekter meg å onanere og mener sterkt at vi skal vente på hverandre for sånt. Likevel faller det meg ikke inn å bygge opp til utroskap på noen måte. Jeg forstår ikke de som klarer å leve med et sånt valg. Samvittigheten min hadde knekt meg. 

Anonymkode: b50ff...cb8

Hei, jeg forstår deg veldig godt, for utroskap er knyttet til samvittighet👏
Så du har ingen annen form for seksuell nytelse? Hemmelig onanering?

Jeg tror de fleste som ikke får utspring av sin kåthet, ofte blir utroe. Og for enkelte betyr samliv også sexliv.. det er to ting som mangfoldet av mennesker, sier hører sammen i ethvert forhold.

Eller.. hvorfor ble vi sammen, hvis vi ikke skal ha sex og onani nekting? Hadde jeg kommet med dette i datingfasen, har jeg nok blitt gammelonkar😉

Jeg tror du er fanget i ekteskapet, og må innfinne deg etter mannen din.. For dette er jo neppe ditt ønske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var utro med 4 forskjellige menn med eksen for 10 år siden. En one night stand på fylla, en kollega etter en fest som ble til 3-4 ganger, en kompis som trøstet meg da forholdet var dritt og en medstudent på kveldskurs. 

Han jeg er sammen med nå har jeg NESTEN vært utro mot. Var på en fest med en sykt kjekk mann, vi pratet og danset og hadde det kjempe gøy. Så hadde vi et «moment» som tatt ut i fra how I met your mother, et nesten-kyss. Ble enige om at det var spenningen rett før kysset som var best. Så vi lot det være. Tenker mye på han. Men har ingen kontakt. Føler ikke at jeg var utro men… helt klart i grenseland. 

Anonymkode: c1db3...f22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (På 31.8.2024 den 7.12):

Dette er vel bare et micro-utroskap uten sex? men som oftes vil noen ha den "garanti", før det blir slutt med partneren.
Og utroskap finnes av mange forskjellige årsaker og kombinasjoner:

1. Notorisk utro.. da driter man som regel i partneren, og om at det blir oppdaget..
  2. Brudd utro.. da brukes utroskap for å bli kvitt partneren.. Direkte bevis eller i form av sladder..
  3. Utroskap i fylla.. er som oftes enkelt tilfelle.. Bonanger, men holder likevel klokelig kjeft..
  4. Utroskap for spenning og gøy.. oppleves som adrealinkick..
  5. Utroskap fordi du er nymfomanisk kåt.. Altså sexavhengig
  6. Utroskap med en ny partner, for å ha "garanti" etter trussel om brudd med partner.
  7. Utroskap som hevn.. brukes som redskap for indirekte straff når man gjentatte ganger har blitt krenket av partner.
  8. Utroskap pga eiersyk partner.. der nektelse av sex og onani finnes parforholdet..
  9. Utroskap skjer ofte av løgn av den utroe, eller holde igjen status av forhold..
  10. Utroskap pga. manglende emosjonell kontakt (og interesse) med partner hjemme, der man har prøvd og prøvd men blir behandlet som et møbel i huset.

Hvilke årsak hadde du TS hatt, for et evt. utroskap?

Jeg har aldri vært utro, men har blitt bedratt..
Den nr 9, har jeg opplevd mange ganger som singel, og mange ganger med samme person.. Og det er ikke noe jeg kan gjøre med, for jeg er heller ingen sladderhank til noen som vil meg godt🥰🙈

Gjør du det ikke for komplisert:

Ønsket/Planlagt utroskap. Kan være av ulike grunner og kan skje edru eller i fylla... Og så videre.

Uønsket/planlagt utroskap. Som er det vanligste. Der ting utvikler seg fra "hen er hyggelig" via "håper vi kan sitte sammen på flyet til konferansen" til "vet ikke hva som skjedde, men jeg er forelsket". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.8.2024 den 2.01):

Startet med blikkontakt på trening i noen måneder. Det bygde seg opp en vill seksuell spenning mellom oss, uten at det var meningen, da jeg er i et forhold. 

Vi så hverandre ofte ute på byen også, men siden han visste jeg var i forhold og jeg ikke hadde intensjoner om å være utro så snakket vi aldri sammen. Men en kveld ute på byen klarte han ikke mer. Han kom bort til meg og sa noe lignende som «du er hu fine treningsjenta jo, du ser nydelig ut i dag» og bare dro meg inn på do og der begynte vi å kline ganske intenst. Så ga vi hverandre snap og har nå vært elskere i 2 år, både emosjonelt og seksuelt.

Var absolutt ikke med overlegg og jeg prøver hver dag å avslutte det jeg og elskeren har sammen, men det er umulig når det er følelser involvert og vi fortsatt ser hverandre på trening.

Anonymkode: 5d571...271

Bare nysgjerrighet herfra. Men hvorfor gjør du det ikke slutt med kjæresten og blir sammen med denne nye når det er så sterke følelser involvert?

Anonymkode: 9c269...185

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var vår felles gode venn som vi som par var mye sammen med. I en periode da min samboer jobbet mye og var mye borte festet vennen med meg i helgene. Vi endte opp skinny dipping i mørket etter byen. Med nattfilm på sofaen tok vi mer og mer på hverandre inntil det var gjort…. 
Jeg endte forholdet mitt dagen etter full av skam. 

Anonymkode: a6b53...3e2

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på et dårlig sted mentalt, i forhold til meg selv og forholdet. Mange år med å sette meg selv sist, ikke bli sett, respektert eller støttet.

Han var i utgangspunktet ikke en jeg hadde interesse for. Kollega, 8 år yngre. Dro meg inn på do på en altfor fuktig fest, vi rota. Sendte meg inn i et årelangt «hekt», hvor vi gradvis og med små skritt gikk fra roting i fylla til edru sex på do på jobb i stjålne øyeblikk.

Hadde det ikke vært for fylla, og digitale plattformer, hadde det aldri blitt noe, det vet jeg. Både han og jeg er altfor forsiktige. Men begynte som sagt på fest, og eskalerte i edru tilstand ved hjelp av snap og lignende. 

Anonymkode: 027a9...5c3

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg var på et dårlig sted mentalt, i forhold til meg selv og forholdet. Mange år med å sette meg selv sist, ikke bli sett, respektert eller støttet.

Han var i utgangspunktet ikke en jeg hadde interesse for. Kollega, 8 år yngre. Dro meg inn på do på en altfor fuktig fest, vi rota. Sendte meg inn i et årelangt «hekt», hvor vi gradvis og med små skritt gikk fra roting i fylla til edru sex på do på jobb i stjålne øyeblikk.

Hadde det ikke vært for fylla, og digitale plattformer, hadde det aldri blitt noe, det vet jeg. Både han og jeg er altfor forsiktige. Men begynte som sagt på fest, og eskalerte i edru tilstand ved hjelp av snap og lignende. 

Anonymkode: 027a9...5c3

Hva skjedde med forholdet ditt? Ble utroskapen oppdaget?

Anonymkode: f60e1...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ska man starte et forbudt forhold?  Skjerp dere og avslutt det forholde dere har før dere starter på noe nytt.......

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde to kids ca 3 og 5år. Forholdet var dødt, hadde gått 1,5år siden sist vi hadde sex i samboerforholdet. Var ute på fest, jeg var vel 38. Pratet med ei, vi hadde SÅ like favorittsanger. Havnet til sengs, og der var det en fantastisk musikk og kjemi også. Hun kom som en foss gang på gang med dårlig fyllesex. Hun var 23 og veldig klar for barn og forhold. 

Så vi fortsatte å møtes på hoteller osv.

Viste seg at hun som kneip igjen hjemme hadde vært utro leeeenge og hadde forhold også. De møttes på jobb🤣

Endret av Sander33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smeltemann skrev (9 timer siden):

Hvorfor ska man starte et forbudt forhold?  Skjerp dere og avslutt det forholde dere har før dere starter på noe nytt.......

🥱🥱🥱

Anonymkode: a6b53...3e2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Møtte han på en bar da jeg hadde en mellomlanding alene et sted i utlandet. 

Vi hadde en magisk kveld/natt sammen. Ikke noe kontakt siden. Nærmer seg 20 år siden. 

Tenker tilbake på det som et godt minne. 🥰 Aldri gjort noe lignende siden. 

Hvorfor jeg gjorde det? Jeg følte meg død innvendig av sorg. Kom ikke ut av suppa inni hodet mitt. Dette hjalp meg veldig. 

Anonymkode: 66d62...9da

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smeltemann skrev (9 timer siden):

Dette! 👆

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Skal vi leke sammen? Siden vi begge er voksne, passer det vel best med voksenleker.

Anonymkode: 553d2...844

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Covid... innestengt på jobben i flere måneder sammen, det gjør noe med hjernen. Det gikk som det gikk.

Vi er gift begge to.

Anonymkode: f5ee7...30b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...