Gå til innhold

Når spørre om han dater andre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Matchet med en fyr på Tinder for litt over en måned siden. Har møttes 2 ganger og kysset nå sist date. Jeg føler jeg tar initiativ til å møtes men han sender mye meldinger osv. i det daglige. Skal møte han imorgen hjemme hos meg. Jeg spurte om han ville sove over men han svarte at han sover så dårlig borte? Kjente jeg fikk litt dårlig følelse, men kan være han er sjenert? 

Jeg begynner å bli ganske betatt av han, så jeg vil ikke bli såret. Så også at han har vært på Tinder senest idag. Når er det innafor og spørre om han dater flere? Eller hva han tenker videre? De to andre datene har jeg fått melding rett etter datene der han sier det var hyggelig osv. Noen tips til når jeg bør spørre og evt. hvordan? Jeg vil ikke skremme han, mener ikke at vi skal bli sammen heller. Men vil gjerne vite om han dater flere siden vi har kysset?!? 

Anonymkode: 68f3a...cc9

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg ville spurt. Og kuttet hvis han svarte ja.

Anonymkode: 79ac2...8f9

• Liker 8
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare spør: Date du flere for øyeblikket. 

Det er en vanlig spørsmål når du er på date nr. 3.

Anonymkode: 51fa0...764

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Før første date. 

Multi-dating er for drittsekker. 

Anonymkode: 332c1...30b

• Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Før første date. 

Eller for oss som liker åpne forhold. Som man er ærlig om før første date

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor mye har dere snakket sammen? Vet du i det hele tatt om han ser etter fast forhold, eller om han bare har det gøy med å date rundt uten ønske om å binde seg til en?

Spør uansett om han dater flere. Synes du burde funnet ut av hans innstilling og ønsker allerede på første date.

Anonymkode: 95ddd...a7b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan man spørre om når som helst, altså fra første stund. Om man skal være eksklusive er et annet spørsmål, og det spørs på egne meninger når man spør om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville spurt før sex. Rart å ha sex først for så å spørre etterpå

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hvor mye har dere snakket sammen? Vet du i det hele tatt om han ser etter fast forhold, eller om han bare har det gøy med å date rundt uten ønske om å binde seg til en?

Spør uansett om han dater flere. Synes du burde funnet ut av hans innstilling og ønsker allerede på første date.

Anonymkode: 95ddd...a7b

Har spurt hva han ønsker og vi er ute etter det samme. Snakker mye sammen på meldinger gjennom dagen. Får natta-melding og god-morgen melding osv. jeg har tidligere hatt en eks som ikke var helt til å stole på, så jeg er litt ekstra vàr på sånne ting. 

-TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Før første date. 

Eller for oss som ikke gidder å kaste bort tiden. Jeg kunne ikke date en og en om gangen, hadde brukt flere år da. Og heller ikke møtt samboeren. Men hadde ikke hjemmedates eller sex med flere da

Anonymkode: 67c45...436

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jo før, jo bedre. Jeg lurte på det samme, men siden daten på eget initiativ fortalte at alle datingapper var slettet, fremstilte seg som en redelig fyr, vi hadde møttes mange ganger over en drøy mnd med mye sex, følte jeg spørsmålet var helt malplassert. Jeg burde spurt, jaggu hadde han ikke en til på lur. 

Anonymkode: 5e2fc...5f9

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.8.2024 den 15.12):

Skal møte han imorgen hjemme hos meg. Jeg spurte om han ville sove over men han svarte at han sover så dårlig borte? Kjente jeg fikk litt dårlig følelse, men kan være han er sjenert?

Du kan jo foreslå å overnatte hos han? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det spurte jeg om før første date 😅 

Kun øyne for meg ❤️

Anonymkode: 9e71f...162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt inntrykk er at de fleste dater flere samtidig fordi alle er redd for å binde seg og bli såret.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matchet med en fyr på Tinder for litt over en måned siden. Har møttes 2 ganger og kysset nå sist date. Jeg føler jeg tar initiativ til å møtes men han sender mye meldinger osv. i det daglige. Skal møte han imorgen hjemme hos meg. Jeg spurte om han ville sove over men han svarte at han sover så dårlig borte? Kjente jeg fikk litt dårlig følelse, men kan være han er sjenert? 

Jeg begynner å bli ganske betatt av han, så jeg vil ikke bli såret. Så også at han har vært på Tinder senest idag. Når er det innafor og spørre om han dater flere? Eller hva han tenker videre? De to andre datene har jeg fått melding rett etter datene der han sier det var hyggelig osv. Noen tips til når jeg bør spørre og evt. hvordan? Jeg vil ikke skremme han, mener ikke at vi skal bli sammen heller. Men vil gjerne vite om han dater flere siden vi har kysset?!? 

Hadde ikke kysset en mann jeg ikke ville bli sammen med...

Jeg hadde nok spurt før det, så jeg syns det er helt innafor å spørre. Er mange folk som gjør så mye rart idag, så like greit å være på den sikre siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TS her.

Jeg fikk en dårlig følelse igår, så jeg ga han en mulighet til å avlyse møtet vårt. Sa til han at han måtte si ifra hvis han ville droppe daten vår, men da sa han at han ville møtes. Selve daten gikk greit. Var ikke så mye fysisk kontakt, men jeg ga han et ha-det kyss som jeg tror han egentlig gikk for klemmen. Jeg fikk en melding 30 min etter han dro der det stod «veldig koselig ikveld 🥰». Vet ikke om dette var en melding han følte han «måtte» sende eller om det var legit. Hva bør jeg gjøre videre? Jeg har tatt initiativ til alle møtene våre, så tenker jeg bør holde en lav profil? Eller bør jeg sende en melding og spørre hva han tenker videre og om han evt. dater andre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Vær degselv. Du mister ikke riktig mann av å stille dette spørsmålet når du lurer på det, heller sånn at du blir såret og bruker for mye tid på feil mann om du ikke spørr å han ser andre. 

Anonymkode: db3d1...5c2

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

TS her.

Var ikke så mye fysisk kontakt, men jeg ga han et ha-det kyss som jeg tror han egentlig gikk for klemmen.

Hva mener du her?

Hva var det som gjorde at du fikk en dårlig følelse i går?

Jeg fikk en melding 30 min etter han dro der det stod «veldig koselig ikveld 🥰». Vet ikke om dette var en melding han følte han «måtte» sende eller om det var legit. Hva bør jeg gjøre videre?

Føler du det var koselig, så svarer du: Takk det samme for en koselig date

Ikke svar/skriv mer enn det. Nå kan vel han ta et initiativ til videre 

Jeg har tatt initiativ til alle møtene våre, så tenker jeg bør holde en lav profil? Eller bør jeg sende en melding og spørre hva han tenker videre og om han evt. dater andre? 

Nei, det ville jeg ikke gjort. 

Jeg spør faktisk aldri om det. Jeg tar det som en selvfølge etter at vi har kommet sammen. Hvis han er forelsket og vil noe mer, så er han ikke interessert i andre. Jeg synes slike spørsmål viser kontrollerende og mistenksom oppførsel.

Alle kan svare nei, jeg dater ingen andre. Særlig hvis de er noen luringer. 

Bli heller ordentlig kjent hvis du liker ham. Så kommer sånne ting opp etter hvert hvor dere begge er åpne og avslappet overfor hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du mister ikke riktig mann av å stille dette spørsmålet når du lurer på det, heller sånn at du blir såret og bruker for mye tid på feil mann om du ikke spørr å han ser andre. 

Anonymkode: db3d1...5c2

Hm

Jeg tror faktisk at hun kan miste riktig mann ved å spørre om det allerede nå etter bare en date. Spørsmålet virker litt rart å få allerede så tidlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde spurt etter et par møter, er ikke interessert i å kaste bort tid på en mann som dater andre.

Anonymkode: 205cb...de4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...