AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #21 Del Skrevet 31. august 2024 Jeg har ikke barn selv, men har mange venner og venninner som har det. Enkelte bruker det at jeg er uten barn som et slags fristed, de vil veldig gjerne gå ut med meg på kino eller konsert eller ta en øl uten barna, andre igjen vil enten ha med barna eller at jeg kommer hjem til dem. I tillegg har jeg andre venner som heller ikke har barn. De få vennene jeg har som har gått helt inn i familiebobla og bare vil ha med barna eller at jeg skal komme hjem til dem, har jeg beholdt. Jeg er glad i barna, jeg får være 'liksomtante', og det er en sånn koselig familiehygge å være sammen med dem. Jeg synes f.eks. ikke det er noe gøy å være dritings på 17. mai, så da er jeg ofte sammen med venner med barn, er med på potetløp og spiser is og pølse. Det viktige her er jo at jeg føler at jeg også får mye ut av venner som alltid vil være rundt barna sine. Hygger meg sammen med barna, og når de har lagt seg, skjer det ofte at vi tar ett par glass vin og fniser, før jeg drar hjem, i god tid til å få sovet godt. Om du ikke føler at du får stort ut av vennskapet, så er det jo greit å fase henne ut. Anonymkode: b6490...47e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #22 Del Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (På 30.8.2024 den 15.19): Kjenner barnefar veldig godt og har kjent han siden før de ble sammen for 10 år siden, så føler jeg hadde merket hvis det var noe som var veldig gale. Men vet at han er veldig lat og han blir veldig fort irritert og sur hvis hun maser på han eller ber han om å gjør noe. Så ser for meg at hun bare tar seg av alt selv for å få en fornøyd mann. Har også tilbydd meg å passe barna tidligere, men hun sier at slikt skal hun ikke legge på venner, at hun har familie som stiller opp om hun trenger det. ts Anonymkode: 32522...3c8 Stakkars, høres ut som hun forsøker å strekke seg i alle retninger for å holde både barn, barnas far og venninne fornøyd her. Føler med henne! Anonymkode: 6160c...f23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #23 Del Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Han blir irritert med andre tilstede. Da kan man bare gjette hvordan han er når andre ikke er der. Det er lite sannsynlig at han klarer å være koselig mot ungene alene, og da klarer hun uansett ikke slappe av borte. Ingen vet hvilken motivasjon hun har for å bli. Kanskje tror hun det er best for barna. Kanskje tror hun at hun ikke har råd. Kanskje vil hun ha tre barn med samme far. Han er sikkert ikke dårlig nok far til at hun får eneomsorg ved skilsmisse. Anonymkode: 0e8aa...a1c Dette. Hvis du vet at mannen klikker på barna ved typisk leggesitusjoner så går du ikke fra dem alene med far på kveldstid. Da klarer man uansett ikke å nyte kvelden fordi man er bekymret for hva som skjer der hjemme og hva som eventuelt møter deg når du kommer hjem. Anonymkode: 10766...a00 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå