AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #61 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (På 4.9.2024 den 14.16): Takk for et langt svar med fine perspektiver. Og nettopp her skriver du det. Helt korrekt. Kanskje det ikke hadde noe med meg å gjøre en gang, og det hadde kostet så lite å skrevet noe høflig tilbake, og avsluttet dialogen, uten å la meg sveve med en vond ettersmak. Brent barn skyr ilden. Og selvsagt går dette utover den neste jeg evt. skulle interessere meg for å ha en dialog med. Ufruktbart, ubehagelig og ekkelt. Jeg ville aldri gjort dette overfor en kvinne, men det er åpenbart helt ok for norske kvinner å agere slik overfor menn? Det er egentlig kjernen i problemstillingen jeg tok opp. Anonymkode: cad80...521 Ekspander Du nevnte utenlandske kvinner i tilegg til å nevne norske kvinner, som at de er snillere. Å da lurer jeg, hvorfor tror/trodde du dette var, ikke bare en kvinne oppførsel, men en NORSK kvinne oppførsel? Vi er jo ikke alene om å ha sosiale medier? I befolkning er vi millioner mindre enn New Jersey alene. Hvorfor skulle det være et NORSK KVINNE fenomen? 😅 Anonymkode: bf3ca...642 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #62 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (På 4.9.2024 den 14.37): Hvorfor skulle det være et NORSK KVINNE fenomen? 😅 Anonymkode: bf3ca...642 Ekspander Skrev et langt svar på det, og fant ut at jeg ikke vil poste det. Av to grunner: - Det generaliserer og er potensielt sårende - Det kan identifiseres, og potensielt forsure relasjoner jeg ønsker å beholde (riktignok på et platonisk nivå) Vil heller avslutte med å si: Håper og ønsker at både kvinner og menn i Norge, prioriterer å forstå og sette pris på de unike følelsene og behovene menn og kvinner har, og også våre forskjeller på godt og vondt (det krever ofte å se litt utover sin egen sfære). En kan ikke være et voksent menneske, uten å ha gjort slike grundige betraktninger om det andre kjønnet. Deretter, både i sosiale medier og i virkeligheten, vi må behandle nære og fremmede med grunnleggende respekt og verdighet, og ikke gjemme seg bak teknologien, for den oppførselen smitter snart over 'in the flesh' og biter deg i baken når du minst venter det. Beklager at patetisk avslutning, men ønsker å legge denne polemikken fra meg nå, og fokusere på noe hyggelig. Anonymkode: cad80...521 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #63 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (På 4.9.2024 den 15.13): Skrev et langt svar på det, og fant ut at jeg ikke vil poste det. Av to grunner: - Det generaliserer og er potensielt sårende - Det kan identifiseres, og potensielt forsure relasjoner jeg ønsker å beholde (riktignok på et platonisk nivå) Vil heller avslutte med å si: Håper og ønsker at både kvinner og menn i Norge, prioriterer å forstå og sette pris på de unike følelsene og behovene menn og kvinner har, og også våre forskjeller på godt og vondt (det krever ofte å se litt utover sin egen sfære). En kan ikke være et voksent menneske, uten å ha gjort slike grundige betraktninger om det andre kjønnet. Deretter, både i sosiale medier og i virkeligheten, vi må behandle nære og fremmede med grunnleggende respekt og verdighet, og ikke gjemme seg bak teknologien, for den oppførselen smitter snart over 'in the flesh' og biter deg i baken når du minst venter det. Beklager at patetisk avslutning, men ønsker å legge denne polemikken fra meg nå, og fokusere på noe hyggelig. Anonymkode: cad80...521 Ekspander Men verden er jo så stor. Er du aldri ute å sjekker ut hva de der ute opplever? Er du kun på norske medier? Sånn serriøst, dette utifra fakta, er ikke et utelukkende norsk fenomen. Det tar deg 2 min å finne det ut, om du ønsker. Anonymkode: bf3ca...642 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 4. september 2024 #64 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (På 4.9.2024 den 14.10): Velkommen til å finne en annen begrepsmodell. Og det kan jo tenkes at jeg inkorporerte disse ordene for å sette det litt på spissen? Jovisst har jeg det, har mange gode kvinner i mitt liv, og selvsagt diskuterer jeg slike ting med dem. Det er en generell nådeløshet jeg referer til, som er ufruktbar (bokstavelig talt). Anonymkode: cad80...521 Ekspander Du HAR en begrepsmodell - det heter "ghosting". Så kan en jo mene hva en vil om det, men å kalle det å bli ghostet for "de-platforming" eller "kansellering" er bare merkelig woke-warrior-retorikk. Analogt til "venstresiden er uenig med meg, derfor er jeg kansellert". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #65 Del Skrevet 4. september 2024 knooters skrev (På 4.9.2024 den 20.24): Du HAR en begrepsmodell - det heter "ghosting". Så kan en jo mene hva en vil om det, men å kalle det å bli ghostet for "de-platforming" eller "kansellering" er bare merkelig woke-warrior-retorikk. Analogt til "venstresiden er uenig med meg, derfor er jeg kansellert". Ekspander Kanskje du sier det i venstresiden er uenig med meg, men hva er det med det at alle som ikke er på venstresiden, misstenkelig ofte ikke er imot listen under?? 😅 Trodde woke warrior var venstre. Er ikke kansellering det når noen mister sine følgere eller offentlige jobb/makt/status, fordi de annkjennes som veldig skadelige? Som James Franco ble litt kansellert når det kom frem at han har sexuelt trakkasert kvinner foreksempel. Eller Chris Brown når han begikk vold mot Rihanna. Eller Ellen når det var noe om at folk ble behandlet dårlig på sett. Eller når han Logan Pauls dro i den skogen å filmet du vet hva. Nå har de som regel fortsatt en karriere, men de blir ikke lenger tilbedt i like stor grad nei. Anonymkode: bf3ca...642 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 5. september 2024 #66 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (På 4.9.2024 den 20.39): Kanskje du sier det i venstresiden er uenig med meg, men hva er det med det at alle som ikke er på venstresiden, misstenkelig ofte ikke er imot listen under?? 😅 Trodde woke warrior var venstre. Er ikke kansellering det når noen mister sine følgere eller offentlige jobb/makt/status, fordi de annkjennes som veldig skadelige? Som James Franco ble litt kansellert når det kom frem at han har sexuelt trakkasert kvinner foreksempel. Eller Chris Brown når han begikk vold mot Rihanna. Eller Ellen når det var noe om at folk ble behandlet dårlig på sett. Eller når han Logan Pauls dro i den skogen å filmet du vet hva. Nå har de som regel fortsatt en karriere, men de blir ikke lenger tilbedt i like stor grad nei. Anonymkode: bf3ca...642 Ekspander Jeg aner ikke hvilken retning du stemmer, det bare slo meg at denne trangen til å påstå seg utsatt for slike ting, overlapper med sånt du ser når Danby Choi og andre i "den retningen" driver med når du ser deres alvorlige mine på forsiden av en avis e.l. og skal ta på seg offerrollen. "Jeg tør ikke si hva jeg mener, fordi jeg er redd for å bli kansellert". Cry me a river. I hovedsak "kansellerer" folk seg selv gjennom å si eller å gjøre teite ting som gjør at folk flest syns de er en dust. Ta f.eks. Borg Høiby. Det er ikke noe mer synd på noen som mistet 1 million følgere og fikk halvert følgerskaren (og inntekten) sin og fortsatt står igjen med mange følgere, enn det er synd på noen som ligger stabilt på denne millionen. Problemet er at folk legger til grunn at det er noe feil med måten folk har reagert på når de bruker begrepet. At man liksom har gjort noen urett ved å slutte å følge dem på instagram, eller invitere dem i TV-shows (f.eks. Svein Østvik, selv om han nå er tilbake). (og som et apropos: alt dette handler jo om personer som er mye i mediene, ikke på mikroskala når noen sier noe teit på Tinder og mister EN match) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 5. september 2024 #67 Del Skrevet 5. september 2024 (endret) Det er ikke mennene det er noe galt med. Eller kvinner. Det er datingkulturen det er noe galt med. Samspillet mellom oss. Kulturen er lavterskel app-selektering basert på trynefaktor med et hav av alternativer rundt seg der man møter hverandre med høye krav, høye skuldre, mye tvil og lite folkeskikk. Det er utrolig mange som ikke lykkes på Tinder - både menn og kvinner. På tross for at de er aktive sweipere år etter år. Kanskje de får noen matcher, en date her og et ligg der, men kjærligheten uteblir. Og det er det en grunn til, uten at det er noe galt med de som mennesker. Aldri før har det vært så mye ufrivillig enslighet som nå, og det i en tid vi aldri før har vært så koblet sammen som nå. Men det er sistnevnte som er problemet. Man lever i en overbevisende tro om at det alltids finnes noe bedre, man kan ikke gå glipp av mulighetene, hvor enhver tvil er forduftet fordi man ikke skal "ta til takke med noen" og hvor den beste ikke lenger er god nok. Den nest beste, som egentlig ville gitt to stk et fantastisk kjærlighetsliv sammen, sweipes rett forbi i farta. Gjerne der den ene griner litt på nesen fordi vedkommendes profil ikke så fresh nok ut, eller så banalt som at vedkommende hadde en kvise på nesen akkurat da. Folk blir oversett, avvist, ghostet og/eller kansellert for absolutt ingenting. Fordi vi ikke klarer å se og bry oss om hverandre. En mann og en kvinne som i teorien er perfekt match klarer derfor ikke finne hverandre. Og når de endelig gjør det, så klarer de ikke å få riktig kjemi mellom seg fordi alle egentlig bare er små fisker i havet og lever opp til usannsynlige forventninger. Oppi dette skapes individuelt dårlig selvtillit, depresjon, angst, redsel, isolasjonssyndromer, komplekser, bitterhet, hat osv. Datingkulturen har så UENDELIG med støy rundt seg. Arenaen er forpestet og polarisert. Hvor folks grader av maskulinitet og femininitet spiller bare små bi-faktorer oppi dette. Noen lykkes selvfølgelig med å finne kjærligheten også. Men det er et svært lite undertall av alle som er der. Og de lykkes gjerne på tross for kulturen. Endret 5. september 2024 av Bombasi 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 5. september 2024 #68 Del Skrevet 5. september 2024 Men folk sitter jo ikke der og tenker "kanskje er det noen bedre der ute, denne personen kunne jeg muligens tatt til takke med om det sto om livet - men jeg vil ha noe bedre". Det er bare en lettvint førsteordenslogikk hvor man knapt har skrapt i overflaten på hvordan mennesker faktisk leter etter en partner. Hvis du i det hele tatt tenker tanken om at "det finnes noen bedre", så er ikke personen rett for deg. Hele prinsippet bak kjærlighet er jo nettopp den følelsen av at man er som skapt for hverandre, og da er det ikke sånn at man "har tatt til takke med noen". Du har fått den du oppfatter som den beste. Ikke den beste du kunne få, men den personen som i det store og hele er den du ville hatt om du kunne velge hvem som helst. Problemet med datingapper er todelt: man har ikke plass og muligheter nok til å vise frem hvem man faktisk er, og få frem den informasjonen andre ville fått om de vanket rundt en i et miljø over tid, og at mange lager en profil etter prinsippet om at det er viktigere å ikke støte noen fra seg enn å fange interesse. Så blir det generiske bilder. Viktigere å vise frem fisken man fanget enn å vise frem at man står på talerstolen til et politisk partis årsmøte (fordi man risikerer å miste en like fordi det var feil parti). Viktigere å vise at man har reist en plass og kan ta fine bilder av vinglass enn å vise frem at man kan plassere alle russiske oblaster på et kart (fordi man da fremstår som kunnskapstørst og potensielt dytter bort dem som ikke er så gira på det intellektuelle). For eksempel. Jeg har også vært på Tinder, og det er ikke vanskelig å kjenne igjen profilene som "har noe ved seg", men du må bla gjennom så skrekkelig mye generisk for å faktisk finne dem. Det handler ikke om "å finne noe bedre", men om å finne noe du faktisk ville ønsket å sjekke opp ute i det virkelige liv basert på den informasjonen du har foran deg. Og, skal du bruke en app effektivt, må du nesten sveipe vekk dem som ikke aktivt trigger noe i deg. Litt på samme måte som at om du går på byen, så er det ikke godt nok å være en grå mus - fordi det alltid er noen der som kler seg, ter seg etc på en måte som aktivt vekker en interesse. Og, hvis det ikke er det, går du heller hjem enn å engasjere deg i noe som med svært stor sannsynlighet ikke er "drømmedama" (eller drømmemannen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #69 Del Skrevet 6. september 2024 knooters skrev (På 5.9.2024 den 23.33): Hvis du i det hele tatt tenker tanken om at "det finnes noen bedre", så er ikke personen rett for deg. Hele prinsippet bak kjærlighet er jo nettopp den følelsen av at man er som skapt for hverandre, og da er det ikke sånn at man "har tatt til takke med noen". Du har fått den du oppfatter som den beste. Ikke den beste du kunne få, men den personen som i det store og hele er den du ville hatt om du kunne velge hvem som helst. Ekspander ...åh... kom deg ned på jorden igjen. Herregud. Anonymkode: cad80...521 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #70 Del Skrevet 6. september 2024 knooters skrev (På 5.9.2024 den 23.33): Men folk sitter jo ikke der og tenker "kanskje er det noen bedre der ute, denne personen kunne jeg muligens tatt til takke med om det sto om livet - men jeg vil ha noe bedre". Det er bare en lettvint førsteordenslogikk hvor man knapt har skrapt i overflaten på hvordan mennesker faktisk leter etter en partner. Hvis du i det hele tatt tenker tanken om at "det finnes noen bedre", så er ikke personen rett for deg. Hele prinsippet bak kjærlighet er jo nettopp den følelsen av at man er som skapt for hverandre, og da er det ikke sånn at man "har tatt til takke med noen". Du har fått den du oppfatter som den beste. Ikke den beste du kunne få, men den personen som i det store og hele er den du ville hatt om du kunne velge hvem som helst. Problemet med datingapper er todelt: man har ikke plass og muligheter nok til å vise frem hvem man faktisk er, og få frem den informasjonen andre ville fått om de vanket rundt en i et miljø over tid, og at mange lager en profil etter prinsippet om at det er viktigere å ikke støte noen fra seg enn å fange interesse. Så blir det generiske bilder. Viktigere å vise frem fisken man fanget enn å vise frem at man står på talerstolen til et politisk partis årsmøte (fordi man risikerer å miste en like fordi det var feil parti). Viktigere å vise at man har reist en plass og kan ta fine bilder av vinglass enn å vise frem at man kan plassere alle russiske oblaster på et kart (fordi man da fremstår som kunnskapstørst og potensielt dytter bort dem som ikke er så gira på det intellektuelle). For eksempel. Jeg har også vært på Tinder, og det er ikke vanskelig å kjenne igjen profilene som "har noe ved seg", men du må bla gjennom så skrekkelig mye generisk for å faktisk finne dem. Det handler ikke om "å finne noe bedre", men om å finne noe du faktisk ville ønsket å sjekke opp ute i det virkelige liv basert på den informasjonen du har foran deg. Og, skal du bruke en app effektivt, må du nesten sveipe vekk dem som ikke aktivt trigger noe i deg. Litt på samme måte som at om du går på byen, så er det ikke godt nok å være en grå mus - fordi det alltid er noen der som kler seg, ter seg etc på en måte som aktivt vekker en interesse. Og, hvis det ikke er det, går du heller hjem enn å engasjere deg i noe som med svært stor sannsynlighet ikke er "drømmedama" (eller drømmemannen). Ekspander Men det er jo alltids noen der ute som på områder kan møte deg bedre, fordi det er urealistisk å forvente at en du blir glad skal dekke absolutt alt. Å vi kan jo også tilegne oss nye ønsket gjennom livet. Mener ikke å ta til takke med noen du ikke liker, men at kjærlighet er uperfekt, fordi mennesker er uperfekt. Burde ha en god del til felles da, ig at forholdet fungerer godt. Anonymkode: bf3ca...642 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #71 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (På 6.9.2024 den 20.43): Men det er jo alltids noen der ute som på områder kan møte deg bedre, fordi det er urealistisk å forvente at en du blir glad skal dekke absolutt alt. Å vi kan jo også tilegne oss nye ønsket gjennom livet. Mener ikke å ta til takke med noen du ikke liker, men at kjærlighet er uperfekt, fordi mennesker er uperfekt. Burde ha en god del til felles da, ig at forholdet fungerer godt. Anonymkode: bf3ca...642 Ekspander Jeg er en drømmer, jeg vil alltid finne på nye ting som kunne vært bra, men samtidig vil jeg jo finne noen å trives med. Anonymkode: bf3ca...642 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 6. september 2024 #72 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (På 29.8.2024 den 9.49): Det snakkes jo om at så mange menn sliter på datingmarkedet. Jeg kjenner en (faktisk flere) mann som er kjekk, billedskjønn, ingenting galt med utseende. Han er høy, har en rekke positive trekk ved utseende. Dette gjelder samtlige menn jeg kjenner, men de får seg ikke kjæreste og sliter på datingmarkedet. Et par av de er jeg litt nær venn med på grunn av felles hobby. De sveiper og sveiper, null resultat. Nå tror jeg ikke at det handler om at kvinner er kresne, tvert imot, det er vel åpenlyst at personlighet betyr mer enn man tror. Det som også slår meg er at disse mennene ikke er særlig maskuline. De er gjerne litt usikre på seg selv, tør ikke ta styring, tør ikke ta ansvar, tør ikke sette foten ned. Det er det JEG som gjør (igjen, felles hobby). Jeg tar ansvar, jeg leder. De vil også ha en feminin, tradisjonell dame. Jeg fatter det ikke, hvordan skal de tiltrekke seg henne når de selv er feminine? Har ikke sagt noe om dette selvsagt, jeg har ikke tenkt å rote med sårbar maskulinitet. Det sies jo at kvinner har blitt mer maskuline og helt ærlig skjønner jeg hvorfor! Det er jo ganske få maskuline menn rundt oss. Jeg har vokst opp med brødre og en far som er det man kan kalle maskulin, og for meg er pappa en trygg havn. Jeg vet han alltid er der og han fikser og passer på om jeg trenger det. Samme med ene broren min, litt annerledes med han andre som er yngre, men han har noen av disse kvalitetene han også. Hadde jeg latt min "feminine side" ta overhånd og styre, så hadde jeg ikke kommet noen vei her i livet, da jeg ikke har en maskulin motpart å samarbeide med. Jeg vet ikke, det er lett å skylde på likestilling, men det tviler jeg på det handler om.. Plenty av kvinner i dag som fortsatt er feminine i væremåte, personlighet, utseende osv. Men når de må leve rundt feminine menn så er det jo lett å bli maskulin. En eks av meg ser ikke ut i måneskinn (jeg syntes han var HOT), men han har aldri slitt med å få seg damer. Han har maskuline kvaliteter og er en bra fyr. Han er relativt overvektig, har ikke hår, skeive tenner og er ikke særlig høy, men han har aldri hatt problemer med verken sex eller damer. Kjør debatt! Jeg vil også skyte inn at det er jo tydelig at utseende faktisk ikke betyr alt... Jeg tror menn undervurderer hvor mye faktisk maskulinitet betyr. Det får frem det feminine og gode i oss kvinner. Anonymkode: ab312...874 Ekspander Du kjenner jo disse flotte mennene og kjenner deres sterke og svake sider. De er kjekke, høye og får ikke match. Er jo litt merkelig. På Tinder kjenner jo ikke kvinnene disse mennene. En ting å ikke få det til etter match, men at de ikke får match er jo rart. Kan det være hva de skriver om seg selv? Bilder? Eller hva? Hvis du ikke kjente disse mennene, hvilke du sveipet eller matchet med de? Naturen er rar, klart mye har med selvtillit og hvordan utstråling de har, smilet, øyne, blikk osv. Selv de som ikke ser ut i måneskinn kan dra damer som bare f… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #73 Del Skrevet 6. september 2024 Coachshinny skrev (På 6.9.2024 den 20.54): Du kjenner jo disse flotte mennene og kjenner deres sterke og svake sider. De er kjekke, høye og får ikke match. Er jo litt merkelig. På Tinder kjenner jo ikke kvinnene disse mennene. En ting å ikke få det til etter match, men at de ikke får match er jo rart. Kan det være hva de skriver om seg selv? Bilder? Eller hva? Hvis du ikke kjente disse mennene, hvilke du sveipet eller matchet med de? Naturen er rar, klart mye har med selvtillit og hvordan utstråling de har, smilet, øyne, blikk osv. Selv de som ikke ser ut i måneskinn kan dra damer som bare f… Ekspander Det må være noe sånnt. Vi får jo inntrykk av bilder. Søk opp tinder reddit(Jeg vet, bruker ikke tinder så jeg søkte det for å se profiler å få inntrykk av hva det gikk ut på for gøy😅) Der spørr en del menn hva de vør endre med profilene sine. Ofte er det sånn som, smiler ikke på bilder, bytt bilde 1 med bilde 3 som er et nedre inntrykk, for mange selfier, du gir et upersonlig inntrykk når du aldri ser i kamera, dropp eksempel x i bio osv. Ikke at alle har gode råd! Men noen råd er det kanskje av å se hva andre får. Anonymkode: bf3ca...642 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 6. september 2024 #74 Del Skrevet 6. september 2024 Meowmere skrev (På 29.8.2024 den 15.37): Jeg tror man kommer veldig langt på datingmarkedet hvis man ikke er kjedelig. Ekspander Hvordan ser enn det, på et bilde enn vurderer i sekunder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #75 Del Skrevet 6. september 2024 Det finnes et felt for tittel på Tinder, og hvis jeg skriver min egentlige jobbtittel der, får jeg lang færre høyresveip enn om jeg skriver at jeg "bare" er lærer. Menn blir skremt av sterke kvinner og kvinner med høy utdanning. Til og med menn jeg øsnker å komme i kontakt med, som selv har høyere utdanning. Anonymkode: 5a6a6...475 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #76 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (På 6.9.2024 den 21.10): Det finnes et felt for tittel på Tinder, og hvis jeg skriver min egentlige jobbtittel der, får jeg lang færre høyresveip enn om jeg skriver at jeg "bare" er lærer. Menn blir skremt av sterke kvinner og kvinner med høy utdanning. Til og med menn jeg øsnker å komme i kontakt med, som selv har høyere utdanning. Anonymkode: 5a6a6...475 Ekspander Synd det er sånn. Anonymkode: bf3ca...642 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 6. september 2024 #77 Del Skrevet 6. september 2024 Coachshinny skrev (På 6.9.2024 den 21.06): Hvordan ser enn det, på et bilde enn vurderer i sekunder? Ekspander Leser profiltekst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 6. september 2024 #78 Del Skrevet 6. september 2024 (endret) Fjellmannover190 skrev (På 29.8.2024 den 11.04): Har endret profilen min mye gjennom min erfaring på tinder, og det som fungerer best er å vise selvtillit, litt cockyness, litt humor og være selvbevisst. Opplever også at damer har sagt at de er redd for å sveipe på meg, da de ikke tror de er bra nok eller redd for at jeg ikke sveiper tilbake. Ekspander «Litt cockyness» …?😉 Spesielt med de som skriver selv at de «har glimt i øyet», er selvsikre og morsomme…😅 Det må vel helst andre bedømme?😂 Eller godt bemidlet…skryter de av pengeboka…?🫣 Lite sjarmerende. Endret 6. september 2024 av Thomasine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 6. september 2024 #79 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (På 6.9.2024 den 19.41): ...åh... kom deg ned på jorden igjen. Herregud. Anonymkode: cad80...521 Ekspander Kom med et argument i stedet. Det jeg skrev er jo bare analogt til det å f.eks. genuint ønske å bytte bort barna sine med noen som er mindre rampete, flinkere på skolen eller noe annet sånt. Men, det gjør man jo aldri - man liker barna sine for dem de er, og med sine shortcomings er de perfekte i foreldrenes øyne. Akkurat som foreldrene ofte er perfekte i hverandres øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 6. september 2024 #80 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (På 6.9.2024 den 21.10): Det finnes et felt for tittel på Tinder, og hvis jeg skriver min egentlige jobbtittel der, får jeg lang færre høyresveip enn om jeg skriver at jeg "bare" er lærer. Menn blir skremt av sterke kvinner og kvinner med høy utdanning. Til og med menn jeg øsnker å komme i kontakt med, som selv har høyere utdanning. Anonymkode: 5a6a6...475 Ekspander Kvalitet > kvantitet. Tinder er ikke der for å samle likes, uansett. Ut fra det du skriver, har du et greit antall som sveiper på deg også med riktig tittel, og det er jo mye mer sannsynlig at en potensiell partner er blant dem enn pinglete menn som blir skremt av tittelen "lektor", eller hva det er du har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå