AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #41 Del Skrevet 30. august 2024 Magwen skrev (8 timer siden): Tenkte mer en som har ett tett bånd til sine foreldre og særlig mamma. Kanskje bodt hjemme og mor har gjort alt for han. Helt uaktuelt. Hvorfor gjør mor alt for en voksen mann? Hvorfor bor han ikke for seg selv? Nei. Anonymkode: 132ab...8a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #42 Del Skrevet 30. august 2024 Magwen skrev (5 timer siden): Er ikke sønn min, har ingen sønner. Har ei datter. Jeg skriver det for min kone har 2 sønner på ca den alderen. De er vant med at hun gjør det meste for de. Sitter mye på pc når de er til oss. De er vel blitt bortskjemt. De er stille, rolig og er vant med at hun varter de opp. Damer har de ikke, og de har aldri vært sammen med noen eller. Nå kan de fornød bære ting på kjøkkenet å sette det i fra seg når de kommer til oss. Har sagt til kona at du har vært for snill og hun er enig. Så grunn til at jeg spurt. Hva tenker dere damer å bli sammen med en slik mann. Nei, jeg kunne aldri blitt sammen med en slik mann, og jeg vil tro de færreste kvinner ville det. Jeg kunne fint blitt sammen med en mann som hadde en slik fortid. Men jeg ville ikke vartet ham opp noe mer enn han vartet opp meg, så han måtte lært seg å ta ansvar for sitt eget liv, ha det ryddig og rent hjemme og stå på egne ben, før det hadde blitt aktuelt med noe forhold. Anonymkode: a7570...e3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 30. august 2024 #43 Del Skrevet 30. august 2024 Magwen skrev (3 timer siden): Les innlegget over. Har ingen sønn Men du skjønner hva jeg mener, uansett hvem sine sønner det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. august 2024 #44 Del Skrevet 30. august 2024 30 er uansett for ungt for meg, men en mamnagutt som aldri har flyttet hjemmefra og ikke er i stand til å føre en normal samtale er uaktuelt uavhengig av alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #45 Del Skrevet 30. august 2024 Antakelig ikke, nei. Det er mest sjarmerende med folk som har gjort en viss jobb med å finne seg selv. Det kan du også få til! Selv liker jeg best introverte og veldig intelligente menn, men som er trygge i seg selv. Anonymkode: 141f7...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 30. august 2024 #46 Del Skrevet 30. august 2024 Magwen skrev (6 timer siden): Er ikke sønn min, har ingen sønner. Har ei datter. Jeg skriver det for min kone har 2 sønner på ca den alderen. De er vant med at hun gjør det meste for de. Sitter mye på pc når de er til oss. De er vel blitt bortskjemt. De er stille, rolig og er vant med at hun varter de opp. Damer har de ikke, og de har aldri vært sammen med noen eller. Nå kan de fornød bære ting på kjøkkenet å sette det i fra seg når de kommer til oss. Har sagt til kona at du har vært for snill og hun er enig. Så grunn til at jeg spurt. Hva tenker dere damer å bli sammen med en slik mann. Hvor er de når de ikke er hos dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #47 Del Skrevet 30. august 2024 Er ikke noe galt i en sjenert mann, men en mammagutt på 30 år er fullstendig uaktuelt. Forventer at de fleste flytter for seg selv tidlig i 20 årene, og lever selvstendig fra da. Å ha et godt forhold til foreldrene er viktig og positivt, men ikke å være avhengig av de. Anonymkode: 8afba...4fb 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #48 Del Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Vel, telefonen har nok kontroll… men den som styrer den? Eller er du sånn som mener, "bilen" kom over i annet kjørefelt… "Våpenet gikk av, av seg selv"… osv…. 🤦♀️🙄 Anonymkode: 9b78f...c3a Det er dette her som er problemet med å lese kvinneforum. De dummeste kvinnene bruker god gramatikk, så det blir vanskligere å sortere de ut fra de smarte kvinnene. Når en mann er en idiot, så pleier det å være lettere å merke med en gang. Anonymkode: 04446...c51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magwen Skrevet 30. august 2024 Forfatter #49 Del Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei, jeg kunne aldri blitt sammen med en slik mann, og jeg vil tro de færreste kvinner ville det. Jeg kunne fint blitt sammen med en mann som hadde en slik fortid. Men jeg ville ikke vartet ham opp noe mer enn han vartet opp meg, så han måtte lært seg å ta ansvar for sitt eget liv, ha det ryddig og rent hjemme og stå på egne ben, før det hadde blitt aktuelt med noe forhold. Anonymkode: a7570...e3e Tviler på han ville klart det. Tror de er så inngrodd at "mor" skal gjøre alt. De ønsker seg egentlig ei som er som mamna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magwen Skrevet 30. august 2024 Forfatter #50 Del Skrevet 30. august 2024 Flintis skrev (3 timer siden): Hvor er de når de ikke er hos dere? Ene bor oss faren sin og andre jobber innen data. De er gode på data, men når de er her osv så spør de mor si om alt. Er det noe så spør de mamma. Sender meldinger om det meste og klarer lite fysisk arbeid. Må også tilføye at x til kona er samme ulla. Han finner seg ikke ny dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #51 Del Skrevet 30. august 2024 Magwen skrev (15 timer siden): Si dere damer har møtt en mann på ca 30 år. En som er utrolig stille. Har ikke erfaring med damer og er mer en mammagutt. Ville dere blitt sammen med han. Ytre er pent, er mer det indre🙄 Ja, men mammagutt? Hva legger du i det? Høres veldig lite attraktivt ut. Sikkert ikke noe jeg hadde funnet tiltrekkende. Anonymkode: dbabd...61c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magwen Skrevet 30. august 2024 Forfatter #52 Del Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, men mammagutt? Hva legger du i det? Høres veldig lite attraktivt ut. Sikkert ikke noe jeg hadde funnet tiltrekkende. Anonymkode: dbabd...61c En som nesten går å holder i mor si hele tiden( litt overdrevet). Er mer en der moren har vasket klær til, laget mat, ryddet, vasket og ordnet opp det meste. For å si det enkelt, gjort det meste for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #53 Del Skrevet 31. august 2024 alle som sier nei fortjener det de får av mindre sjenerte menn. Anonymkode: 04446...c51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #54 Del Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): alle som sier nei fortjener det de får av mindre sjenerte menn. Anonymkode: 04446...c51 Hvorfor? Er det kriminellt å ikke passe sammen med sjenerte mennesker? Liker du absolutt alle personlighetstrekk? Liker du når noen er veldig intens? Andre ting? Anonymkode: b2c56...0e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #55 Del Skrevet 31. august 2024 En sønn med et nært forhold til sin mor kan være positivt hvis han er oppdratt til å bidra med husarbeid og er selvstendig. Hvis han har bodd sammen med sin mor hele tiden og aldri for seg selv, er han dårlig kjærestemateriale, dessverre. Jeg er av den utadvendte sorten, så et forhold med en som aldri vil kunne delta i sosiale sammenhenger er no-go. Nei fra meg, altså. Anonymkode: e2373...0b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #56 Del Skrevet 31. august 2024 Magwen skrev (På 30.8.2024 den 0.10): Tenkte mer en som har ett tett bånd til sine foreldre og særlig mamma. Kanskje bodt hjemme og mor har gjort alt for han. Magwen skrev (På 30.8.2024 den 15.26): En som nesten går å holder i mor si hele tiden( litt overdrevet). Er mer en der moren har vasket klær til, laget mat, ryddet, vasket og ordnet opp det meste. For å si det enkelt, gjort det meste for. Sjenerte menn er ingen problem, jeg vil gjerne ha en som har tette bånd med foreldre også. Men om han oppfører seg som en forbanna bortskjemt drittunge som ikke er tørr bak ørene enda, og trenger manma til å holde seg i hpnda for å klare slå på oppvaskmaskinen? Sorry, da sender jeg han i retur til moren og sier avkommet hennes er defekt og trenger ny oppdragelse. Og nei, det er ikke bare guttevalpen som er ett stort problem da, jeg hadde ikke ønsket en svigermor som oppdrar så uselvstendige barn. Anonymkode: f4a6a...93c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå