Hoppetaujenta Skrevet 6. november #81 Del Skrevet 6. november Hoppe liker wokemat veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 7. november #82 Del Skrevet 7. november Freyja liker ikke at julen starter tre måneder før tiden, da blir Freyja Grinchen.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 7. november #83 Del Skrevet 7. november Perine kjørte nettopp forbi en eiendom hvor det var festet en diger stjerne med lys på en vegg. Det er den første julepynten Perine har sett i år, bortsett fra butikker, men de regner jeg ikke med. I morgen skal kanskje Perine steke ei lita ribbe på 2,5 kg. Det skjer alltid sånn plutselig, tidlig prøvesmaking uten egentlg å ha noen grunn for det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. november #84 Del Skrevet 7. november Fryden var et vrak i går. Sov ti timer, spydde. Levde på potetgull og tuc-kjeks. I dag var hun frisk og kunne igjen drikke kaffe, spise mat, jobbe og svømme. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. november Forfatter #85 Del Skrevet 7. november Cid synes at det bare er kjekt med tidlig julebrus og julegodt 😃 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. november #86 Del Skrevet 8. november Cid skrev (7 timer siden): Cid synes at det bare er kjekt med tidlig julebrus og julegodt 😃 Fryden litt enig. Hun har kjøpt julebrus og drikker julete og ser Hallmark-julefilmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. november #87 Del Skrevet 8. november Hoppe skal se sånne klissete julefilmer i helga. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 8. november #88 Del Skrevet 8. november Perine så god, gammel grinefilm i går hun. Det var litt jul der også. Side ved side på Netflix. I dag lukter det ribbe på Perines kjøkken... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. november #89 Del Skrevet 8. november I himmel..... *snifffffff* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. november #90 Del Skrevet 17. november Hoppe kjenner duften av @Perines ribbe ennå... Litt nattmatt hadde gjort seg tror jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november Forfatter #91 Del Skrevet 17. november (endret) Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Hoppe kjenner duften av @Perines ribbe ennå... Litt nattmatt hadde gjort seg tror jeg. Cid har mat til Hoppe 🍱 Endret 17. november av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. november #92 Del Skrevet 17. november Neitakk til sånn sterkt. Jeg vil ha ribbe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november Forfatter #93 Del Skrevet 17. november Cid sier at okei da får du dette. 🍝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. november #94 Del Skrevet 17. november Neitakk, jeg er høflig og standhaftig. I tillegg har jeg funnet meg litt hvit julepølse som jeg mumser på. Godt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 18. november #95 Del Skrevet 18. november Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Neitakk, jeg er høflig og standhaftig. I tillegg har jeg funnet meg litt hvit julepølse som jeg mumser på. Godt! gratulerer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 18. november #96 Del Skrevet 18. november Hoppetaujenta skrev (15 timer siden): Hoppe kjenner duften av @Perines ribbe ennå... Litt nattmatt hadde gjort seg tror jeg. Perine sender et stykke med nylaget sylte over til Hoppe, det smaker også litt jul 🎅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 18. november #97 Del Skrevet 18. november I dag er Perine så blid og fornøyd, for hun har vært en tur på gårdsbutikken "sin" og handlet: 5 kg ekstra store Asterix poteter, 60 kr 1 diger hodekål,20 kr 5 kg gulrøtter,80 kr 2 kålrøtter på rundt 2 kg hver, 50 kr 1 brett med 30 store egg, 90 kr Perine spiser masse grønnsaker hver dag, og nå må hun snart bake litt til julekakeboksene sine. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. november #98 Del Skrevet 18. november (endret) Perine skrev (2 timer siden): Perine sender et stykke med nylaget sylte over til Hoppe, det smaker også litt jul 🎅 Hoppe kjenner på en voksende glede og kjenner at lukten og smaken av alt som er godt, det har blitt samlet i denne fine kjøttklumpen. Hun takker @Perine hjerteligst. 🌹 Endret 18. november av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 18. november #99 Del Skrevet 18. november Freyja har lyst på ny bil, en kongeblå Skoda Octavia 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. november #100 Del Skrevet 19. november Jeg kan se at Hoppe støtter det ønsket og slenger inn et slikt nybilønske selv også. Måtte det skje i 2025... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå