AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #21 Del Skrevet 30. august 2024 Jeg hadde ikke orket det, selv om jeg egentlig sover tungt. Bor i firmannsbolig, og det holder mer enn nok, selv om jeg er superheldig med naboene Voksne og normale folk foreløbig uten barn/voksne barn. Anonymkode: 5d276...ffb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #22 Del Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Blokken jeg har bodd i over 20 år, bygget på slutten av 50-tallet er omtrent helt lydtett. Hører ingen over, under eller på sidene, og hører kun når evt barn synger i fellesgang. Er bilvei utenfor, omtrent ingen lyd kan høres fra kjøretøy. Bygget er betong, med tykke betongvegger og gulv. Kanskje du må finne deg en lignende leilighet. De finnes! Anonymkode: 4e34d...2e0 Du har neppe en lydtett leilighet som bor i blokk fra 50 tallet, men du er velsignet med rolige naboer. Anonymkode: 31408...e7d 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #23 Del Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg bor slik og trives ikke i mitt hjem. Jeg ønsker meg langt bort, ut på landet i enebolig, ingen naboer, men jeg har ikke råd. Anonymkode: 7ead6...334 Samme her. Løping i trapper og slenging i dører til alle døgnets tider. De som bor over meg står opp kl 5. Men, det er ingen festing/høy musikk, og det hjelper veldig. Har også lyst på hus på landet, men vet du, da kan man plutselig få en nabo 200 meter bort som har hundekennel hvor bikkjene står ute og bjeffer hele dagen. Anonymkode: 31408...e7d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 30. august 2024 #24 Del Skrevet 30. august 2024 Bor i en gammel blokk der det er null privatliv. Hater hvert øyeblikk. Har dessverre ikke råd til å flytte enda. På en god dag er det stille mellom kl 01-05. Et mareritt å jobbe turnus. Klager støtt og stadig til styret, men ingenting skjer. Har også måttet ringe politiet ved et par anledninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #25 Del Skrevet 30. august 2024 Jeg kunne nok klart det. Jeg sovner veldig lett igjen, og jeg liker litt lyder rundt meg. For eksmannen min og min nåværende samboer hadde det vært helt umulig å bo sånn, de er altfor lydsensitive og sliter med å sovne igjen. Anonymkode: b9ba0...18f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #26 Del Skrevet 30. august 2024 Sånn passe lytt her jeg bor, heldigvis ganske ok naboer. Men, stort sett alle som bor i oppgangen slenger igjen døra når de kommer/går uansett tid på døgnet. Skjønner ikke at det ikke går an å tenke litt på å være stille..særlig veldig tidlig/sent. Men alle går vel med hodetelefoner og hører ikke selv hvordan de bråker.. Anonymkode: 86f84...f6f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #27 Del Skrevet 30. august 2024 Det går helt fint det så lenge naboer har vett til å ta hensyn, og de som ikke har vett til det blir som regel kastet ut og må flytte. Noen skjønner selv at de må flytte og forsvinner. Andre skjønner etterhvert at de har oppført seg som idioter og bedrer seg. Anonymkode: 8a8b4...df2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå