PurpleRain Skrevet 28. august #1 Del Skrevet 28. august *peke på tittel* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loveless Skrevet 28. august #2 Del Skrevet 28. august Hmm ja kan skjønne hva du mener 😆🤣 *lager vaffelrøre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #3 Del Skrevet 28. august Når du sier det, helt enig😂 Anonymkode: 694e8...f57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleRain Skrevet 29. august Forfatter #4 Del Skrevet 29. august Flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #5 Del Skrevet 30. august Nei, nå må dere slutte. Det lukter ammoniakk. Anonymkode: 48f66...591 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august #6 Del Skrevet 31. august Helt enig. AnonymBruker skrev (16 timer siden): Nei, nå må dere slutte. Det lukter ammoniakk. Anonymkode: 48f66...591 Nei. Sæd skal overhodet ikke lukte ammoniakk. Gammelt piss lukter ammoniakk. Anonymkode: 0dec4...038 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august #7 Del Skrevet 31. august Mannen din spiser for mye vafler. Anonymkode: b4662...8ff 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august #8 Del Skrevet 31. august Hva ligger blodsukkeret på partnered din pa? Anonymkode: f01b9...76b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 31. august #9 Del Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (På 30.8.2024 den 17.22): Nei, nå må dere slutte. Det lukter ammoniakk. Anonymkode: 48f66...591 Vafler som lukter ammoniakk. Det vil ikke jeg ha. 🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august #10 Del Skrevet 31. august Jepp, særlig hvis vaffelrøra står i kjøleskapet over natta. Anonymkode: e02b6...57d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 31. august #11 Del Skrevet 31. august (endret) Hahaha! Ja! Der sa du jaggu noe. Ikke helt likt såklart. Men NOE er det😂😂😂 Endret 31. august av Anim92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august #12 Del Skrevet 31. august Nei. Anonymkode: b7b04...d14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 31. august #13 Del Skrevet 31. august Anim92 skrev (1 minutt siden): Hahaha! Ja! Der sa du jaggu noe. Ikke helt likt såklart. Men NOE er det😂😂😂 Så ingen hadde merka noe om jeg spruta en skvett i vaffelrøra??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august #14 Del Skrevet 31. august Nei, det synes jeg ikke. Mannen min sin sæd har alltid hatt litt kloraktig lukt 😅 Anonymkode: 47ce0...b42 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august #15 Del Skrevet 31. august Enig! 😂 bare at jeg alltid har tenkt pannekakerøre 😅😁 Anonymkode: 2279e...38d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peach3 Skrevet 31. august #16 Del Skrevet 31. august Enig😅 trodde jeg var den eneste som syntes det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #17 Del Skrevet 3. september Sæd lukter mer kloraktig (og smaker oliven). Ikke vaffelrøre. Da lukter vaffelrøra di annerledes enn min, TS. Anonymkode: a1dee...b68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Påhanigjen Skrevet 4. september #18 Del Skrevet 4. september 🤮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #19 Del Skrevet 4. september Nei. Vaffelrøre lukter vanilje og bakepulver. Sæd lukter kjemikalier og gummi. Anonymkode: 78cfa...1e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 6. september #20 Del Skrevet 6. september Det er jo den hemmelige ingrediensen i vaffelrøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå