AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #21 Del Skrevet 29. august 2024 Fjellmannover190 skrev (4 minutter siden): og jeg er nysgjerrig på hva som påvirker dagens datingmarked! Bekreftelsesbehov, ser det ut som. Hyggelig du. Anonymkode: 5d7f2...13e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 29. august 2024 #22 Del Skrevet 29. august 2024 (endret) 15 minutter siden, AnonymBruker said: Bekreftelsesbehov, ser det ut som. Hyggelig du. Anonymkode: 5d7f2...13e Det virker jo som veldig mange samler på matcher, men ikke vil helt ta steget ut med dating. Tror også en del er redd for å avvise og bli avvist, derfor ghoster vi....🤔 Jeg merker selv at det er fristene og henge på mange matcher og at man lett kan sette pris på disse bekreftelsene. Men det er jo en tom verdi, og har nå begynt å slette matcher jeg mistenker er mest ute etter det. Endret 29. august 2024 av Fjellmannover190 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #23 Del Skrevet 30. august 2024 Fjellmannover190 skrev (15 timer siden): Det virker jo som veldig mange samler på matcher, men ikke vil helt ta steget ut med dating. Tror også en del er redd for å avvise og bli avvist, derfor ghoster vi....🤔 Jeg merker selv at det er fristene og henge på mange matcher og at man lett kan sette pris på disse bekreftelsene. Men det er jo en tom verdi, og har nå begynt å slette matcher jeg mistenker er mest ute etter det. Dating på apper er ikke noe for meg skjønner jeg, jeg ville bare klikket/sveipet eller hva man gjør, jeg faktisk ville bli bedre kjent med, høres ut som jeg hadde blitt mye skuffet. Jeg er kanskje gammeldags, men håper å finne kjemien eller tonen med noen sånn uten videre eller møte noen i det virkelige liv. Håper ikke du ghoster eller blir ghostet, det er så vondt. Anonymkode: 5d7f2...13e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 30. august 2024 #24 Del Skrevet 30. august 2024 Senket kravene en gang før, aldri mer 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 30. august 2024 #25 Del Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (På 29.8.2024 den 14.23): " hei, fin mann, har du en fin dag? Eller , " Hei , lyst å bli kjent" Dette er noe av det kjedeligste du kan skrive i ei melding. Du trenger ikke skrive en ei novelle, men det er greit å gjøre første melding litt mer personlig enn akkurat det. Kommenter noe av profilen hans eller et bilde, bare gjør det personlig. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #26 Del Skrevet 30. august 2024 On 8/29/2024 at 2:23 PM, AnonymBruker said: g er et tur menneske og liker å bevege meg , noe han ikke gjør. Men kan det gå seg til ? At jeg blir så glad i han at jeg ikke blir kvalm av rlykelukten og takler overvekten? Ingen er jo perfekt og det er heller ike det jeg søker. Jeg vil bare ha en å elsker som elsker meg og vi kan ha det bra sammen. Men det med røyk og vekt var et av mine kritererier. Jeg bryr meg ikke om hva en mann tjener/ jobber med . Om han er skallet eller har hår, høy eller lav. Viktigst at han er snill, bryr seg, kan kommunisere og at vi har tillitt og respekt. Men så klart man kan jo ikke bli kvalm av vedkommende heller . Er dette ironi?? Nei. Man kan ikke senke krava. Det vil bare få en til å føle at man tok til takke med trøstepremien. Og ingen har lyst til å være trøstepremien. Problemet er at mange har alt for høye krav og forventninger i utgangspunktet. Å gå fra det til å senke krava blir bare nederlag. Da er man låst. Vil ikke råde folk til å date folk med helt andre interesser, helt annen livsstil, alder og helse.. Noen ulikheter er bare sunt, men man mp passe sammen. Anonymkode: da6fc...ed6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #27 Del Skrevet 2. september 2024 Handler ikke om å "senke kravene". Det handler om å ha realistiske krav til hva man kan få. Anonymkode: 97291...8ff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #28 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Handler ikke om å "senke kravene". Det handler om å ha realistiske krav til hva man kan få. Anonymkode: 97291...8ff Men jeg har sett en god del be noen senke dem under det de kan få. Også er det mistenkelig nok menn som er under kvinnen med kravene i spørsmål. En del er sjalusi. Anonymkode: 79ecb...978 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #29 Del Skrevet 3. september 2024 Kravene mine etter skilsmisse var hva JEG vil ha i en partner. De kan ikke heves eller senkes. Jeg ville ha en kjæreste, bestevenn, elsker og partner. En som så meg for meg, lytter og som jeg kunne prate med ALT om. En jeg kunne le og tulle med og som jeg fant ro med. Han kan ikke være sjalu eller usikker. Og jeg forventet ordnet økonomi, at han er ansvarlig og moden og at han kan være like mye min klippe som jeg er hans. Uaktuelt med en som røyker og ikke ivaretar helsen sin. Han må ikke trene 5 dager i uka og ha sixpack, men han må tenke på en normal sunn helse. Og jeg fant han ved å date og være kritisk. Med han så falt alt på plass allerede på første date. Og nå planlegger vi en fremtid sammen. Jeg MÅ kjenne på en kjemi og dypere følelser. Heller alene enn å ikke ha overnevnte. Jeg var lykkelig alene og klarer meg fint. Men jeg ønsket å finne en livspartner som jeg kan dele alt med og nå som jeg har funnet det vet jeg at jeg er ekstremt heldig. Anonymkode: 1e808...1d6 1 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #30 Del Skrevet 3. september 2024 Du bør ikke bli sammen med den mannen, i alle fall. For hans egen del. Finn noen du faktisk liker, og ikke ser ned på. Anonymkode: 9724b...341 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #31 Del Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Handler ikke om å "senke kravene". Det handler om å ha realistiske krav til hva man kan få. Anonymkode: 97291...8ff Men hvis det eneste man kan få, er en person man aldri kan tenne på eller klare å elske, er det ingen vits i å senke kravene. Hva slags forhold blir det når den ene parten har tatt til takke? Anonymkode: 777c3...cb0 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 4. september 2024 #32 Del Skrevet 4. september 2024 Fjellmannover190 skrev (På 29.8.2024 den 23.00): Det virker jo som veldig mange samler på matcher, men ikke vil helt ta steget ut med dating. Tror også en del er redd for å avvise og bli avvist, derfor ghoster vi....🤔 Jeg merker selv at det er fristene og henge på mange matcher og at man lett kan sette pris på disse bekreftelsene. Men det er jo en tom verdi, og har nå begynt å slette matcher jeg mistenker er mest ute etter det. Sånn jeg opplever med menn det da. Oppmerksomhet på nett, men å møte nei uff og uff.. det er farlig. Jeg tenker at hva er så farlig med å møte ett nytt ansikt? Ja selvsagt stor sjans for at det ikke er noe klaff, men så ? Plutselig kan det være noen der man får insant kjemi med. Jeg har ikke fått møtt noen nye i år fordi de ikke kommer når man har avtalt sted og tid. Men det er jo helt greit. De er jo uansett ikke noe å samle på. Så jeg har begynt å tenkte sånn da at de kommer sikkert ikke lell, men jeg har møtt opp hver gang så det ikke skulle stå på meg, selv om jeg hadde null tro på at det skulle bli noe bra uansett. Men kun for å se ett nytt ansikt og ta det der ifra. Alle er type: å du skulle vært i armkroken min nå. Hva om jeg kommer under dyna di og forstyrrer deg, vi skulle tatt en dusj i lag vi. Men første bud for at noe av det der skal skje er å møte opp når man avtaler å møtes. Regner med de fleste ønsker å bli kjent først før en finner ut om en vil hoppe til køys med de eller ikke. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #33 Del Skrevet 6. september 2024 Jeg har nok de samme kravene som før: -Ikke egne barn. Jeg hadde nok vært stemor fra helvette så det går ikke, hehe. -Ikke narkotika -Ikke kriminell -Ikke syk(std etc) Anonymkode: e5d4c...817 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #34 Del Skrevet 7. september 2024 Har virkelig ingen liste med krav. Alt koker ned til følelser og «kjemi». Ting som hadde vært på en slik liste er åpenbare ting som egentlig ikke trenger å nevnes. Hva folk jobber med osv er helt uinteressant. Anonymkode: c6e65...bfe 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #35 Del Skrevet 7. september 2024 GrønnNellik68 skrev (På 4.9.2024 den 7.01): Sånn jeg opplever med menn det da. Oppmerksomhet på nett, men å møte nei uff og uff.. det er farlig. Jeg tenker at hva er så farlig med å møte ett nytt ansikt? Ja selvsagt stor sjans for at det ikke er noe klaff, men så ? Plutselig kan det være noen der man får insant kjemi med. Jeg har ikke fått møtt noen nye i år fordi de ikke kommer når man har avtalt sted og tid. Men det er jo helt greit. De er jo uansett ikke noe å samle på. Så jeg har begynt å tenkte sånn da at de kommer sikkert ikke lell, men jeg har møtt opp hver gang så det ikke skulle stå på meg, selv om jeg hadde null tro på at det skulle bli noe bra uansett. Men kun for å se ett nytt ansikt og ta det der ifra. Alle er type: å du skulle vært i armkroken min nå. Hva om jeg kommer under dyna di og forstyrrer deg, vi skulle tatt en dusj i lag vi. Men første bud for at noe av det der skal skje er å møte opp når man avtaler å møtes. Regner med de fleste ønsker å bli kjent først før en finner ut om en vil hoppe til køys med de eller ikke. Helt enig med deg, menn er dårlig til å ville møtes. Har ikke opplevd så ofte at de ikke møter opp, men at de er så motvillige mot å avtale et møte. Men det du beskriver at de skriver til deg er jo forsøk på å få deg med på en sexchat. Jeg opplever sånn hele tiden på nett, men avviser dem alltid da jeg har null interesse av å chatte om sex med fremmede menn som vil at jeg skal være en slags "underholdning" de kan runke til på nett. Anonymkode: 174bd...7e3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #36 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har virkelig ingen liste med krav. Alt koker ned til følelser og «kjemi». Ting som hadde vært på en slik liste er åpenbare ting som egentlig ikke trenger å nevnes. Hva folk jobber med osv er helt uinteressant. Anonymkode: c6e65...bfe Hva noen jobber med og er utdannet til er relevant for meg. Jeg trenger noen jeg kan snakke med om alt mulig. Siden jeg har høy universitetsutdanning, tviler jeg på at en renovasjonsarbeider eller trailersjåfør vil bli en god match med meg. Det handler for såvidt ikke om yrke, men om de interessene de som jobber med dette har. Jeg tviler på at en renovasjonarbeider uten fullført videregående skole vil kunne snakke med meg om internasjonal politikk, filosofi, sosiologi og internasjonale spørsmål med meg. Like lite som jeg vil kunne engasjere meg i prat om MC-mekking, fotball, rugby, og ølbrygging. Anonymkode: 751cf...087 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #37 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva noen jobber med og er utdannet til er relevant for meg. Jeg trenger noen jeg kan snakke med om alt mulig. Siden jeg har høy universitetsutdanning, tviler jeg på at en renovasjonsarbeider eller trailersjåfør vil bli en god match med meg. Det handler for såvidt ikke om yrke, men om de interessene de som jobber med dette har. Jeg tviler på at en renovasjonarbeider uten fullført videregående skole vil kunne snakke med meg om internasjonal politikk, filosofi, sosiologi og internasjonale spørsmål med meg. Like lite som jeg vil kunne engasjere meg i prat om MC-mekking, fotball, rugby, og ølbrygging. Anonymkode: 751cf...087 Han har da Internett? Det er ironisk ureflektert av deg å ha en slik holdning. Folk har da mer dybde enn jobben eller hobbyen sin, å det er ingenting som sier du kun kan ha en interesse. Du er bare arrogant. Anonymkode: 79ecb...978 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #38 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hva noen jobber med og er utdannet til er relevant for meg. Jeg trenger noen jeg kan snakke med om alt mulig. Siden jeg har høy universitetsutdanning, tviler jeg på at en renovasjonsarbeider eller trailersjåfør vil bli en god match med meg. Det handler for såvidt ikke om yrke, men om de interessene de som jobber med dette har. Jeg tviler på at en renovasjonarbeider uten fullført videregående skole vil kunne snakke med meg om internasjonal politikk, filosofi, sosiologi og internasjonale spørsmål med meg. Like lite som jeg vil kunne engasjere meg i prat om MC-mekking, fotball, rugby, og ølbrygging. Anonymkode: 751cf...087 Jeg har akkurat fullført min Ph.d. i natur og matvitenskap. Vil tørre å påstå at jeg er høyt utdannet. Hva min partner er utdannet som og/eller jobber med, er uinteressant for min del. Når det gjelder min egen jobb og utdannelse, så bruker jeg allerede (for) mange timer av døgnet på det til at jeg har noe interesse av å snakke om det på fritiden min. Jeg er ærlig talt heller ikke særlig interessert i å høre om partner sin jobb heller. Jeg har et klart skille mellom jobb og fritid. «internasjonal politikk, filosofi, sosiologi og internasjonale spørsmål» Er ikke tema jeg er nevneverdig opptatt av. Når mannen min vil snakke om politikk eller filosofi, så sklir tankene mine raskt over på noe annet. Dette er uansett tema min partner er langt bedre oppdatert på en hva jeg er. Det handler om interesser, ikke utdanning. Jeg giftet meg med en elektriker, ikke en filosof eller sosiolog. Tilfeldigvis giftet jeg meg med en elektriker som har en langt høyere kognitiv kapasitet en meg og ikke minst er han noen knepp høyere en meg på intelligenskvotient. Heldigvis deler vi de samme interesser som vi bruker tid på sammen og diskuterer og disse interessefeltene har ingen ting med utdannelse eller yrke å gjøre. Kan kanskje si jeg har gått i min mors fotspor på akkurat dette. Hun er lege, godt gift med min far som er bonde. Anonymkode: c6e65...bfe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 7. september 2024 #39 Del Skrevet 7. september 2024 Senk ikke kravene. Enten liker du en person eller ikke. Det skal være det like ekstra eller ingenting. Bedre å være singel enn å være med kun for å være sammen med noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #40 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (På 29.8.2024 den 14.23): Hvor langt er du viliig å gå for å senke dine krav? Anonymkode: a3373...c64 Ikke en tomme. Kravene mine er der av en grunn. Uten de, har jeg det bedre uten. Så enkelt. Anonymkode: 15d82...bfb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå