AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #1 Del Skrevet 30. august 2024 Jeg er med i en større venninnegjeng der hun ene er har tatt styringen og tydeligvis har inntatt en "lederrolle". Dette har ikke vært et stort problem før nå, selv om jeg har irritert meg litt over det innimellom. Jeg har etter flere år med destruktive mønstre og mye problemer, endelig tatt ordentlig tak i livet mitt. Jeg går nå til psykolog, har begynt på yoga og trener daglig på treningsstudio. Jeg har byttet ut drittmat med sunne råvarer og drikker ikke lenger alkohol. Denne endringen hos meg er noe venninnen tydeligvis ikke liker. Hun har satt ut rykter i venninnegjengen om at jeg har fått spiseforstyrrelse og at jeg sliter veldig psykisk. Hun vinkler også dette med at jeg har begynt å gå til psykolog som er tegn på at jeg er mer psykisk syk enn noen gang 😓 noe som ikke er tilfellet. Hun pakker det inn som omsorg selv om jeg gjennomskuer henne 😒 jeg var ikke med på forrige jentekveld på grunn av sykdom, og dagen etter fikk jeg flere meldinger fra de andre i gjengen vår. Sto blant annet: "Jeg er her hvis du trenger å prate med noen ❤️" og "Tenker på deg, håper du får det bedre💕". Disse meldingene kom fra andre i gjengen vår, ikke fra hun som er "lederen". Jeg ringte hun som jeg stoler mest på og hun bekreftelset en del av mine mistanker om hva som hva blitt sagt om meg. Samtidig virker det som de andre tror på disse ryktene 😩 sliter veldig med hvordan jeg skal håndtere dette. Skal ta det opp på med psykologen min, men skal ikke dit før neste uke. Anonymkode: 0bb65...e58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #2 Del Skrevet 30. august 2024 Drit i de, hev hodet, si takk for støtten men at det går veldig bra med deg. Jeg har vært der du er, eneste måten å motbevise sånn dritt er å fortsette å gjøre det du gjør, ta tak i deg og ditt liv. En dag går drittkjerringa over streken og sier noe som får alle til å innse hva slags søppelvenninne hun er. Fei det vekk, hev hodet, fortsett med det du gjør! Er mange tråder her om folk som får styr på livet sitt og har venner som ikke unner dem det. Anonymkode: 7b1c6...fa1 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 30. august 2024 #3 Del Skrevet 30. august 2024 Hev hodet. Aldri synk ned på deres nivå. Skriv: «Tusen takk, setter pris på omsorgen. Nå har jeg det bedre en på lenge, endelig har jeg begynt å prioritere meg selv.» Sleng på noen hjerter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #4 Del Skrevet 30. august 2024 Enig med de over. Gi blaffen i hun som styrer. Du vet hvem du er og over tid vil de andre se det også. Anonymkode: 6fb78...12d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #5 Del Skrevet 30. august 2024 Hun er ikke en venninne, det er i allefall sikkert. Kanskje du får det ENDA bedre uten disse folka i livet ditt? Anonymkode: a8d56...a3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #6 Del Skrevet 30. august 2024 Si noe ala så koselig at dere er der for meg ❤️ men det er ikke noe dramatikk i at jeg tar tak i livet mitt for å få det bedre for egen del altså, det er bare en positiv greie for min del, men det kan virke som om noen sliter mer med dette enn meg etter hva jeg skjønner.. Håper det går seg til og nyhetens interesse avtar etterhvert Anonymkode: 48f24...077 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå