AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #101 Del Skrevet 31. august 2024 47 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg støtter de som nevner at menn har lukket kroppsspråk på senter, IKKE fordi de nødvendigvis ikke vil ha kontakt men fordi det er kotymen. Eventuelt at man er sjenert. Det gjelder hvert fall meg. (Tilnærmet) Ingen menn er redd for at en kvinne prater med dem. Vi opplever ikke oppmerksomhet av det andre kjønn på samme måter som kvinner opplever det. Vi er sterkere enn deg og vi er ikke redd deg, vi kjenner ikke på ubehag for at du sier hei og prater. Det er bare en hyggelig overraskelse. I aller verste fall er det bare littegranne irriterende men da er det ikke verre enn å høflig avslutte samtalen(hvis oppmerksomheten faktisk er uvelkommen). Anonymkode: 3fbe4...d4a Trenger å gi flere pokaler på denne. 🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆 Jeg går i egne tanker med musikk i øra og prøver å ikke se på folk. Jeg orker ikke at damer skal freake ut og mene jeg stirrer på dem. Jeg er der for å trene, kun. Men om en hyggelig dame hilser eller slår av en prat så er det hyggelig. Jeg vet hvor mye dritt enkelte damer kan ha blitt utsatt for, så jeg synes de skal få være i fred. Å sammenligne dette på tvers av kjønn er kunnskapsløst og kognitivt lavmål. Det er ikke det samme for damer og menn. Menn føler seg sjelden truet av damer. Anonymkode: 2cec5...efd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #102 Del Skrevet 1. september 2024 Vært med mange jenter jeg har møtt via SATS. Er ikke noen egne arenaer man kan møte andre mennesker på og andre ikke, med mindre man velger å leve litt sau og bare følge regler andre (likestilte mennesker i samfunnet som deg selv) har laget. Men igjen, det gir jo bare mer fordel de ser som tør å tenke litt utenfor boksen Anonymkode: e855c...07d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 1. september 2024 #103 Del Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (På 31.8.2024 den 4.25): Hæ, kan en mann få utløsning uten at det innebærer orgasme? Da har jeg lært noe nytt gitt Anonymkode: 8aff2...056 Heter ruinert orgasme. Søk på ruined orgasm så finner du masse. Det som er nytt for meg er at en mann kan orgasme uten utløsning. Det har jeg aldri klart å få til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #104 Del Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vært med mange jenter jeg har møtt via SATS. Er ikke noen egne arenaer man kan møte andre mennesker på og andre ikke, med mindre man velger å leve litt sau og bare følge regler andre (likestilte mennesker i samfunnet som deg selv) har laget. Men igjen, det gir jo bare mer fordel de ser som tør å tenke litt utenfor boksen Anonymkode: e855c...07d Har du et problem med likestilling? Bitter? Anonymkode: b4e36...272 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #105 Del Skrevet 1. september 2024 7 hours ago, AnonymBruker said: Har du et problem med likestilling? Bitter? Anonymkode: b4e36...272 Nei. Egentlig mer omvendt :) Anonymkode: e855c...07d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #106 Del Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Nei. Egentlig mer omvendt Anonymkode: e855c...07d Bra, om du hadde vært bitter over at mennesker er fri har det vært både sykelig og rart. Anonymkode: b4e36...272 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå