FrkSolsikke Skrevet 30. august 2024 #21 Del Skrevet 30. august 2024 Hvis du ønsker kjedebutikker, så er det Match og Vic Dame som er litt mer voksne og klassiske. Zavanna er også en mulighet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #22 Del Skrevet 30. august 2024 Zalando, Tise (selected femme, samsøe, filippa mm), Vila, Lindex, freequent, KappAhl (bukser) Anonymkode: 0a037...7f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #23 Del Skrevet 31. august 2024 FrkSolsikke skrev (12 timer siden): Hvis du ønsker kjedebutikker, så er det Match og Vic Dame som er litt mer voksne og klassiske. Zavanna er også en mulighet. Jeg vil egentlig ikke ha «voksen og klassisk.» Det høres så kjedelig ut, og alt ser jo likt ut. Kjedelig basic.. Jeg vil ha noen fine topper/bluser f.eks, men det finner jeg ikke nå, føler alt ser likt ut. Anonymkode: 758f3...b27 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #24 Del Skrevet 31. august 2024 Temu har mye fint 😁 Anonymkode: 34c94...45e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PM75 Skrevet 31. august 2024 #25 Del Skrevet 31. august 2024 Jeg handler ofte på Match, Vic eller Clairewoman. Grei kvalitet til grei pris. Jeg skjønner ikke helt hva du er ute etter, ts. Du skriver at du vil ha bluser, men ikke kle deg klassisk. Er dette da for klassisk for deg?: https://www.matchfashion.no/dameklaer/skjorter-bluser/sandra-bluse-c3e18188/chateau-gray/ Ønsker du litt mer som skiller seg ut, men fremdeles er pent som eksempelvis denne?: https://www.stories.com/en_nok/clothing/blouses-shirts/blouses/product.extended-shoulder-blouse-turquoise.1212797001.html?gclid=EAIaIQobChMIl_GNzb2fiAMVYWWRBR0yGAv0EAQYCCABEgJaHPD_BwE Eller bommer jeg helt med begge eksemplene min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #26 Del Skrevet 31. august 2024 PM75 skrev (2 timer siden): Jeg handler ofte på Match, Vic eller Clairewoman. Grei kvalitet til grei pris. Jeg skjønner ikke helt hva du er ute etter, ts. Du skriver at du vil ha bluser, men ikke kle deg klassisk. Er dette da for klassisk for deg?: https://www.matchfashion.no/dameklaer/skjorter-bluser/sandra-bluse-c3e18188/chateau-gray/ Ønsker du litt mer som skiller seg ut, men fremdeles er pent som eksempelvis denne?: https://www.stories.com/en_nok/clothing/blouses-shirts/blouses/product.extended-shoulder-blouse-turquoise.1212797001.html?gclid=EAIaIQobChMIl_GNzb2fiAMVYWWRBR0yGAv0EAQYCCABEgJaHPD_BwE Eller bommer jeg helt med begge eksemplene min? Den nederste likte jeg ikke, og den øverste var litt kjedelig.. Synes Only har hatt mye fint før, men nå er alle klær så spesielle synes jeg. Anonymkode: 758f3...b27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #27 Del Skrevet 31. august 2024 Jeg forstår hva du mener ts. Jeg liker ikke klærne som selges på match og vic og jeg er 38. Jeg forbinder spesielt match med klær som passer min mor på 70. Jeg liker klassisk stil kombinert med litt trend i gode materialer og kjedelige snitt. Det finnes fortsatt men er vanskeligere å få tak i og mann må lete mer i høystakken. Anonymkode: d5ff4...37c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #28 Del Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg forstår hva du mener ts. Jeg liker ikke klærne som selges på match og vic og jeg er 38. Jeg forbinder spesielt match med klær som passer min mor på 70. Jeg liker klassisk stil kombinert med litt trend i gode materialer og kjedelige snitt. Det finnes fortsatt men er vanskeligere å få tak i og mann må lete mer i høystakken. Anonymkode: d5ff4...37c Mente kledelig snitt ikke kjedelig 😅 Anonymkode: d5ff4...37c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #29 Del Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Den nederste likte jeg ikke, og den øverste var litt kjedelig.. Synes Only har hatt mye fint før, men nå er alle klær så spesielle synes jeg. Anonymkode: 758f3...b27 Merkene Neo Noir, Co’Coture, Miss Maya og Atelier Reve har fine bluser. Anonymkode: dc8c9...561 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PM75 Skrevet 31. august 2024 #30 Del Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Den nederste likte jeg ikke, og den øverste var litt kjedelig.. Synes Only har hatt mye fint før, men nå er alle klær så spesielle synes jeg. Anonymkode: 758f3...b27 Hva er det du liker da? Har du et eksempel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #31 Del Skrevet 1. september 2024 PM75 skrev (1 time siden): Hva er det du liker da? Har du et eksempel? På Temu er det masse fint, men kjøper selvfølgelig ikke der.. Skulle vært kvalitetsklær som så sånn ut. Tok et raskt søk på Temu: Anonymkode: 758f3...b27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #32 Del Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): På Temu er det masse fint, men kjøper selvfølgelig ikke der.. Skulle vært kvalitetsklær som så sånn ut. Tok et raskt søk på Temu: Anonymkode: 758f3...b27 Anonymkode: 758f3...b27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #33 Del Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Anonymkode: 758f3...b27 Anonymkode: 758f3...b27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #34 Del Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Anonymkode: 758f3...b27 Anonymkode: 758f3...b27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #35 Del Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Anonymkode: 758f3...b27 Anonymkode: 758f3...b27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #36 Del Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Anonymkode: 758f3...b27 Anonymkode: 758f3...b27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #37 Del Skrevet 1. september 2024 Anbefaler Vila, Mango og Oasis. Kan finne noe fint på Match (men må lete litt mellom kjerringklærne..). Ser mange nevner Zalando: der finner jeg aldri noe. Anonymkode: cf5c0...3ad 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 1. september 2024 #38 Del Skrevet 1. september 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 30.8.2024 den 17.22): Sjekka ut Gudrun Sjöden? Anonymkode: d4e1d...a78 😅 Det er vel å gå i andre grøfta når det kommer til farger og sånt. Kjøpte faktisk fra dem en gang jeg var i tyveåra, ikke imponert over kvaliteten. Har gitt opp fast fashion for lenge siden. Match syns jeg har kjedelige klær. Ser noen nevne Vakre vene over, de kan varmt anbefales. Suser i sivet, Nest shop er også norske nettbutikker som har et utvalg som passer voksne. Litt dyrere da. Part two, Selected, Soaked in Luxury, Mapp er merker i klesskapet mitt. Og Vila. Gant. Ella og Il (flotte topper i lin). Neo Noir. Fant meg fine jakker på nettbutikken Other Stories. Liker engelske klær, fant bukser på Zalando merke Madewell. Fine kjoler, ME+EM (engelsk nettbutikk m lynrask levering.) Endret 1. september 2024 av Bacteria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #39 Del Skrevet 1. september 2024 Bacteria skrev (6 minutter siden): 😅 Det er vel å gå i andre grøfta når det kommer til farger og sånt. Kjøpte faktisk fra dem en gang jeg var i tyveåra, ikke imponert over kvaliteten. Har gitt opp fast fashion for lenge siden. Match syns jeg har kjedelige klær. Ser noen nevne Vakre vene over, de kan varmt anbefales. Suser i sivet, Nest shop er også norske nettbutikker som har et utvalg som passer voksne. Litt dyrere da. Part two, Selected, Soaked in Luxury, Mapp er merker i klesskapet mitt. Og Vila. Gant. Ella og Il (flotte topper i lin). Neo Noir. Fant meg fine jakker på nettbutikken Other Stories. Liker engelske klær, fant bukser på Zalando merke Madewell. Fine kjoler, ME+EM (engelsk nettbutikk m lynrask levering.) Så på suser i sivet. En av modellene som vises veldig mye er en dame på sikkert 70 år med helt kort hår. Identifiserer meg ikke helt med det, og vil ikke bruke samme klær som de som er så gamle. Anonymkode: 758f3...b27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #40 Del Skrevet 1. september 2024 Floyd hat mye fint. Skal du til Oslo er flaggbutikken til Floyd i Oslo et sted ved Stortorget. Anonymkode: 07347...410 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå