Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant! (I tredjeperson)


Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hoppe nyter synet av artistiske loffer, for de er de aller beste hver gang! :hoppe: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perine skrev (3 timer siden):

Perine klager på loffene sine fordi de sprakk så fælt denne gangen.

IMG_2784.jpg

Nå ble jukkapalme sulten. Jukkapalme syns de så knallgode ut! 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Perine skrev (3 timer siden):

Perine skar opp loffen før den hoppet i frysen. Hun spiste en skalk med smør på til grønnsakssuppa si.

CAPS LOCK LIKER SUPPE. FAVORITTEN ER BLOMKÅLSUPPE. DEN SKAL VÆRE TYNN, OG BLOMKÅLEN SKAL BARE SÅ VIDT VÆRE KOKT 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perine skrev (5 timer siden):

Perine skar opp loffen før den hoppet i frysen. Hun spiste en skalk med smør på til grønnsakssuppa si.

IMG_2785.jpg

    Det der så vidunderlig godt ut og jeg tipper at du har en oppskjærsmaskin? :spise: @Perine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppe tror at nettopp det regnet roer seg utenfor vinduene hennes i denne stund. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perine skrev (På 19.10.2024 den 18.49):

Perine skar opp loffen før den hoppet i frysen. Hun spiste en skalk med smør på til grønnsakssuppa si.

IMG_2785.jpg

Oisann 😂. De brøda var hønggamle 😂. 1910? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (5 minutter siden):

Oisann 😂. De brøda var hønggamle 😂. 1910? 

:hihi: he he.  Jeg er vant til å skrive dato med skråstrek når jeg rabler for hånd. I dag er det 23/10. Håndskriften er jo litt slurvete da... men greit med en slags merking.  Perine gjør rare ting av gammel vane.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Perine skrev (19 minutter siden):

:hihi: he he.  Jeg er vant til å skrive dato med skråstrek når jeg rabler for hånd. I dag er det 23/10. Håndskriften er jo litt slurvete da... men greit med en slags merking.  Perine gjør rare ting av gammel vane.

Jeg bare tøyset med deg 😉😂

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppe kan meddele at hun og alle nå ble utsatt for noe som selveste Cid også ofte gjør; hun har det hyggelig sammen og glemmer seg og snakker som i en vanlig tråd...men det skal det bli en slutt på :opplyser: og herved er tråden gjenopprettet og vi fyker ut og inn som tredjepersoner fra alle himmelretninger. Skjerpings i tråden så strenge-Cid blir fornøyd. :fy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...