Gå til innhold

22 åring legger seg etter samboer på 50


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun har hatt en vanskelig barndom hvor foreldre var ruset. Hun søker muligens en far i han, prøver underbevisst å bli valgt og elsket av en som er voksen forhold til henne.

Anonymkode: a0b9f...132

Det er godt mulig. Alt er mulig. Men hadde jeg vært han så hadde jeg vært veldig skeptisk på grunn av at han faktisk ikke kjenner henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun har hatt en vanskelig barndom hvor foreldre var ruset. Hun søker muligens en far i han, prøver underbevisst å bli valgt og elsket av en som er voksen forhold til henne.

Anonymkode: a0b9f...132

Jeg tror hun kanskje er ute etter penger 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i en lignende situasjon selv, som 22-åringen.
 

For å si det sånn, det der må du få slutt på. Ikke stol på at han er så naiv som han later som om han er. 

Anonymkode: 7693f...437

  • Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TLR skrev (14 minutter siden):

Jeg tror hun kanskje er ute etter penger 

Kan hende. Men om det er penger, validering, det er uansett problematisk for ts som er sammen med og elsker denne mannen, om han ikke takker nei til henne.

Anonymkode: a0b9f...132

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kan hende. Men om det er penger, validering, det er uansett problematisk for ts som er sammen med og elsker denne mannen, om han ikke takker nei til henne.

Anonymkode: a0b9f...132

Sant. Men hvis han er glad i sin samboer så sier han nei til denne unge jenta. Men det er kun han selv som vet svaret? Det er et lotteri? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å legge mye inn i en uskyldig situasjon, han viste henne omsorg som ett medmenneske gjør. Men hele tråden vinkler dette til å være en syk handling og grooming av en 50 år gammel mann? Tror det sier mer om de som leser situasjonen slik enn selve situasjonen. 

Anonymkode: 55854...193

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Samboer har begynt på kveldsskole og en dame i klassen har blitt veldig opptatt av han.

Samboer er veldig utadvendt, er kjekk å se på og er en person som snakker med alle og blir lett kjent.

Allerede første uken hadde de "bli kjent fest", og da kom han i snakk med denne unge damen, og før kvelden var omme fikk han vite at hun hadde hatt en tøff oppvekst med foreldre som ruset seg, at hun aldri hadde følt at hun hadde hatt en far i livet sitt og at hun hadde blitt misbrukt av tidligere kjærester.

Jeg sa til han at han må passe seg, for denne damen høres ut som hun har "Daddy issues", men da lo han bare.

Sist søndag fylte han 50 år, og da ringte damen og ville han skulle møte henne et sted fordi hun hadde en gave til han.

Han gikk og møtte henne, og kom hjem med kake som hun hadde bakt og så hadde hun skrevet et vakkert dikt og laget kort.

Han ble litt rørt over gaven og særlig kortet, og sa at han aldri før hadde fått en så personlig gave før🙈 Jeg sa at det høres ut som hun har lyst å komme i buksene på han og at hun kunne vært hans datter, og da sa han at jeg var tullete.

Er jeg tullete?

Hun vet at han har samboer.

Anonymkode: bcb86...b9b

Nei du er ikke tullete. Han har henne garantert i tankene og burde hatt mye mer respekt for deg. 

Anonymkode: d3be7...2ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enni skrev (19 timer siden):

Som 50åring er man ikke venner med noen på 22, enkelt og greit. 

Shit, da har jeg et problem! Jeg må faktisk kvitte meg med flere venner. Er det greit at jeg er venner med Kari på 80, og Rikke på 60? Eller er det også ugreit pga alderen min? Eller er det bare eldre eksemplarer av det motsatte kjønn som er problematisk når det kommer til vennskap? Jeg trenger en skikkelig innføring før jeg rydder i vennelista. 

Anonymkode: 07097...3f3

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Shit, da har jeg et problem! Jeg må faktisk kvitte meg med flere venner. Er det greit at jeg er venner med Kari på 80, og Rikke på 60? Eller er det også ugreit pga alderen min? Eller er det bare eldre eksemplarer av det motsatte kjønn som er problematisk når det kommer til vennskap? Jeg trenger en skikkelig innføring før jeg rydder i vennelista. 

Anonymkode: 07097...3f3

Vil du i buksene på dem?

Anonymkode: 87851...0d3

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Shit, da har jeg et problem! Jeg må faktisk kvitte meg med flere venner. Er det greit at jeg er venner med Kari på 80, og Rikke på 60? Eller er det også ugreit pga alderen min? Eller er det bare eldre eksemplarer av det motsatte kjønn som er problematisk når det kommer til vennskap? Jeg trenger en skikkelig innføring før jeg rydder i vennelista. 

Anonymkode: 07097...3f3

Bør fjerne alle først som sist, er ikke venner selv i 80 årene. Serverer de fyrstekake så vet du godt hvor du har de. Tullete men helt i KG stil

Anonymkode: 55854...193

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har vært i en lignende situasjon selv, som 22-åringen.
 

For å si det sånn, det der må du få slutt på. Ikke stol på at han er så naiv som han later som om han er. 

Anonymkode: 7693f...437

Samme her, men han var smart nok til å la meg være forelsket i ham uten at han på noen måte utnyttet meg.

20-åringer kan være dumme som brød. Alt er egentlig opp til mannen og hvor voksen han er.

Men Kjenner også til et par som ble sammen da han var nesten 50 og hun litt over 20.

Han gikk fra kone og barn og har en ny familie nå.

Anonymkode: 023b7...01b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TLR skrev (9 timer siden):

Hvorfor skal en jente på 22 år ha interesse for en mann på 50? Tanken som slo meg var sugar baby? 

Det skjer faktisk. 

Gjerne noe trøblete oppvekst issues i bildet 

Kjører gjerne på med noen unger også

Anonymkode: c6670...16d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det skjer faktisk. 

Gjerne noe trøblete oppvekst issues i bildet 

Kjører gjerne på med noen unger også

Anonymkode: c6670...16d

Hvem av dem den eldste eller yngste? De kan vell begge ha issus med oppvekst. 

Anonymkode: 55854...193

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her igjen.

Har snakket med mannen min igjen i kveld og han sier hun er bare et barn mentalt, og at hun nok har blitt betatt av han fordi hun ikke har hatt en far.

Han sier han er klar over at hun prøver å forføre han, og at han kun oppfører seg som en venn, og at han ikke skal oppmuntre henne

 

Anonymkode: bcb86...b9b

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ts her igjen.

Har snakket med mannen min igjen i kveld og han sier hun er bare et barn mentalt, og at hun nok har blitt betatt av han fordi hun ikke har hatt en far.

Han sier han er klar over at hun prøver å forføre han, og at han kun oppfører seg som en venn, og at han ikke skal oppmuntre henne

 

Anonymkode: bcb86...b9b

Kan'kke du heller gjøre noe nyttig fremfor å syte som en typisk latterlig feminist. 

1. Bestill noe sexy undertøy og annet - skikkelige hotte outfits

2. Fiks opp håret hos frisøren, negler + kråke-tærne dine. Fiks alt det. Er ikke så fuckings vanskelig. Krever INGEN "operasjon" akkurat. 

3. Lag selv en fin middag til mannen. Keep Man's Belly Full & His Ballsack Empty. Når lot du mannen ta en skikkelig deep-throat på deg og svelget alt etterpå? 

4. Mannen din har allerede påpekt at hun har greit å gi han en bedre gave enn du har gjort så langt i livet. Så det betyr at du tar han for gitt. Det er ingen tvil i at du er blant de som har tatt en hypergami reise oppover, men greier ikke å holde på mannen nå som du har sikkert tatt han for gitt i en lengre periode.

Fremover å klikke på meg, så les igjen de tre første punktene og sett i gang. Det nytter ikke med "Jeg har snakket med min mann" blah blah. Mannen er sikkert lei av din tomprat. 

 

Anonymkode: 351e7...be6

  • Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde ikke jeg heller likt og syns var litt rart, men samtidig hadde jeg stolt på at mannen klarte å sette de nødvendige og tydelige grenser 

Anonymkode: fbc6e...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kan'kke du heller gjøre noe nyttig fremfor å syte som en typisk latterlig feminist. 

1. Bestill noe sexy undertøy og annet - skikkelige hotte outfits

2. Fiks opp håret hos frisøren, negler + kråke-tærne dine. Fiks alt det. Er ikke så fuckings vanskelig. Krever INGEN "operasjon" akkurat. 

3. Lag selv en fin middag til mannen. Keep Man's Belly Full & His Ballsack Empty. Når lot du mannen ta en skikkelig deep-throat på deg og svelget alt etterpå? 

4. Mannen din har allerede påpekt at hun har greit å gi han en bedre gave enn du har gjort så langt i livet. Så det betyr at du tar han for gitt. Det er ingen tvil i at du er blant de som har tatt en hypergami reise oppover, men greier ikke å holde på mannen nå som du har sikkert tatt han for gitt i en lengre periode.

Fremover å klikke på meg, så les igjen de tre første punktene og sett i gang. Det nytter ikke med "Jeg har snakket med min mann" blah blah. Mannen er sikkert lei av din tomprat. 

 

Anonymkode: 351e7...be6

Hvis du bare blir fornøyd når kona brekker seg og kveles, og må ta vonde sprøyter for å se yngre ut, så er det greit at du forblir alene. 

Anonymkode: 87851...0d3

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kan'kke du heller gjøre noe nyttig fremfor å syte som en typisk latterlig feminist. 

1. Bestill noe sexy undertøy og annet - skikkelige hotte outfits

2. Fiks opp håret hos frisøren, negler + kråke-tærne dine. Fiks alt det. Er ikke så fuckings vanskelig. Krever INGEN "operasjon" akkurat. 

3. Lag selv en fin middag til mannen. Keep Man's Belly Full & His Ballsack Empty. Når lot du mannen ta en skikkelig deep-throat på deg og svelget alt etterpå? 

4. Mannen din har allerede påpekt at hun har greit å gi han en bedre gave enn du har gjort så langt i livet. Så det betyr at du tar han for gitt. Det er ingen tvil i at du er blant de som har tatt en hypergami reise oppover, men greier ikke å holde på mannen nå som du har sikkert tatt han for gitt i en lengre periode.

Fremover å klikke på meg, så les igjen de tre første punktene og sett i gang. Det nytter ikke med "Jeg har snakket med min mann" blah blah. Mannen er sikkert lei av din tomprat. 

 

Anonymkode: 351e7...be6

Og ellers går det greit med deg ?

Samboer vet hva han har her hjemme og han hiver ikke det over bord bare fordi en jentunge med psykiske problemer pirrer midtlivskrisen hans.

Han har unnskyldt at han plumpet ut med at dette kortet og diktet var noe av det fineste han har fått. Han var full når han mottok gaven og da sier han masse idiotiske ting.

ts

Anonymkode: bcb86...b9b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kan'kke du heller gjøre noe nyttig fremfor å syte som en typisk latterlig feminist. 

1. Bestill noe sexy undertøy og annet - skikkelige hotte outfits

2. Fiks opp håret hos frisøren, negler + kråke-tærne dine. Fiks alt det. Er ikke så fuckings vanskelig. Krever INGEN "operasjon" akkurat. 

3. Lag selv en fin middag til mannen. Keep Man's Belly Full & His Ballsack Empty. Når lot du mannen ta en skikkelig deep-throat på deg og svelget alt etterpå? 

4. Mannen din har allerede påpekt at hun har greit å gi han en bedre gave enn du har gjort så langt i livet. Så det betyr at du tar han for gitt. Det er ingen tvil i at du er blant de som har tatt en hypergami reise oppover, men greier ikke å holde på mannen nå som du har sikkert tatt han for gitt i en lengre periode.

Fremover å klikke på meg, så les igjen de tre første punktene og sett i gang. Det nytter ikke med "Jeg har snakket med min mann" blah blah. Mannen er sikkert lei av din tomprat. 

 

Anonymkode: 351e7...be6

Rull inn puppen. Den eneste sjåvinisten her er deg. Gå til psykolog.

Anonymkode: 5bd10...637

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å knulle eldre menn!!

Anonymkode: 6a452...bdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...