jukkapalme Skrevet i går, 19:29 #201 Del Skrevet i går, 19:29 Jukkspalme syns det er trist å ha brukket ankel og ikke få belaste foten før om 6 uker. Hun er drittlei krykkene allerede og har veldig vondt, men smerten er ikke det verste med dette her 😢 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 23 timer siden #202 Del Skrevet 23 timer siden Hoppetaujenta skrev (21 timer siden): Hoppen syns at det er skremmende at @Zenobia skal ha samkvem med familien Laden i dag. Sier Hoppen som stiller i burka. Trippel burka, til og med jukkapalme skrev (2 timer siden): Jukkspalme syns det er trist å ha brukket ankel og ikke få belaste foten før om 6 uker. Hun er drittlei krykkene allerede og har veldig vondt, men smerten er ikke det verste med dette her 😢 Nei men huff da! Jukkapalme er ikke Jukks bare fordi ankelen trenger ekstra omsorg akkurat nå. God bedring med seg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 22 timer siden #203 Del Skrevet 22 timer siden Zenobia skrev (40 minutter siden): Sier Hoppen som stiller i burka. Trippel burka, til og med Nei men huff da! Jukkapalme er ikke Jukks bare fordi ankelen trenger ekstra omsorg akkurat nå. God bedring med seg! Takk ♥️ haha, jukks 😂 Autokorrekt, ass 😂 Lå på sykehuset hele julen, så var en nitrist jul. Lå der i 13 dager fra 16-29.desember og måtte tilbake for operasjon nr tre (!) 3.januar. Kjempekomplisert brudd på tre steder. Kom hjem lørdag ettermiddag. 3 operasjoner og 3 narkoser på 2,5 uker er heavy greier, altså. Jukkapalmekroppen er helt utslitt 😢 Jukkapalme har gnålt over dette i både den triste tråden og den andre uinteressante tråden også. Har ikke gått siden det skjedde søndag 15.desember. Gleder meg til jeg kan gå igjen. Tusen takk ♥️ ja håper jeg blir helt bra, eller i hvert fall tålelig bra. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 7 timer siden #204 Del Skrevet 7 timer siden jukkapalme skrev (15 timer siden): Takk ♥️ haha, jukks 😂 Autokorrekt, ass 😂 Lå på sykehuset hele julen, så var en nitrist jul. Lå der i 13 dager fra 16-29.desember og måtte tilbake for operasjon nr tre (!) 3.januar. Kjempekomplisert brudd på tre steder. Kom hjem lørdag ettermiddag. 3 operasjoner og 3 narkoser på 2,5 uker er heavy greier, altså. Jukkapalmekroppen er helt utslitt 😢 Jukkapalme har gnålt over dette i både den triste tråden og den andre uinteressante tråden også. Har ikke gått siden det skjedde søndag 15.desember. Gleder meg til jeg kan gå igjen. Tusen takk ♥️ ja håper jeg blir helt bra, eller i hvert fall tålelig bra. Jukkapalme BLIR bra igjen! Det er en ordre!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 6 timer siden #205 Del Skrevet 6 timer siden Zenobia skrev (20 minutter siden): Jukkapalme BLIR bra igjen! Det er en ordre!! Ntåååå, søta ♥️ ja, jeg må bli bra igjen. Skulle ønske jeg kunne være ute og base i snøen med hunden. Kan ikke gå ordentlig før om ca 3 måneder, men håper det går fortere enn de tror. Må spise antibiotika også pga infeksjonsfare etter reoperasjon og hater det. Blir så uggen av dem og det at de skal tas en time før eller to timer etter mat gjør det enda verre. Men spiser melkesyretabletter (idoform) og drikker to glass Biola om dagen i håp om å slippe antibiotikamage. Snart ta to nye piller og gleder meg til jeg kan spise litt igjen en time etter. Blir litt mindre uggen da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå