AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #1 Del Skrevet 30. august 2024 Jeg har en bekjent som er i praksis som lærer på barneskole. Fikk nylig høre av en venn at denne personen for noen år siden blottet seg for et par år siden. Jeg har ingen grunn til å tro at vennen min lyver, men har selvsagt ikke bevis, og lurer derfor på om jeg bør si fra til skolen vedkommende er i praksis på? Hvordan bør jeg i så fall gå frem, når jeg ikke har bevis? Anonymkode: 3b656...dea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #2 Del Skrevet 30. august 2024 Du skal ha jævla gode bevis, for det der er potensielt veldig ødeleggende om det ikke er sant. Anonymkode: e2114...99b 20 3 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #3 Del Skrevet 30. august 2024 Når du ikke har førstehåndsbevis så har du ingen sak. Da er det ikke mer enn et rykte Anonymkode: 77e5c...aa1 14 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #4 Del Skrevet 30. august 2024 Så kleint av deg å pønske på dette.cer du bitter? Anonymkode: 108f1...f9a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #5 Del Skrevet 30. august 2024 Du kan ikke kontakte ledelsen på noe som bare baserer seg på slarv og rykter. Anonymkode: 1e15a...a43 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #6 Del Skrevet 30. august 2024 Herregud at denne personen har vist tissen sin på fylla i 16 års alder kvalifiserer ikke til blotting. Anonymkode: 44e26...b61 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #7 Del Skrevet 30. august 2024 For noe år siden blottet seg for et par år siden…? Så, for noen år siden var det et par år siden det skjedde? Hvor mange år blir det til sammen tro? Anonymkode: 572f2...13f 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #8 Del Skrevet 30. august 2024 Ok, da sier jeg ikke noe -trådstarter Anonymkode: 3b656...dea 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #9 Del Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg har en bekjent som er i praksis som lærer på barneskole. Fikk nylig høre av en venn at denne personen for noen år siden blottet seg for et par år siden. Jeg har ingen grunn til å tro at vennen min lyver, men har selvsagt ikke bevis, og lurer derfor på om jeg bør si fra til skolen vedkommende er i praksis på? Hvordan bør jeg i så fall gå frem, når jeg ikke har bevis? Anonymkode: 3b656...dea Altså, nå må folk stikke fingeren i jorden, og slutte med slike tullete tråder. Hva annet enn personens gode navn og rykte klarer du å ødelegge med å fortsette med å spre rykter som du ikke har det minste bevis for at har funnet sted? Og du, hvem er i dag, nå når skoleåret nettopp har startet, i praksis som lærer? Enten er vedkommende ansatt og jobber som lærer eller så er lærerstudenten på studiestedet nå. Noen bør snart lære noen om den ene fjæren som ble til ti høns etterhvert som folkemunne fikk historien overlevert og brakte den videre. Anonymkode: b3e0f...1ac 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #10 Del Skrevet 30. august 2024 Trådstarter her. Denne personen fortalte min venninne om dette selv. Derfor tror jeg det er sant. Hadde selvsagt ikke vurdert å si fra basert på rykter. Personen skal i praksis dette året, derfor jeg spør. Men siden alle i tråden er enige sier jeg ikke noe - det var bare et spørsmål Anonymkode: 3b656...dea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #11 Del Skrevet 30. august 2024 Lærere må vel ha ren vandelsattest for å få jobbe med barn? Og blotting foran barn vil jeg anta havner på attesten til evig tid? Eller er dette en hendelse det aldri ble en politisak utav, det har bare "visstnok" skjedd og ingen har meldt han til politiet? Anonymkode: d540a...929 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #12 Del Skrevet 30. august 2024 Finn bevis, og mens du venter på svar, se filmen Jakten med Mads Mikkelsen. Anonymkode: 2a4cc...012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #13 Del Skrevet 30. august 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Trådstarter her. Denne personen fortalte min venninne om dette selv. Derfor tror jeg det er sant. Hadde selvsagt ikke vurdert å si fra basert på rykter. Personen skal i praksis dette året, derfor jeg spør. Men siden alle i tråden er enige sier jeg ikke noe - det var bare et spørsmål Anonymkode: 3b656...dea Om noen skal melde så må venninnen din gjøre det. Det er hun som har blitt fortalt det av denne personen, og det er hun som sitter på detaljene, evt vet om det er sant eller om hun har overdrevet. Men det blir fort ord mot ord, tviler på at han vil innrømme det til skolen. Anonymkode: d540a...929 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #14 Del Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Om noen skal melde så må venninnen din gjøre det. Det er hun som har blitt fortalt det av denne personen, og det er hun som sitter på detaljene, evt vet om det er sant eller om hun har overdrevet. Men det blir fort ord mot ord, tviler på at han vil innrømme det til skolen. Anonymkode: d540a...929 Takk for svar. Jeg skal snakke med henne. Det var ingen politisak så det blir nok ord mot ord, men min tankegang var at det er bedre å gi beskjed enn å ikke gjøre det, i tilfelle personen vil gjøre det igjen. trådstarter Anonymkode: 3b656...dea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #15 Del Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Lærere må vel ha ren vandelsattest for å få jobbe med barn? Og blotting foran barn vil jeg anta havner på attesten til evig tid? Eller er dette en hendelse det aldri ble en politisak utav, det har bare "visstnok" skjedd og ingen har meldt han til politiet? Alle ansatte må ha vandelsattest. Den går på alle overgrep mot barn, nark og noe mer. Anonymkode: d88c1...24d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #16 Del Skrevet 30. august 2024 Iflg diverse innlegg her på KG opp gjennom årene, så har voksne menn som tiltrekkes av barn (pedofile og blottere f.eks) ofte en tendens til å velge yrker der de omgås barn i det daglige. Det er veldig til "tilfeldigheter" at denne mannen som har blottet seg for barn, velger et yrke der han blir en autoritetsperson for barn... Be venninnen din ta en anonym telefon til rektor. Anonymkode: 4aff5...683 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #17 Del Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for svar. Jeg skal snakke med henne. Det var ingen politisak så det blir nok ord mot ord, men min tankegang var at det er bedre å gi beskjed enn å ikke gjøre det, i tilfelle personen vil gjøre det igjen. SKJERP DEG! Du skal ikke prate piss med venninnen din og be henne ringe noen som helst. Du er en syk person, og du burde ikke reagere på denne måten. Du må roe deg og kanskje få litt hjelp i hverdagen. Anonymkode: d88c1...24d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #18 Del Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg har en bekjent som er i praksis som lærer på barneskole. Fikk nylig høre av en venn at denne personen for noen år siden blottet seg for et par år siden. Jeg har ingen grunn til å tro at vennen min lyver, men har selvsagt ikke bevis, og lurer derfor på om jeg bør si fra til skolen vedkommende er i praksis på? Hvordan bør jeg i så fall gå frem, når jeg ikke har bevis? Anonymkode: 3b656...dea Dersom din venn «vet» dette ville hen jo naturligvis selv gått til politi/kommune. Ethvert annet valg av noen som med sikkerhet visste noe slikt er etisk ugreit. Så om din venn vet (med sikkerhet) og ikke har varslet? Da er hen upålitelig. Dersom hen ikke vet med sikkerhet og videreformidler rykter? Da er hen også upålitelig. Vi alle vet altså om din venn at hen med sikkerhet er upålitelig. Dersom din venn påstår seg med sikkerhet vite? Si «det melder du fra om» og unngå vedkommende som pesten dersom hen velger la være. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Iflg diverse innlegg her på KG opp gjennom årene, så har voksne menn som tiltrekkes av barn (pedofile og blottere f.eks) ofte en tendens til å velge yrker der de omgås barn i det daglige. Det er veldig til "tilfeldigheter" at denne mannen som har blottet seg for barn, velger et yrke der han blir en autoritetsperson for barn... Be venninnen din ta en anonym telefon til rektor. Anonymkode: 4aff5...683 Kg er ingen kilde til kunnskap om noe som helst utover hvor utrolig dårlig fungerende en god del mennesker er. Den beste kilden til barn er å bli mamma eller pappa. Det behøver du ikke kg for å vite. De to personene som utgjør nesten all fare for skade og død for et barn er dets mamma og pappa. Lærere og trenere kommer milevis nede på lista (selv om de er en kjent risiko). Ps: også kvinner blotter seg. Så ikke anta vedkommende er en mann. Anonymkode: 2b527...086 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #19 Del Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Iflg diverse innlegg her på KG opp gjennom årene, så har voksne menn som tiltrekkes av barn (pedofile og blottere f.eks) ofte en tendens til å velge yrker der de omgås barn i det daglige. Det er veldig til "tilfeldigheter" at denne mannen som har blottet seg for barn, velger et yrke der han blir en autoritetsperson for barn... Be venninnen din ta en anonym telefon til rektor. Nå må du rulle inn. Det er ingen som skriver noe om blotting for barn, eller overgrep. Dette er en sladrekjerring som refererer til en gutt som kanskje visste kuken mens han pisset. Vi vet ingenting, bortsett fra at TS er svært umoden og antageligvis ikke helt normal. Mest sannsynligvis trygdet og uten kontakt med omverden. Anonymkode: d88c1...24d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #20 Del Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Lærere må vel ha ren vandelsattest for å få jobbe med barn? Og blotting foran barn vil jeg anta havner på attesten til evig tid? Eller er dette en hendelse det aldri ble en politisak utav, det har bare "visstnok" skjedd og ingen har meldt han til politiet? Anonymkode: d540a...929 Før en person begynner på lærerstudiet så skal det fremlegges vandelsattest. Har man noe på vandelen så får man heller ikke begynne på studiet. Sanne gjelder helsepersonellutdannelser og en rekke andre studier. Hadde venninnen til ts hatt noe som helst annen grunn enn ryktespredning for å snakke om temaet med ts, om samtalen har funnet sted utenfor en livlig fantasi, så hadde venninnen tatt tak i saken på en helt annen måte. Seriøst, gi dere med dette tullet. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Iflg diverse innlegg her på KG opp gjennom årene, så har voksne menn som tiltrekkes av barn (pedofile og blottere f.eks) ofte en tendens til å velge yrker der de omgås barn i det daglige. Det er veldig til "tilfeldigheter" at denne mannen som har blottet seg for barn, velger et yrke der han blir en autoritetsperson for barn... Be venninnen din ta en anonym telefon til rektor. Anonymkode: 4aff5...683 Denne personen har fremlagt politiattest før oppstart av studiet. Og hele trådens tema fremstå som tull for å provosere til debatt, den har så lite hold og er basert på rykter…. Anonymkode: b3e0f...1ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå