AnonymBruker Skrevet 29. august #41 Del Skrevet 29. august Halfdan ☺️ Anonymkode: a36bb...6df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 29. august #42 Del Skrevet 29. august https://nn.wikipedia.org/wiki/Helle Veldig "dansk". Hva med Helge, Jens, Hallgeir, Mads, Mikkel, Felix. Axel, Christian, Nic(k)olai, Jesper, Werner, Hermann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #43 Del Skrevet 29. august Hans og Helle? Anonymkode: 2b207...4d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #44 Del Skrevet 29. august Min første tanke var Harald. Men jeg synes også at Mads, og Herman var gode forslag. Anonymkode: d9c7b...da4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #45 Del Skrevet 29. august Hellas Anonymkode: 57624...afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #46 Del Skrevet 29. august Halle, selvfølgelig?! https://www.babyverden.no/navn/halle/ (Sorry, bare måtte!! 🙈😅) Anonymkode: 49b9b...690 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krist1an Skrevet 29. august #47 Del Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Halle, selvfølgelig?! https://www.babyverden.no/navn/halle/ (Sorry, bare måtte!! 🙈😅) Anonymkode: 49b9b...690 Skulle akkurat til å skrive det samme. google👇 Halle er eit mannsnamn som er kortform av namn med forleddet Hall-, til dømes Hallvard. Det norrøne hallr tyder '(flat) stein, helle'. Namnet har fleire variantar: Hadle, Halle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #48 Del Skrevet 29. august Håkon Anonymkode: 17173...8ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #49 Del Skrevet 29. august Stein😬 Anonymkode: d58a0...bb7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #50 Del Skrevet 29. august Synes ikke noe om å ha samme forbokstav på søsken. Så jeg foreslår Magnus. Anonymkode: b96bf...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Delia Peabody Skrevet 29. august #51 Del Skrevet 29. august Vetle syns jeg klinger bra med Helle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Feriemodus Skrevet 29. august #52 Del Skrevet 29. august Tobias ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #53 Del Skrevet 29. august Liker godt Olav, Hugo, Sebastian, Fabian Helle og Olav Helle og Hugo Helle og Sebastian Helle og Fabian Anonymkode: 07fbc...3e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #54 Del Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva med Stein? 😃 Helle og Stein Anonymkode: 2a53e...0d2 Jeg dør😂🤣🤣🤣 Anonymkode: 07fbc...3e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #55 Del Skrevet 29. august Helle og Maane Anonymkode: 1e4ec...bca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 29. august #56 Del Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Olav hadde jeg valgt. Ikke kall ham jens om dere bor i trøndelag, så det blir jæns. Anonymkode: a8680...bef Hæ? Jeg er fra nord og har aldri sagt "Jæns". Sier rett fram Jens, dog med et annet tonefall en østlendinger. Ser ikke for meg at de gjør det i Trøndelag heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #57 Del Skrevet 29. august Helle og Martin Helle og Herman Helle og Iver Anonymkode: 6699c...603 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #58 Del Skrevet 29. august powerpuffen skrev (9 minutter siden): Hæ? Jeg er fra nord og har aldri sagt "Jæns". Sier rett fram Jens, dog med et annet tonefall en østlendinger. Ser ikke for meg at de gjør det i Trøndelag heller? Okei, bedreviteren som vet bedre enn meg som bor i Trøndelag. Anonymkode: a8680...bef 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 29. august #59 Del Skrevet 29. august (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Okei, bedreviteren som vet bedre enn meg som bor i Trøndelag. Anonymkode: a8680...bef Hahah, så innmari nærtakende du er. Det var da på ingen måte skrevet på en "bedevitende måte", men som et spørsmål. Har aldri hørt Trøndere snakke på denne måten, så da må du være fra dypeste Trøndelag altså. Endret 29. august av powerpuffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #60 Del Skrevet 29. august Heine Anonymkode: 90aba...5ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå