Gå til innhold

Hva er must haves for deg i bilen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vil ha minst mulig da jeg hater rotete biler. Men skjult i et rom som kan lukkes helt, ligger:

- Hammer til å knuse ruta og kutte setebelte

- Gjenbruksnett fra KIwi

- Antibac

- Isskrape

- Noen vonde pastiller som får meg til å våkne kun fordi de er så vonde....hvis jeg skulle være litt sliten.

Anonymkode: 74803...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstehjelpsskrin,brannslukningsapparat,,2 pledd,pute,tørkerull,poser,vannflasker,kjeks,sjokolade. 

Anonymkode: 3641b...e44

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Førstehjelpsskrin,brannslukningsapparat,,2 pledd,pute,tørkerull,poser,vannflasker,kjeks,sjokolade. 

Anonymkode: 3641b...e44

Du bor i nord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggis

Våtservietter

Antibac

Engangsgafler. Spiser ofte i bilen😅

Pledd

Vann

Mynter og et par lapper

Chip-leser(er litt yrkesskada)

Søppelpose

Bærenett

Solbriller

Førerkortet

Et par klesplagg. Mest fordi jeg ikke gidder å rydde

En hammer. Man vet aldri når man nå knuse et vindu.

Paraply

Refleksvest og nødhjelpsutstyr 

Anonymkode: d1342...947

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du bor i nord?

Dette bør alle som kjører bil om vinteren utenfor Ring 3 ha i bilen sin.

Anonymkode: 8ba71...62b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solbriller, hårstrikk og lipsyl. Og en pakke med sånne små juicekartonger, sånn at man alltid har noe å drikke. 

Anonymkode: 5161e...cb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

En hammer. Man vet aldri når man nå knuse et vindu.

Anonymkode: d1342...947

dersom det er bilvinduet kan du jo bare bruke låsen på bilselen? 

Anonymkode: 8eb4f...74b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våtservietter, servietter og kleenex.

Sugerør, av plast!! Fuck miljøet! (eller mer papirsugerør) 

Søppelpose.

Klesrulle. 

Handlenett, mange. 

Solbriller. 

Anonymkode: f5db2...960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skift, bleieposer, våtservietter og antibac i et lite kit ved barnesetet (i tilfelle bilsyke)

I tillegg har vi alltid en penn, myggspray(på sommeren), tyggis, ladekabler til klokker og telefon, våtservietter(foran også 😂), mikrofiberklut (til å pusse briller og frontrute) og tamponger. Pluss bleieposer som vi bruker til søppel (som tyggis, sjokoladepapir osv). 

Vi har barn, men vi er over middels opptatt av å h det rent og ryddig. Det reflekteres også i bilen vår 👍🏼

i frunken har vi alltid nødladekabel, redningsvester (vi farter rundt og glemmer alltid ta det med, så nå bor det fast i bilen fra mars-oktober) og sykkelhjelm. Drit lei av å glemme sykkelhjelm til minsten 😂😂

Anonymkode: 8ba71...62b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offisielt har jeg vannflaske og ladekabel. Ren fakta er at bilen ofte er rotete fordi jeg slenger inn der ting jeg kan trenge og så glemmer jeg å ta det inn hjemme. Akkurat nå har jeg tre jakker, to paraplyer, to handlenett der. Kanskje mer og, gidder ikke sjekke. Når jeg kommer hjem fra jobb er jeg sliten og å rydde i bilen er absolutt det kjedligste jeg vet. 

Anonymkode: 1e68f...59b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Både hva du MÅ ha, men også hva du tenker er nødvendig. Mener da ikke biltekniske greier, men hva du selv fyller den med. 

Anonymkode: 8bb54...6e3

Hårbørste, hårstrikk, solbriller, handlenett, tamponger/bind, lommetørklær, håndduk, fullt skift klær til alle som bruker bilen, pluss et sett ekstra tursko og sokker, på sommeren badetøy, på høsten soppkurv, på vinterstid brodder, regntøy, treningssko (ute på bygda må man kjøre til trening) og treningstøy sånn i tilfelle, pledd, førstehjelpsutstyr, antibac, paraply.

Bilen min er ganske full av «greier». Og innimellom i sesong kjøres det rundt på ski, truger, SUP, redningsvest, fiskestang, etc i tilfelle en får lyst til å ta en avstikker eller er på besøk et sted og man får lyst til å «finne på noe».

Anonymkode: 7c834...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solbriller (med styrke).

Handlenett (nekter å betale overpris på plastposer, da bærer jeg det heller til bilen eller går tilbake å henter flerbruksnett).

Handsfree med holder og Bluetooth (teknisk men nødvendig. Hvorfor få bot for å bruke telefonen, når alt som skal til er at den er i en holder og handsfree?).

Mobillader med rask lading (pd). 

Anonymkode: 96f1a...20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlenett. Plastposer (vet aldri når man må kaste søppel, om noen kaster opp, må pakke inn noe skittent, osv). Våtservietter. Antibac. I det minste papirhåndklær, men pleide å ha en rull tørkepapir før. Mobillader. Holder til telefon.

Endret av katties
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...