Singel2018 Skrevet 8. september 2024 #41 Del Skrevet 8. september 2024 Jeg senker ikke kravene, har prøvd å date noen som var utenfor kravene, men fant raskt ut at det var en grunn til at jeg satt dem. Prøvde bla å date ei som røykte og snuste. Gedigen tabbe, aldri mer, det er i hverfall et krav jeg ikke firer på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #42 Del Skrevet 8. september 2024 Jeg syns det høres veldig rart ut at du som pen dame i 40-årene ikke får så mange matcher. Jeg er ikke spesielt pen og har barn, men får likevel haugevis av likes. Jeg har ikke behov for å ha en kjæreste bare for å ha en kjæreste, og tar ikke til takke med noe mindre enn en fyr jeg virkelig liker, som liker akkurat meg, og som jeg har noe til felles med både i livssituasjon, personlighet og interesser. Jeg kan ta til takke med, kall det gjerne akseptere, enkelte egenskaper jeg ikke er 100 % fornøyd med, så klart, men det må jo være mental og fysisk tiltrekning i bunn! Tips: * Kjøp Tinder Gold, så ser du hvem som har liket deg og kan velge der hvem du vil matche med. I tillegg til å sveipe, altså. * Ha gode bilder der du ser pen og snill ut * Skriv en ordentlig bio der du skriver både hva du liker å gjøre, hvem du er som person og hva du ser etter. De fleste sveiper kun på bildene, men de ordentlig seriøse leter etter en bio som treffer dem. Anonymkode: f1e98...557 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #43 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg syns det høres veldig rart ut at du som pen dame i 40-årene ikke får så mange matcher. Jeg er ikke spesielt pen og har barn, men får likevel haugevis av likes. Jeg har ikke behov for å ha en kjæreste bare for å ha en kjæreste, og tar ikke til takke med noe mindre enn en fyr jeg virkelig liker, som liker akkurat meg, og som jeg har noe til felles med både i livssituasjon, personlighet og interesser. Jeg kan ta til takke med, kall det gjerne akseptere, enkelte egenskaper jeg ikke er 100 % fornøyd med, så klart, men det må jo være mental og fysisk tiltrekning i bunn! Tips: * Kjøp Tinder Gold, så ser du hvem som har liket deg og kan velge der hvem du vil matche med. I tillegg til å sveipe, altså. * Ha gode bilder der du ser pen og snill ut * Skriv en ordentlig bio der du skriver både hva du liker å gjøre, hvem du er som person og hva du ser etter. De fleste sveiper kun på bildene, men de ordentlig seriøse leter etter en bio som treffer dem. Anonymkode: f1e98...557 Noen er så pene at folk antar de ikke vil være interiserte. Anonymkode: 79ecb...978 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #44 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (På 29.8.2024 den 14.23): Hvor langt er du viliig å gå for å senke dine krav? Anonymkode: a3373...c64 Jeg senka kravene men det gikk ikke så mye bedre (dvs fant en super men emosjonellt utilgjengelig mann) så jeg har gått opp igjen å kjører nå samme linje som før. Får pult om ikke annet 🥵 Anonymkode: 3fb16...848 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå