Gå til innhold

Finner lite fine klær for tiden-40 år

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes only, h&m og cubus hadde mye fine klær før, nå er det ikke like mye. Og BikBok er mye rettet mot 20-åringer ser det ut som. Burde kanskje se etter etter litt dyrere butikker/nettbutikker. Villoid.no for eksempel, men det er veldig dyrt..

Skulle blant annet hatt noen fine bluser/skjorter jeg kunne brukt i selskap. Litt finere enn hverdags (men kan bli brukt hverdags og), men ikke for pyntete. 
Hvilke butikker/nettbutikker handler du på 40 år fra?

Anonymkode: 758f3...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Only? BikBok? Det er for tenåringer… HM har jeg gitt opp, men syns Lindex har mye fint!

Anonymkode: a30eb...9c8

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers bruker jeg Match, Tatler, Me and my cousin etc.

Anonymkode: a30eb...9c8

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Vila og Floyd har mye fint. Ellers finner jeg en del på zalando, så lenge man vet sånn noenlunde hva man er ute etter. Ellos har faktisk blitt bra, en del merkevarer og ofte rabattkoder😊

Anonymkode: 09d2d...507

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Synes only, h&m og cubus hadde mye fine klær før, nå er det ikke like mye. Og BikBok er mye rettet mot 20-åringer ser det ut som. Burde kanskje se etter etter litt dyrere butikker/nettbutikker. Villoid.no for eksempel, men det er veldig dyrt..

Skulle blant annet hatt noen fine bluser/skjorter jeg kunne brukt i selskap. Litt finere enn hverdags (men kan bli brukt hverdags og), men ikke for pyntete. 
Hvilke butikker/nettbutikker handler du på 40 år fra?

Enig. Mye svart/hvitt/grått og formen er firkanta. Er så lei. 

Følger. 

Anonymkode: d9709...047

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å handle på villoid, Zara, mango og boozt på nett. Enig i at mange av de kjedebutikkene har blitt elendige! Kan finne fine klær på lindex og KappAhl. 

Anonymkode: 3674e...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 46 år, og handler mest på missmaya og Zalando.

Anonymkode: e8d40...124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper litt på Zalando, men det er vanskelig å finne noe der. Er så mye likt og helt hverdagslig, så må lete mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det dere klager over? Det er jo den typen klær norske kvinner vil ha. 

Anonymkode: a92a9...edf

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skuffet over klærne jeg også. Mye formløst, dårlig tøy, sjelden fargene mine(Nå passer fargene til noen andre da) 

Anonymkode: d03c3...c7b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva er det dere klager over? Det er jo den typen klær norske kvinner vil ha. 

Det var da alvor, høres ut som du er nært å komme med noe seksistisk konservativt tøv om hvor skuffet du er over norske kvinner, over klær.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Det var da alvor, høres ut som du er nært å komme med noe seksistisk konservativt tøv om hvor skuffet du er over norske kvinner, over klær.

Jeg er kvinne selv. Det er bare grått, svart og hvitt i butikkene og jeg er så lei av sånt. Jeg vil ha FARGER, men det har jo nesten ingen butikker fordi folk vil jo ikke skille seg ut!

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Match handler jeg mye på salg. Finner mye fint der. Carma også på salg. Carma har også nettbutikk. Jeg har gått over til å betale litt mere for klær og kjøper heller sjeldnere. Vakrevene har også mye fint og salg. Jeg har barn som er over 20 år så jeg unngår de butikkene de handler i. For meg så vil jeg ikke ha noe som dem vil ha. Jeg er 43 år. 

Anonymkode: 011cd...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HM har mye dårlig og kvaliteten har falt betraktelig. Men jeg finner fortsatt fine klær der i naturmaterialer. Handler kun over nett da jeg ikke orker de fysiske butikkene dems som i tillegg ikke har alle varer inne.

Zalando har stort utvalg så kjøper noe derifra.

Handler en gang imellom på mango men føler det er vanskeligere å treffe riktig på størrelse hos mango så det er ikke så ofte jeg bestiller hos dem.

Synes adidas.no er ok på treningsklær samme med casall men prisene dems er høyre. Synes hm er ok på noe treningsklær men ikke sportsbh.

Jeg er veldig glad i ull og kashmir og handler noe klær på woolland og kashmina.

Jeg liker å kjøpe klær som varer enn stund så når jeg velger klær handler det om materiale, snitt, design og hvordan klærne sitter på meg. Jeg bruker klær i flere år så trenger ikke kjøpe så mye nytt vært år.

Jeg liker ikke klærne til lindex eller cubus. Eneste er noe av undertøyet og det tynne merino undertøyet til cubus.

Har kjøpt noen ytterst få kjoler og skjørt på ginatricot.no de har sittet fint på men materialet har dessverre ikke vært av kvalitet som varer i flere år. Så det blir litt sånn mote i øyeblikket klær som disse ballongskjørtene.

Har også noen få plagg fra zara men synes zara ofte har helt feil snitt for min kropp (timeglass figur i str M med større hofter og bryster nå i slutten av 30 årene enn når jeg var i 20 årene) så der er det svært vanskelig å finne noe.

Anonymkode: d5ff4...37c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg finner en del bra hos H&M Premium. Ellers handler jeg hos Boozt, Mango, Zara, COS, &Other Stories, Floyd/Fransa og innimellom Lindex🙂

Endret av Roci
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Jeg er kvinne selv. Det er bare grått, svart og hvitt i butikkene og jeg er så lei av sånt. Jeg vil ha FARGER, men det har jo nesten ingen butikker fordi folk vil jo ikke skille seg ut!

Sjekka ut Gudrun Sjöden?

Anonymkode: d4e1d...a78

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kuttet fast fashion og handler nå mindre og bedre. Vil heller kjøpe én bluse i 100% silke på Høyer enn ti i polyester fra H&M. Tiden hvor jeg dro på shopping og kom hjem med 15 nye plagg er heldigvis forbi.

Når jeg først kjøper klær liker jeg Høyer, Villoid, ByTiMo, Den Dama, Moniker, Bolina, Son de Flor, og tise! 😊 Er 38 år. 

Anonymkode: 8d7be...e81

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...