Perine Skrevet 19. oktober #41 Del Skrevet 19. oktober Perine klager på loffene sine fordi de sprakk så fælt denne gangen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. oktober #42 Del Skrevet 19. oktober Hoppe nyter synet av artistiske loffer, for de er de aller beste hver gang! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 19. oktober #43 Del Skrevet 19. oktober Perine synes at Hoppe er veldig snill 💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. oktober #44 Del Skrevet 19. oktober Hoppe syns at @Perine er en god baker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 19. oktober #45 Del Skrevet 19. oktober Perine skrev (3 timer siden): Perine klager på loffene sine fordi de sprakk så fælt denne gangen. Nå ble jukkapalme sulten. Jukkapalme syns de så knallgode ut! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 19. oktober #46 Del Skrevet 19. oktober Perine skar opp loffen før den hoppet i frysen. Hun spiste en skalk med smør på til grønnsakssuppa si. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 19. oktober #47 Del Skrevet 19. oktober Perine skrev (3 timer siden): Perine skar opp loffen før den hoppet i frysen. Hun spiste en skalk med smør på til grønnsakssuppa si. CAPS LOCK LIKER SUPPE. FAVORITTEN ER BLOMKÅLSUPPE. DEN SKAL VÆRE TYNN, OG BLOMKÅLEN SKAL BARE SÅ VIDT VÆRE KOKT 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. oktober #48 Del Skrevet 19. oktober Perine skrev (5 timer siden): Perine skar opp loffen før den hoppet i frysen. Hun spiste en skalk med smør på til grønnsakssuppa si. Det der så vidunderlig godt ut og jeg tipper at du har en oppskjærsmaskin? @Perine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 20. oktober #49 Del Skrevet 20. oktober Jukkapalme er pisslei det helvetes pisseregnet! Jukkapalme er nok litt værsyk til tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. oktober #50 Del Skrevet 21. oktober Hoppe tror at nettopp det regnet roer seg utenfor vinduene hennes i denne stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 23. oktober #51 Del Skrevet 23. oktober Perine skrev (På 19.10.2024 den 18.49): Perine skar opp loffen før den hoppet i frysen. Hun spiste en skalk med smør på til grønnsakssuppa si. Oisann 😂. De brøda var hønggamle 😂. 1910? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. oktober #52 Del Skrevet 23. oktober Nå lo Hoppe og sier at hun liker humoren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 23. oktober #53 Del Skrevet 23. oktober Irak skrev (5 minutter siden): Oisann 😂. De brøda var hønggamle 😂. 1910? he he. Jeg er vant til å skrive dato med skråstrek når jeg rabler for hånd. I dag er det 23/10. Håndskriften er jo litt slurvete da... men greit med en slags merking. Perine gjør rare ting av gammel vane. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 23. oktober #54 Del Skrevet 23. oktober Perine skrev (19 minutter siden): he he. Jeg er vant til å skrive dato med skråstrek når jeg rabler for hånd. I dag er det 23/10. Håndskriften er jo litt slurvete da... men greit med en slags merking. Perine gjør rare ting av gammel vane. Jeg bare tøyset med deg 😉😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. oktober #55 Del Skrevet 23. oktober Nå jeg legge meg skal. Natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. oktober Forfatter #56 Del Skrevet 23. oktober Cid lurer på hvorfor dere forlot tredjeperson modus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. oktober #57 Del Skrevet 24. oktober Hoppe kan meddele at hun og alle nå ble utsatt for noe som selveste Cid også ofte gjør; hun har det hyggelig sammen og glemmer seg og snakker som i en vanlig tråd...men det skal det bli en slutt på og herved er tråden gjenopprettet og vi fyker ut og inn som tredjepersoner fra alle himmelretninger. Skjerpings i tråden så strenge-Cid blir fornøyd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. oktober Forfatter #58 Del Skrevet 24. oktober Cid er jo en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. oktober #59 Del Skrevet 24. oktober Hoppen er sikker på at så er ikke tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. oktober Forfatter #60 Del Skrevet 24. oktober Er Cid i trøbbel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå